Kuro (Benzino A-95 ir dyzelino) pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Savivaldybės įmonė "Kompata"
155402647
Ažušilės g. 20
Ignalina
30127
LT
Asmuo ryšiams:
Jurgita Labutienė
Telefonas:
+370 38652095
El. paštas:
j.labutiene@kompata.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/64190
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/64190
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=562682Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=562682&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Savivaldybės įmonė
I.5)
Pagrindinė veikla
Būstas ir komunaliniai patogumai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kuro (Benzino A-95 ir dyzelino) pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
09132000
-
Benzinas
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kuro (Benzino A-95 ir dyzelino) pirkimas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 115000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
09134200
-
Dyzelinis kuras
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ignalina
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kuro (Benzino A-95 ir dyzelino) pirkimas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 115000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjas teikdamas pasiūlymą, ir deklaruodamas, kad jis ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi atitinka reikalavimus tiekėjams (pašalinimo pagrindų nebuvimą ,jeigu taikytina, kvalifikacijos reikalavimus, kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartus) pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau EBVPD). EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos komisijos interneto svetainę adresu https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=lt, o užpildžius atsisiuntus pateikiamas kartu su pasiūlymu. Atskirą EBVPD pildo:
1. Tiekėjas:
2. Kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. Kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas.
Pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos, t.y. skenuoti dokumentai elektronine forma.
1. Tiekėjas:
2. Kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. Kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas.
Pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos, t.y. skenuoti dokumentai elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimui tiekėjas pateikia Lietuvos Respublikoje registruoto banko, kredito unijos arba draudimo bendrovės išduotą pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją (garantinį raštą), kuri turi būti ne mažesnė kaip 5 proc. pasiūlytos kainos be PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinimą tiekėjas privalo pateikti Pirkėjui ne vėliau kaip per 10 (dešimt) dienų po sutarties pasirašymo. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja banko garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo rašto išdavimo dieną ir turi galioti iki 2022 m. kovo 1 d. (imtinai)
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2021-03-03
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2021-03-03
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Ažušilės g. 20, Ignalina
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūroje tiekėjų atstovai nedalyvauja. Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir bus nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Iki kiekvieno kito mėnesio 15 dienos Pardavėjas pateikia Pirkėjui kainų už parduotą kurą skaičiavimą ir sąskaitą faktūrą už parduotą kurą. Sąskaitos pateikiamos Registrų centro "E-sąskaita"
sistemoje. Visas sąskaitų pateikimo išlaidas sumoka Pardavėjas. Pirkėjas atsiskaito su Pardavėju per 30 kalendorinių dienų po sąskaitos faktūros pateikimo paskelbimo Registrų centro "E-sąskaita" sistemoje.
sistemoje. Visas sąskaitų pateikimo išlaidas sumoka Pardavėjas. Pirkėjas atsiskaito su Pardavėju per 30 kalendorinių dienų po sąskaitos faktūros pateikimo paskelbimo Registrų centro "E-sąskaita" sistemoje.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai pagal Viešųjų pirkimų įstatymą.
VI.5)
Paskelbimo data
2021-02-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIII-1330 | 2018-06-28 | XIII-1330 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 46, 92 ir 95 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2019-01-01-2019-12-31) |
XIII-327 | 2017-05-02 | XIII-327 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2017-07-01-2017-12-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2018-01-01-2018-12-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (nuo 2020-01-01) |