Maitinimo paslaugų supaprastinto atviro konkurso būdu pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba
188659948
A. Jakšto g. 6
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Kaupaitė
Telefonas:
+370 70662746
El. paštas:
asta.kaupaite@stt.lt
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinis adresas:
https://www.stt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4238
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=752861Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=752861&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Maitinimo paslaugų supaprastinto atviro konkurso būdu pirkimas
Nuorodos numeris:
711090
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55300000
-
Restoranų ir maisto tiekimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Specialiųjų tyrimų tarnyba numato įsigyti maitinimo organizavimo paslaugas21-osios Tarptautinės antikorupcijos konferencijos (IACC) metu Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“ patalpose, 2024 m. birželio 18–21 dienomis.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 450000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
I pirkimo dalis – maitinimo paslaugos konferencijos metu (2024 m. birželio 18-21 d.)
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55300000
-
Restoranų ir maisto tiekimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“ patalpos, Laisvės pr. 5, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Maitinimo paslaugos konferencijos metu (2024 m. birželio 18-21 d.)
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 315000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
II pirkimo dalis – maitinimo paslaugos svečių priėmimuose (2024 m. birželio 18 d. ir 2024 m. birželi
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55300000
-
Restoranų ir maisto tiekimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“ patalpos, Laisvės pr. 5, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Maitinimo paslaugos svečių priėmimuose (2024 m. birželio 18 d. ir 2024 m. birželio 21 d.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma. Reikalavimai yra pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjui paprašius ir pateikus išankstinę sąskaitą ir išankstinio mokėjimo (avanso) grąžinimo užtikrinimo dokumento originalą, gali būti mokamas avansas. Avanso dydis turi būti ne didesnis nei 40 proc. pradinės sutarties vertės.
Jei Paslaugų teikėjas vykdydamas Sutartį nesilaikė aplinkosauginių reikalavimų, numatytų Sutarties 4.1.9 p., Paslaugų gavėjas taiko Paslaugų teikėjui 5 proc. pradinės Sutarties vertės su PVM dydžio baudą.
Paslaugų teikėjui per Sutarties 4.1.11 p. nustatytą terminą nepašalinus nustatytų Paslaugų trūkumų, Paslaugų gavėjas taiko 500,00 Eur baudą už kiekvieną atvejį, kuris laikomas minimaliais nuostoliais.
Už Sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą (išskyrus numatytus Sutarties 5.4 ir 5.5) Paslaugų gavėjas taiko 200,00 Eur baudą už kiekvieną atvejį, kuris laikomas minimaliais nuostoliais.
Paslaugų gavėjas už faktiškai suteiktas Paslaugas atsiskaito per 30 d. po sąskaitos faktūros gavimo.
Jei Paslaugų teikėjas vykdydamas Sutartį nesilaikė aplinkosauginių reikalavimų, numatytų Sutarties 4.1.9 p., Paslaugų gavėjas taiko Paslaugų teikėjui 5 proc. pradinės Sutarties vertės su PVM dydžio baudą.
Paslaugų teikėjui per Sutarties 4.1.11 p. nustatytą terminą nepašalinus nustatytų Paslaugų trūkumų, Paslaugų gavėjas taiko 500,00 Eur baudą už kiekvieną atvejį, kuris laikomas minimaliais nuostoliais.
Už Sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą (išskyrus numatytus Sutarties 5.4 ir 5.5) Paslaugų gavėjas taiko 200,00 Eur baudą už kiekvieną atvejį, kuris laikomas minimaliais nuostoliais.
Paslaugų gavėjas už faktiškai suteiktas Paslaugas atsiskaito per 30 d. po sąskaitos faktūros gavimo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.1)
Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą
2023-661778
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-03-19
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-03-19
Vietos laikas:
09:00
Vieta:
A. Jakšto g. 6, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje tiekėjai nedalyvauja ir PO neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas. PO Komisijos posėdžiuose stebėtojo teisėmis dalyvauti valstybės ir savivaldybių institucijų ar įstaigų atstovų nekvies
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus miesto apylinkės teismas
Laisvės pr. 79A
Vilnius
05274
LT
Telefonas:
+370 526245899
El. paštas:
vilniaus.apylinkes@teismas.lt
VI.4.2)
Už tarpininkavimą atsakinga įstaiga
Vilniaus miesto apylinkės teismas
01105
Vilnius
01105
LT
VI.4.4)
Tarnyba, kuri gali suteikti informacijos apie peržiūros procedūrą
Vilniaus miesto apylinkės teismas
01105
Vilnius
01105
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-03-01
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose