Ledos kapinių II melioracijos etapo darbai ir darbo projekto parengimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams: Eglė Garšvienė
Telefonas: +370 37305525
El. paštas: egle.garsviene@krs.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.krs.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=755486
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Ledos kapinių II melioracijos etapo darbai ir darbo projekto parengimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45112320  -  Melioracijos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Ledos g. kapinių II melioracijos etapo rangos darbai, darbo projekto, statybos užbaigimą patvirtinančių dokumentų (kontrolinių geodezinių nuotraukų, kitų statybos užbaigimą patvirtinančių dokumentų) parengimo paslaugos, elektroninio statybos darbų žurnalo užsakymas (prenumeratos užsakymas, statybos žurnalo pildymas (pildomas pagal teisės aktuose nenustatytus reikalavimus) ir saugojimas po statybos darbų baigimo jo pilnas perleidimas perkančiajai organizacijai
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Ledos g. kapinių II melioracijos etapo rangos darbai, darbo projekto, statybos užbaigimą patvirtinančių dokumentų (kontrolinių geodezinių nuotraukų, kitų statybos užbaigimą patvirtinančių dokumentų) parengimo paslaugos, elektroninio statybos darbų žurnalo užsakymas (prenumeratos užsakymas, statybos žurnalo pildymas (pildomas pagal teisės aktuose nenustatytus reikalavimus) ir saugojimas po statybos darbų baigimo jo pilnas perleidimas perkančiajai organizacijai
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2024-12-30
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neturėti pašalinimo pagrindų bei atitikti nusta-tytus kvalifikacijos reikalavimus ir kartu su pasiūlymu pateikti („prisegti“) pirkimo dokumentų 4 priede pateiktą EBVPD. Perkančioji organizacija pašalinimo pagrindų nebuvimo, atitiktį kvalifika-ciniams reikalavimams (jeigu taikoma; žr. 11.10 punktą) ir atitiktį reikalavimams dėl aplinkos ap-saugos vadybos sistemos standartų laikymosi (jeigu taikoma; žr. 11.11 punktą) patvirtinančių do-kumentų reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pri-pažintas laimėjusiu. Jei laimėjęs tiekėjas ketina remtis kito (-ų) ūkio subjekto (-ų) pajėgumais pa-gal VPĮ 49 straipsnį, privalės pateikti ir šio (-ių) ūkio subjekto (-ų) atitiktį nurodytiems reikalavi-mams patvirtinančius dokumentus.
Jei tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla nebuvo tikrinama arba tikrinama ne visa apimtimi, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirki-mo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutartiniai įsipareigojimai užtikrinami: Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija ar draudimo bendrovės laidavimo raštu (pateikiamas kartu su draudimo polisu ir apmokėjimą įrodančio dokumento kopija).
Rangovas, pasirašęs Sutartį, ne vėliau kaip per 10 (dešimt) kalendorinių dienų turi pateikti Užsakovui 5 (penkių) proc. nuo pradinės Sutarties vertės be PVM dydžio bei kitus reikalavimus atitinkantį Sutarties įvykdymo užtikrinimą.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja jo išdavimo dieną ir turi galioti iki Darbų atlikimo termino pabaigos, įskaitant laikotarpį statybvietės perdavimui. Jei Darbų atlikimo terminas yra pratęsiamas arba Darbai yra sustabdomi, arba Rangovas vėluoja užbaigti Darbus, atitinkamai turi būti pratęstas ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimas.
Jei Rangovas per šiame punkte nustatytą terminą nepateikia nustatyto Sutarties įvykdymo užtikrinimo, laikoma, kad jis atsisakė pasirašyti Sutartį.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-04-04
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-04-04
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 490941
Faksas: +370 324164

VI.5)

Paskelbimo data

2024-03-19

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.