Kraujo paėmimo sistemos prekės, reagentai ir papildomos priemonės klinikinio Anti-HCV tyrimo atlikimui
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Antakalnio poliklinika
124244035
Antakalnio g. 59, LT-10207 Vilnius
Vilnius
10207
LT
Asmuo ryšiams:
Vilma Sobolevskienė
Telefonas:
+370 52342519
El. paštas:
vilma.sobolevskiene@antakpol.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.antakpol.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6983
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=694853Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=694853&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kraujo paėmimo sistemos prekės, reagentai ir papildomos priemonės klinikinio Anti-HCV tyrimo atlikimui
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33141300
-
Venų punkcijų, kraujo ėmimo prietaisai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos kraujo paėmimo sistemos prekės bei reagentai ir papildomos priemonės klinikinio Anti-HCV tyrimo atlikimui.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Kraujo paėmimo sistemos prekės
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33696500
-
Laboratoriniai reagentai
33141300
-
Venų punkcijų, kraujo ėmimo prietaisai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos kraujo paėmimo sistemos prekės: kapiliarinio kraujo surinkimo sistemos, automatiniai lancetai, vakuuminiai mėgintuvėliai, adatos, adatų laikikliai. Pirkimo dalį sudaro 17 pozicijų, preliminarus kiekis apie 711 520 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Reagentai ir papildomos priemonės klinikiniam Anti-HCV tyrimui atlikti
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33696500
-
Laboratoriniai reagentai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami rinkiniai Anti-HCV tyrimui atlikti rankiniu būdu, apie 5 000 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins dalyvių pateiktus EBVPD, pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus ir, jeigu taikytina, ar tiekėjas laikosi kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų. Visus dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą, turės pateikti tik galimas pirkimo laimėtojas.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimo priemonės - baudos ir delspinigiai:
1. Už atsisakymą pristatyti užsakytų visų ar dalies prekių, jų nepristatymą arba užsakytų prekių nepristatymą suderintu laiku, tiekėjas, pirkėjui pareikalavus, privalo sumokėti baudą, kuri sudaro 100 (vienas šimtas) eurų.
2. Jei tiekėjas sutarties galiojimo metu atsisako pristatyti pirkėjui prekes pagal sutarties sąlygas ir dėl šios priežasties pirkėjas priverstas nutraukti sutartį dėl prekių pirkimo, tiekėjas moka pirkėjui 5 (penkių) proc. nuo bendros sutarties kainos su PVM dydžio baudą.
3. Pirkėjui laiku nesumokėjus, bet kurio iš sutartyje nustatytų mokėjimų, pirkėjas, tiekėjui pareikalavus, privalo mokėti delspinigius po 0,02 proc. nuo neapmokėtos prekių kainos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
1. Už atsisakymą pristatyti užsakytų visų ar dalies prekių, jų nepristatymą arba užsakytų prekių nepristatymą suderintu laiku, tiekėjas, pirkėjui pareikalavus, privalo sumokėti baudą, kuri sudaro 100 (vienas šimtas) eurų.
2. Jei tiekėjas sutarties galiojimo metu atsisako pristatyti pirkėjui prekes pagal sutarties sąlygas ir dėl šios priežasties pirkėjas priverstas nutraukti sutartį dėl prekių pirkimo, tiekėjas moka pirkėjui 5 (penkių) proc. nuo bendros sutarties kainos su PVM dydžio baudą.
3. Pirkėjui laiku nesumokėjus, bet kurio iš sutartyje nustatytų mokėjimų, pirkėjas, tiekėjui pareikalavus, privalo mokėti delspinigius po 0,02 proc. nuo neapmokėtos prekių kainos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-11
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-11
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
VšĮ Antakalnio poliklinika, Antakalnio g. 59, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pasiūlymai teikiami elektroninėmis priemonėmis, todėl tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdyje, kuriame susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
10207
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.2 papunktį (I tipo ekologinis ženklas)
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose