Klientų aptarnavimo ir paslaugų valdymo skyriaus darbuotojų kompiuterizuotų darbo vietų techninio įrengimo, užtikrinimo, aptarnavimo ir išplėtimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
190766619
Geležinio Vilko g. 3A
Vilnius
03131
LT
Asmuo ryšiams:
Indrė Lučauskienė
Telefonas:
+370 65878654
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.uzt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5603
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=652239Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=652239&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Socialinė apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Klientų aptarnavimo ir paslaugų valdymo skyriaus darbuotojų kompiuterizuotų darbo vietų techninio įrengimo, užtikrinimo, aptarnavimo ir išplėtimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72260000
-
Su programine įranga susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos siekia tikslų: 1 išplėsti Konsultavimo telefonu skyriaus darbo vietų skaičių centralizuotai su Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos naudojamos techninės ir programinės įrangos bazėje; 2 užtikrinti, kad KAPVS darbo vietų veikimas atitiktų Techninėje specifikacijoje apibrėžtus reikalavimus; 3. modifikuoti KAPVS darbo vietas, pritaikant jas papildomiems KAPVS poreikiams ar teisės aktų reikalavimams; 4 užtikrinti, kad visos esamos ir planuojamos paslaugos būtų teikiamos pagal paslaugų teikimo susitarimuose suderintus kriterijus (laiko, kokybės, prieinamumo ir pan.); 5. tenkinti viešąjį interesą, užtikrinant visuomenei svarbių viešųjų paslaugų teikimą; 6. nuolat gerinti teikiamų paslaugų kokybę. Papildomus konfigūravimo darbus Pirkėjas užsakys pagal poreikį, be įsipareigojimo išnaudoti visą nurodytą valandų kiekį.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 165000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72260000
-
Su programine įranga susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Geležinio Vilko g.3A, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba arba Pirkėjas) siekia tikslų: 1.1 išplėsti Konsultavimo telefonu skyriaus (toliau – KAPVS) darbo vietų skaičių centralizuotai su Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos naudojamos techninės ir programinės įrangos bazėje; 1.2 užtikrinti, kad KAPVS darbo vietų veikimas atitiktų šioje Techninėje specifikacijoje (toliau – Specifikacija) apibrėžtus reikalavimus; 1.3 modifikuoti KAPVS darbo vietas, pritaikant jas papildomiems KAPVS poreikiams ar teisės aktų reikalavimams; 1.4 užtikrinti, kad visos esamos ir planuojamos paslaugos būtų teikiamos pagal paslaugų teikimo susitarimuose suderintus kriterijus (laiko, kokybės, prieinamumo ir pan.); 1.5 tenkinti viešąjį interesą, užtikrinant visuomenei svarbių viešųjų paslaugų teikimą; 1.6 nuolat gerinti teikiamų paslaugų kokybę. Papildomus konfigūravimo darbus Pirkėjas užsakys pagal poreikį, be įsipareigojimo išnaudoti visą nurodytą valandų kiekį.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 165000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis įsigalioja nuo Sutarties įvykdymo užtikrinimą patvirtinančio dokumento pateikimo Paslaugų pirkėjui dienos ir galioja 12 (dvylika) mėnesių su galimybe ją pratęsti . Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus po 12 (dvylika) mėnesių. Bendra Sutarties trukmė negali viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, taip pat visi ūkio subjektų grupės nariai, jei pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjai, privalo įrodyti, kad nėra pirkimo sąlygų 4 priede ir Europos bendrajame viešųjų pirkimų dokumente (toliau – EBVPD) (pirkimo sąlygų 5 priedas) nustatytų tiekėjo pašalinimo pagrindų. Tiekėjas turi pateikti užpildytą 5 pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Tiekėjų pašalinimo pagrindai ir jų nebuvimą įrodantys dokumentai pateikti pirkimo sąlygų 4 priede.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimui ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikti Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą (originalą) (toliau – Sutarties įvykdymo užtikrinimas). Sutarties įvykdymo užtikrinimo dydis – 5 (penki) procentai nuo Sutarties 2.1 papunktyje nurodytos Sutarties kainos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti visą Sutarties galiojimo laiką.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-08-26
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-08-26
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
VI.5)
Paskelbimo data
2022-07-26
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |