Labbis programinės įrangos/ informacinės sistemos „Bonus“ palaikymo, aptarnavimo ir vystymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Oksana Popova
Telefonas:
+370 65888915
El. paštas:
o.popova@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=737851Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=737851&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Labbis programinės įrangos/ informacinės sistemos „Bonus“ palaikymo, aptarnavimo ir vystymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72250000
-
Sistemų ir aptarnavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Paslaugos turi būti teikiamos perkančiojo subjekto patalpose (Raudondvario pl. 84, Kaunas) arba nuotoliniu būdu (pagal galimybes).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72250000
-
Sistemų ir aptarnavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Paslaugos bus perkamos pagal perkančiojo subjekto faktinį poreikį neviršijant maksimalios sutarties kainos (73 500,00 Eur be PVM) per visą jos galiojimo laikotarpį. Preliminarūs paslaugų kiekiai:
1. palaikymo paslaugos - 36 mėn.;
2. aptarnavimo paslaugos - 300 val.;
3. vystymo paslaugos - 1200 val.
1. palaikymo paslaugos - 36 mėn.;
2. aptarnavimo paslaugos - 300 val.;
3. vystymo paslaugos - 1200 val.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 73500.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas/ visi tiekėjų grupės nariai ir ūkio subjektas (-ai), kurio (-ių) pajėgumais (kvalifikacija) remiamasi, turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (netaikoma kvazisubtiekėjams ir subtiekėjams). Pašalinimo iš pirkimo procedūros pagrindų nebuvimą bei atitikimą kvalifikaciniams reikalavimams įrodančių dokumentų, nurodytų pirkimo dokumentuose, bus prašoma pateikti tik galimo pirkimo laimėtojo.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau tiekėjas/ tiekėjų grupė, Perkančiajam subjektui raštu pareikalavus, turės sumokėti 1 400,00 Eur (vieno tūkstančių keturių šimtų eurų ir 00 ct) baudą, šiais atvejais:
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartį per Perkančiojo subjekto nurodytą terminą.
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartį per Perkančiojo subjekto nurodytą terminą.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Su paslaugų teikėju atsiskaitoma per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros/ PVM sąskaitos faktūros gavimo. Paslaugų teikėjas sąskaitą faktūrą/ PVM sąskaitą faktūrą turi pateikti užsakovui naudojantis Valstybės įmonės Registrų centro administruojama elektronine paslauga „E. sąskaita“.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Perkantysis subjektas nereikalauja, kad tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus laimėjusiu ir jai pasiūlius sudaryti sutartį, ši tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjas turi teisę pareikalauti iš užsakovo sumokėti 0,02 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą sumokėti dieną, skaičiuojamus nuo neapmokėtos sumos be PVM.
Jei paslaugų teikėjas ne dėl užsakovo veikimo ar neveikimo vėluoja išspręsti kritinį arba svarbų incidentą laiku, užsakovas turi teisę reikalauti iš paslaugų teikėjo sumokėti 10,00 Eur (dešimt eurų ir 00 ct) baudą už kiekvieną vėluojamą darbo valandą.
Tuo atveju, jei paslaugų teikėjas ne dėl užsakovo veikimo ar neveikimo vėluoja išspręsti minimalaus ir nominalaus poveikio incidentą laiku ir, jei nėra kitaip sutarties šalių susitarta, užsakovas turi teisę reikalauti iš paslaugų teikėjo sumokėti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo palaikymo paslaugų metinės mokėtinos sumos be PVM už kiekvieną vėluojamą darbo valandą, tačiau maksimali delspinigių (neįrodinėtinų nuostolių) suma negali viršyti 10 (dešimt) proc. už palaikymą mokėtinos sumos be PVM už tą mėnesį.
Jei paslaugų teikėjas ne dėl užsakovo veikimo ar neveikimo vėluoja išspręsti kritinį arba svarbų incidentą laiku, užsakovas turi teisę reikalauti iš paslaugų teikėjo sumokėti 10,00 Eur (dešimt eurų ir 00 ct) baudą už kiekvieną vėluojamą darbo valandą.
Tuo atveju, jei paslaugų teikėjas ne dėl užsakovo veikimo ar neveikimo vėluoja išspręsti minimalaus ir nominalaus poveikio incidentą laiku ir, jei nėra kitaip sutarties šalių susitarta, užsakovas turi teisę reikalauti iš paslaugų teikėjo sumokėti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo palaikymo paslaugų metinės mokėtinos sumos be PVM už kiekvieną vėluojamą darbo valandą, tačiau maksimali delspinigių (neįrodinėtinų nuostolių) suma negali viršyti 10 (dešimt) proc. už palaikymą mokėtinos sumos be PVM už tą mėnesį.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-23
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-23
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-11-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |