KLIENTŲ APTARNAVIMO SISTEMA
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Savivaldybės įmonė ,,Kaišiadorių paslaugos"
258847030
Gedimino g. 133, Kaišiadorys
Kaišiadorys
LT-56149
LT
Asmuo ryšiams:
Jolita Buškevičienė
Telefonas:
+370 68878664
El. paštas:
jolita.buskeviciene@kaisiadoriupaslaugos.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://paslaugos@kaisiadorys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3039
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=753335Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=753335&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
KLIENTŲ APTARNAVIMO SISTEMA
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72267000
-
Programinės įrangos priežiūros ir tvarkymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkantysis subjektas įgyvendina projektą „Klientų aptarnavimo sistemos modernizavimas“, kurio apimtyje bus kuriama, konfigūruojama ir diegiama nauja Bendrovės teikiamų paslaugų apskaitos informacinė sistema
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 47000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48444000
-
Apskaitos sistema
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkantysis subjektas įgyvendina projektą „Klientų aptarnavimo sistemos modernizavimas“ (toliau – Projektas), kurio apimtyje bus kuriama, konfigūruojama ir diegiama nauja Bendrovės teikiamų paslaugų apskaitos informacinė sistema
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 47000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams įrodančius dokumentus bus prašoma pateikti tik to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
Tiekėjas turi būti registruotas įstatymų nustatyta tvarka ir turi turėti teisę užsiimti sutarčiai vykdyti reikalinga veikla.
Tiekėjas turi būti registruotas įstatymų nustatyta tvarka ir turi turėti teisę užsiimti sutarčiai vykdyti reikalinga veikla.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Užsakovas įsipareigoja sumokėti Vykdytojui už suteiktas paslaugas pagal Sutarties Priede Nr. 1 pateiktą Sistemos sudedamųjų dalių kainos detalizaciją per 30 dienų, pasirašius atliktų darbų priėmimo – perdavimo aktą, pagal Vykdytojo pateiktą PVM sąskaitą-faktūrą
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovui pavėlavus sumokėti per Sutartyje numatytus terminus, Vykdytojas įgyja teisę iš Užsakovo gauti 0,02 % delspinigių už kiekvieną pavėluotą dieną nuo uždelstos sumokėti sumos. Visa delspinigių suma negali viršyti 5 % Sutarties kainos.
Vykdytojui daugiau kaip 30 (trisdešimt) darbo dienų dėl savo kaltės uždelsus įvykdyti Sutartyje numatytus įsipareigojimus per Sutartyje numatytus terminus, skaičiuojamus dienomis, Užsakovas įgyja teisę iš Vykdytojo gauti 0,02 % delspinigių už kiekvieną uždelstą dieną nuo visos neatliktų darbų sumos. Visa delspinigių suma negali viršyti 5 % Sutarties kainos.
Vykdytojui daugiau kaip 30 (trisdešimt) darbo dienų dėl savo kaltės uždelsus įvykdyti Sutartyje numatytus įsipareigojimus per Sutartyje numatytus terminus, skaičiuojamus dienomis, Užsakovas įgyja teisę iš Vykdytojo gauti 0,02 % delspinigių už kiekvieną uždelstą dieną nuo visos neatliktų darbų sumos. Visa delspinigių suma negali viršyti 5 % Sutarties kainos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-03-18
Vietos laikas:
16:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-03-18
Vietos laikas:
16:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdomas elektroninis pirkimas. Pirkime gali dalyvauti tik CVP IS registruoti tiekėjai, nes pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis, pasiekiamomis adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-03-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |