Mokėjimų apdorojimo paslaugos, renkant vietinę rinkliavą ir mokestį už automobilių statymą negrynaisiais pinigais per elektroninę mokėjimų sistemą

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Savivaldybės įmonė "Susisiekimo paslaugos"
124644360
Žolyno g. 15, Vilnius
Vilnius
LT-10209
LT
Asmuo ryšiams: Sonata Balevičienė
Telefonas: +370 67851397
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vilniustransport.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=458339
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Mokėjimų apdorojimo paslaugos, renkant vietinę rinkliavą ir mokestį už automobilių statymą negrynaisiais pinigais per elektroninę mokėjimų sistemą
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79941000  -  Rinkliavų surinkimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija perka mokėjimų apdorojimo paslaugas, renkant vietinę rinkliavą ir mokestį už automobilių statymą negrynaisiais pinigais per elektroninę mokėjimų sistemą.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79941000  -  Rinkliavų surinkimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Mokėjimų apdorojimo paslaugos, renkant vietinę rinkliavą ir mokestį už automobilių statymą negrynaisiais pinigais per elektroninę mokėjimų sistemą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Perkančioji organizacija reikalauja, kad pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu 1500 (vieno tūkstančio penkių šimtų) EUR sumai, pervedant jį į SĮ „Susisiekimo paslaugos“ sąskaitą LT147044060007642185 AB SEB banke iki sutarties pasirašymo dienos, arba banko garantija. Atsiskaitymo su tiekėju sąlygos nurodytos pirkimo dokumentuose.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
Pagreitinta procedūra
Pagrindimas:  
Ypatinga skuba grindžiama tuo, kad:
(i) yra didelė tikimybė, kad bus nespėta įsigyti perkamų paslaugų, nustačius pasiūlymų pateikimo terminus, tokius kaip nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 60 str. 1 d. 2 p.
(ii) neįsigijus perkamos paslaugos laiku, nebus galimybės užtikrinti tinkamų paslaugų Vilniaus miesto gyventojams bei nebus galimybės vykdyti dalies rinkliavų surinkimo paslaugų klientams priimtinomis formomis ir būdais.
(iii) Neatliekant dalies rinkliavų surinkimo paslaugų būtų neužtikrintas lėšų surinkimas į Vilniaus miesto savivaldybės biudžetą, todėl realių finansinių nuostolių patirtų tiek pati Perkančioji organizacija, tiek Vilniaus miesto savivaldybė.
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-05-28
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-05-28
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Žolyno g. 15, Vilniuje, 308 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūroje tiekėjai nedalyvaus. Apie protokolu įformintus susipažinimo su pasiūlymais procedūros rezultatus pasiūlymus pateikusiems tiekėjams pranešama nebus.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Tiekėjas, užtikrindamas pasiūlymo galiojimą, privalo iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos pervesti į SĮ "Susisiekimo paslaugos" sąskaitą LT147044060007642185 AB SEB banke 1000 EUR arba banko garantiją (elektronine arba popierine forma) 1000 EUR sumai. Garantiją pateikiant elektronine forma ji pateikiama atskiru failu, pasirašytą pasiūlymo galiojimo užtikrinimą išdavusio banko originaliu saugiu elektroniniu parašu, atitinkančiu teisės aktų reikalavimus. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimą išdavusio banko saugų elektroninį parašą perkančioji organizacija turi galėti nekliudomai patikrinti. Banko garantiją teikiant popierine forma ji turi būti pateikta iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos adresu: Žolyno g. 15, Vilnius, 308 kab. (III aukštas) užklijuotame voke, ant kurio užrašytas pirkimo pavadinimas, dalyvio pavadinimas, adresas ir žodžiai „Voką atplėšti tik Viešųjų pirkimų komisijos posėdžio metu“).
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2019-05-16
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIII-1330 2018-06-28 XIII-1330 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 46, 92 ir 95 straipsnių pakeitimo įstatymas
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2019-01-01-2019-12-31)
XIII-327 2017-05-02 XIII-327 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 pakeitimo įstatymas
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2017-07-01-2017-12-31)
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2018-01-01-2018-12-31)
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (nuo 2020-01-01)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.