Komunalinių atliekų požeminės aikštelės įrengimas Klaipėdoje, įskaitant požeminių konteinerių tiekimą ir montavimą
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
LT-92138
LT
Asmuo ryšiams:
Vitalija Bičkauskienė
Telefonas:
+370 64960410
El. paštas:
vitalija.bickauskiene@kratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6163
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=766325Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=766325&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Komunalinių atliekų požeminės aikštelės įrengimas Klaipėdoje, įskaitant požeminių konteinerių tiekimą ir montavimą
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
4.1. Perkančioji organizacija numato įsigyti pirkimo objektą – komunalinių atliekų požeminės aikštelės Klaipėdoje įrengimas, įskaitant požeminių konteinerių tiekimą ir montavimą (toliau – darbai (įskaitant su dabų atlikimu susijusias paslaugas ir prekes)).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45000000
-
Statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Bendrieji reikalavimai, kurie keliami pirkimo objektui, nurodyti pirkimo sąlygų 1 priede „Techninė specifikacija“ bei 4 priede „Rangos darbų sutarties projektas“. Specialieji reikalavimai išdėstyti pirkimo sąlygų 9.1.1. ir 9.1.2. papunkčiuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties pratęsimo galimybė numatyta Sutarties SD 3.2.1 papunktyje.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/ subteikėjai/subrangovai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentų 7 skyriuje. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Reikalavimai, kurie keliami tiekėjui dėl techninių ir profesinių pajėgumų, nustatyti pirkimo sąlygų 9.1.1. ir 9.1.2. papunkčiuose.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimas: baudos ir delspinigiai.
Už tinkamai ir laiku atliktus Darbus Užsakovas atsiskaito su Rangovu ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros (toliau – Sąskaita) ir Šalių pasirašyto Darbų perdavimo-priėmimo Akto arba kito Darbų atlikimą patvirtinančio dokumento gavimo dienos (toliau – Aktas).
Rangovui gali būti mokamas avansas.
Avanso dydis iki 30 proc. Sutarties vertės be PVM, nurodytos Sutarties SD 2.1. punkte.
30 % Darbų kainos (be PVM) avansas Rangovui sumokamas per 10 darbo dienų po Sutarties įsigaliojimo nuo išankstinio mokėjimo sąskaitos ir Avanso užtikrinimo gavimo dienos.
Reikalavimai Avanso užtikrinimui nustatyti Sutarties SD 6.1 punkte ir jo papunkčiuose.
Už tinkamai ir laiku atliktus Darbus Užsakovas atsiskaito su Rangovu ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros (toliau – Sąskaita) ir Šalių pasirašyto Darbų perdavimo-priėmimo Akto arba kito Darbų atlikimą patvirtinančio dokumento gavimo dienos (toliau – Aktas).
Rangovui gali būti mokamas avansas.
Avanso dydis iki 30 proc. Sutarties vertės be PVM, nurodytos Sutarties SD 2.1. punkte.
30 % Darbų kainos (be PVM) avansas Rangovui sumokamas per 10 darbo dienų po Sutarties įsigaliojimo nuo išankstinio mokėjimo sąskaitos ir Avanso užtikrinimo gavimo dienos.
Reikalavimai Avanso užtikrinimui nustatyti Sutarties SD 6.1 punkte ir jo papunkčiuose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-06-06
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-06-06
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
UAB "Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras" Tomo g. 2, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinti su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 46310325
Interneto adresas:
http://klat.lt/lt/klaipedos-apygardos-teismas.html
VI.5)
Paskelbimo data
2024-05-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose