Kelionių organizavimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Pabėgėlių priėmimo centras
188720365
Karaliaus Mindaugo -18, Rukla, Jonavos r. LT-55283
Rukla
LT-55285
LT
Asmuo ryšiams:
Sandra Metlovaitė
Telefonas:
+370 34973377
El. paštas:
sandra.metlovaite@rppc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.rppc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3194
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=721879Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=721879&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Socialinė apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kelionių organizavimo paslaugos
Nuorodos numeris:
2023
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
63500000
-
Kelionių agentūrų, kelionių operatorių ir pagalbinės turizmo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kelionių organizavimo paslaugų pirkimas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 79039.33
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
63500000
-
Kelionių agentūrų, kelionių operatorių ir pagalbinės turizmo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kelionių organizavimo paslaugų pirkimas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 79039.33
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Parama karo pabėgėliams iš Ukrainos, projekto Nr. 08.3.1-ESFA-V-419-02-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas per pastaruosius 3 (trejus) metus (iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos) arba nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu veiklą pradėjo vykdyti vėliau) pagal vieną ar daugiau sutarčių yra tinkamai įvykdęs kelionių organizavimo paslaugų pirkimo-pardavimo sutartis (sutarties objektas – kelionių organizavimo paslaugos) ir šių sutarčių suminė vertė ne mažesnė kaip 50 000,00 Eur be PVM.
Jei tiekėjas teikia informaciją apie tuo metu dar vykdomas sutartis, laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos sutarties įvykdyta dalis yra ne mažesnė kaip 50 000,00 Eur be PVM.
2. Teikėjas turi pasiūlyti 1 (vieną) kvalifikuotą specialistą, turintį būtinas žinias bei patirtį, reikalingą paslaugų tinkamam suteikimui turėti ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų darbo patirtį kelionių organizavimo srityje per pastaruosius 3 (trejus) metus*.
Jei Tiekėjas (Tiekėjo specialistas) atitinka keliamą reikalavimą, tačiau veiklai, kuriai reikalinga nustatyta kvalifikacija, Tiekėjas ketina pasitelkti subtiekėjus (specialistus), tokie specialistai taip pat turi atitikti keliamus reikalavimus.
* Pastarieji 3 (treji) metai skaičiuojami nuo pasiūlymo pateikimo termino pabaigos dienos.
Jei tiekėjas teikia informaciją apie tuo metu dar vykdomas sutartis, laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos sutarties įvykdyta dalis yra ne mažesnė kaip 50 000,00 Eur be PVM.
2. Teikėjas turi pasiūlyti 1 (vieną) kvalifikuotą specialistą, turintį būtinas žinias bei patirtį, reikalingą paslaugų tinkamam suteikimui turėti ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų darbo patirtį kelionių organizavimo srityje per pastaruosius 3 (trejus) metus*.
Jei Tiekėjas (Tiekėjo specialistas) atitinka keliamą reikalavimą, tačiau veiklai, kuriai reikalinga nustatyta kvalifikacija, Tiekėjas ketina pasitelkti subtiekėjus (specialistus), tokie specialistai taip pat turi atitikti keliamus reikalavimus.
* Pastarieji 3 (treji) metai skaičiuojami nuo pasiūlymo pateikimo termino pabaigos dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Kiekvieną kartą Paslaugų teikėjui pažeidus sutartinius įsipareigojimus (tame tarpe bet neapsiribojant, Paslaugų teikėjui įvykdžius prisiimtus įsipareigojimus pažeidžiant numatytus terminus), Paslaugų teikėjas privalo sumokėti, dėl Sutarties netinkamo įvykdymo nustatytą 100,00 Eur (vieno šimto eurų) baudą. Paslaugų teikėjas sumokėjęs nustatytą baudą, nėra atleidžiamas nuo tolimesnio Sutarties vykdymo ir/ar delspinigių sumokėjimo ir/ar nuostolių atlyginimo. Nustatytos baudos suma gali būti išskaitoma iš Paslaugų teikėjui mokėtinų sumų.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-11
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-11
Vietos laikas:
08:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-07-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje