KUPIŠKIO MIESTO PERGALĖS GATVĖS (NR. 30) PAPRASTASIS REMONTAS, ĮRENGIANT PĖSČIŲJŲ PERĖJĄ
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Darbai
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kupiškio rajono savivaldybės administracija
188774975
Vytauto g. 2
Kupiškis
40115
LT
Asmuo ryšiams:
Nida Zulonienė
Telefonas:
+370 45935614
El. paštas:
nida.zuloniene@kupiskis.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kupiskis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7100
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=738773Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=738773&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
KUPIŠKIO MIESTO PERGALĖS GATVĖS (NR. 30) PAPRASTASIS REMONTAS, ĮRENGIANT PĖSČIŲJŲ PERĖJĄ
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233252
-
Gatvių dangos darbai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-24
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
- Darbų pradžia laikoma statybvietės perdavimo-priėmimo akto pasirašymo diena, preliminari perdavimo akto pasirašymo data 2024 metų balandžio 2-5 dienos.
- Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis (bauda). Jei Rangovas neįvykdytų sutartyje numatytų įsipareigojimų, Užsakovui pareikalavus, Rangovas per vieną mėnesį nuo minėtų aplinkybių paaiškėjimo dienos turės sumokėti Užsakovui baudą, kurios dydis 10 proc. sutarties kainos be PVM.
- Darbų garantinis terminas nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.698 straipsnio nuostatomis.
- Mokėjimo terminas - 30 kalendorinių dienų.
-
- Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis (bauda). Jei Rangovas neįvykdytų sutartyje numatytų įsipareigojimų, Užsakovui pareikalavus, Rangovas per vieną mėnesį nuo minėtų aplinkybių paaiškėjimo dienos turės sumokėti Užsakovui baudą, kurios dydis 10 proc. sutarties kainos be PVM.
- Darbų garantinis terminas nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.698 straipsnio nuostatomis.
- Mokėjimo terminas - 30 kalendorinių dienų.
-
III.2)
Paskelbimo data
2023-11-16
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Sutarties vykdymo sąlygose