Magistralinių šilumos tiekimo tinklų tarp kamerų 1P2-1V3 Palangoje rekonstrukcijos darbai I etapas

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė Palangos šilumos tinklai
152697886
Klaipėdos pl. 63, Palangos m., Palangos m. sav.
PALANGA
00148
LT
Asmuo ryšiams: Monika Vidzgė
Telefonas: +370 63641537
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.palangosst.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=655770
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Magistralinių šilumos tiekimo tinklų tarp kamerų 1P2-1V3 Palangoje rekonstrukcijos darbai I etapas
Nuorodos numeris:  2022
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45232140  -  Centrinio šildymo vamzdžių tiesimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Magistralinių šilumos tiekimo tinklų rekonstrukcija Jūratės g., J. Janonio g., Vytauto g. Palangoje.
Statytojas / Užsakovas: UAB „Palangos šilumos tinklai“.
Techniniai reikalavimai išdėstyti šioje techninėje užduotyje, taip pat parengtame techniniame projekte „Magistralinių šilumos tiekimo tinklų tarp kamerų 1P2-1V3, Palangoje, rekonstravimo projektas I etapas“ pagal galiojančius teisinius reglamentus.
Planuojama veikla ir terminai – Numatoma darbų pradžia 2022 rugsėjo 12d. Šilumos tiekimo tinklų rekonstrukcijos darbai turi būti atlikti per du mėnesius (kasimo, trasų demontavimo, naujų tinklų montavimo, paleidimo, užkasimo), bet ne vėliau kaip iki 2022 m. lapkričio 25d. Sutarties galiojimo terminas vieneri metai.
Taip pat rangovas turi užtikrinti alternatyvų šildymo būdą prasidėjus šildymo sezonui objektams Vytauto g. 112, 116, Gintaro g. 34 ir palaikyti pagal higienos normas būtiną minimalią patalpų temperatūrą.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45232140  -  Centrinio šildymo vamzdžių tiesimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Palanga
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami Magistralinių šilumos tiekimo tinklų tarp kamerų 1P2-1V3 Palangoje rekonstrukcijos darbai. Visa informacija nurodyta pirkimo salygose ir pridedamuose dokumentuose.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Informacija apie pašalinimo pagrindus nurodyta pirkimo sąlygų IV sk.
Reikalavimai Tiekėjų kvalifikacijai nurodyti pirkimo sąlygų V sk.
Kokybės vadybos sistemos ir aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygų VI sk.
Tiekėjas (taip pat visi Tiekėjų grupės nariai, jei paraišką ir/ar pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi, su pasiūlymu pateikia tik EBVPD.
Vis dėlto, perkantysis subjektas bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti kandidatų ar dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, kvalifikaciją įrodančių dokumentų ar dokumentų apie atitiktį kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartams, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Perkantysis subjektas nereikalauja pasiūlymų galiojimo užtikrinimo.
Perkantysis subjektas reikalauja sutarties įvykdymo užtikrinimo.
PASIŪLYMO GALIOJIMO IR PIRKIMO SUTARTIES ĮVYKDYMO UŽTIKRINIMO SALYGOS - nurodytos pirkimo sąlygų VIII sk.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Nurodyta priede Nr. 4_Sutarties projektas 3 sk.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Perkantysis subjektas nereikalauja, kad, ūkio subjektų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį, ši ūkio subjektų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

informacija pateikta pirkimo sąlygų priede Nr. 2_Techninė užduotis ir priede Nr. 4_Sutarties projektas.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-08-31
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-08-31
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Pirminis susipažinimas su tiekėjų pasiūlymais, gautais CVP IS priemonėmis, prilyginamas vokų atplėšimui. Vokai su pasiūlymais bus atplėšiami adresu Klaipėdos pl. 63, Palanga, Komisijos posėdyje – skelbime apie pirkimą nurodyta data ir laiku.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Į vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą dalyviai ar jų įgalioti atstovai nekviečiami. Pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūras atlieka Komisija, dalyviams ar jų įgaliotiems atstovams nedalyvaujant (konfidencialiai).

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-08-11
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.