Keleivių vežimo vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutais paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kazlų Rūdos savivaldybės administracija
188777932
Atgimimo g. 12
Kazlų Rūda
69443
LT
Asmuo ryšiams:
Darija Stanislovaitytė
Telefonas:
+370 34368627
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kazluruda.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2240
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=653243Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=653243&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Keleivių vežimo vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutais paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
60112000
-
Viešojo kelių transporto paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Numatoma įsigyti keleivių vežimo Kazlų Rūdos miesto, savivaldybės maršrutais paslaugas, šiais maršrutais: „Kazlų Rūda–Jankai ir atgal“ pagal nustatyta tvarkaraštį, su sustojimais, preliminarus reisų skaičius apie 4 reisai (vasaros laikotarpiu reisų skaičius mažinamas); „Kazlų Rūda–Bagotoji–Antanavas ir atgal“ pagal nustatyta tvarkaraštį, su sustojimais, preliminarus reisų skaičius apie 3 reisai (vasaros laikotarpiu reisų skaičius mažinamas) per dieną; „Kazlų Rūdos AS–S. Daukanto g. 19–Ąžuolų Būda ir atgal“ pagal nustatyta tvarkaraštį, su sustojimais, preliminarus reisų skaičius 10 reisų per dieną.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
60112000
-
Viešojo kelių transporto paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamų paslaugų apibūdinimas, savybės ir apimtys nustatytos techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų 3 priedas).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis, tai pat atitikimą kvalifikacijos reikalavimams įrodančius dokumentus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Prievolių įvykdymo užtikrinimo būdas: Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo priemonė (Pavedimas, Banko garantija, Draudimo bendrovės laidavimo raštas). Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrinamas: Banko garantija (5.00%), Kredito unijos garantija (5.00%), Draudimo bendrovės laidavimas (5.00%), Pavedimas į pirkėjo sąskaitą (5.00%) nuo Sutartyje numatytos Pradinės sutarties vertės. Sutarties įvykdymą užtikrinęs subjektas garantą išmoka per 10 darbo dienų nuo pirmo raštiško Užsakovo pranešimo jam apie Sutartyje, konkurso sąlygose nustatytų prievolių pažeidimą, dalinį ar visišką jų nevykdymą ar netinkamą vykdymą. Tiekėjui pažeidus sutartyje numatytus įsipareigojimus, tačiau juos įvykdžius, Užsakovas gali taikyti vienkartinę 100 Eur baudą už kiekvieną pažeidimą. Jeigu Užsakovas laiku (per 30 dienų) nesumoka Tiekėjui mokėtinos sumos, Užsakovas moka Tiekėjui 0,03 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną pradelstą dieną nuo neapmokėtos sumos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
Pagreitinta procedūra
Pagrindimas:
Būtina nuo 2022 m. rugsėjo 1 d. užtikrinti bendrojo ugdymo mokyklų mokinių, gyvenančių kaimo
gyvenamosiose vietovėse, pavėžėjimą į mokyklas ir į namus (savivaldybės savarankiškoji funkcija), šį pirkimą vykdyti taikant pagreitintą procedūrą ir nustatyti pasiūlymų pateikimo terminą 15 dienų nuo skelbimo apie pirkimą išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos dienos.
gyvenamosiose vietovėse, pavėžėjimą į mokyklas ir į namus (savivaldybės savarankiškoji funkcija), šį pirkimą vykdyti taikant pagreitintą procedūrą ir nustatyti pasiūlymų pateikimo terminą 15 dienų nuo skelbimo apie pirkimą išsiuntimo iš Viešųjų pirkimų tarnybos dienos.
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-08-17
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-08-17
Vietos laikas:
11:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT-44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
[email protected]
Faksas:
+370 37324164
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Sutarties Šalys visus ginčus stengiasi išspręsti derybomis. Kilus ginčui, Sutarties Šalys raštu išdėsto savo nuomonę kitai Šaliai ir pasiūlo ginčo sprendimą. Gavusi pasiūlymą ginčą spręsti derybomis, Šalis privalo į jį atsakyti per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų. Ginčas turi būti išspręstas per ne ilgesnį nei 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų terminą nuo derybų pradžios. Jei ginčo išspręsti derybomis nepavyksta arba, jei kuri nors Šalis laiku neatsako į pasiūlymą ginčą spręsti derybomis, kita Šalis turi teisę, įspėdama apie tai kitą Šalį, pereiti prie kito ginčų sprendimo procedūros etapo. Su Sutartimi susiję ginčai, kurių nepavyksta išspręsti derybų keliu, sprendžiami teisme pagal Užsakovo buveinės vietą, vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais. Esant esminiam sutarties pažeidimui sutartis gali būti nutraukiama neinicijuojant
derybų.
derybų.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-07-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |