Keleivių pervežimo Kauno mieste paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams: Asta Kudirkienė
Telefonas: +370 37425891
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunas.lt

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=691455
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Keleivių pervežimo Kauno mieste paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

60170000  -  Keleivinių transporto priemonių nuoma su vairuotoju
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Kauno miesto savivaldybės administracija, įgyvendindama Kauno miesto savivaldybės tarybos jai suteiktas teises atlikti Centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, vykdydama viešąjį pirkimą, numato sudaryti preliminariąją keleivių pervežimo Kauno mieste paslaugų pirkimo sutartį, kurios pagrindu Kauno miesto savivaldybės administracija ir jai pavaldžios įstaigos sudarys pagrindines sutartis. Pervežimo paslaugomis naudosis švietimo įstaigos (antros klasės mokinių vežiojimas į baseinus įgyvendinant mokymo plaukti programą, taip pat Kauno miesto savivaldybės administracijai pavaldžios biudžetinės ir viešosios įstaigos. Paslaugos bus perkamos pagal poreikį. Numatoma sudaryti Preliminariąją sutartį su 3 (arba mažiau nei su 3 (trimis), jeigu Konkursą laimėjusiais tiekėjais pripažįstami mažiau nei 3) tiekėjais Pirkimo dokumentuose nustatytais reikalavimais priimtinus pasiūlymus pateikusiais Konkursą laimėjusiais tiekėjais. Jos bus vykdomos taikant iš dalies atnaujintą tiekėjų varžymąsi.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

60170000  -  Keleivinių transporto priemonių nuoma su vairuotoju
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kauno miesto savivaldybė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Kauno miesto savivaldybės administracija (toliau – Užsakovas), įgyvendindama Kauno miesto savivaldybės tarybos 2022 m. gegužės 24 d. sprendimu Nr. T-254 „Dėl teisės atlikti centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas suteikimo Kauno miesto savivaldybės administracijai“ jai suteiktas teises atlikti Centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, vykdydama viešąjį pirkimą, numato sudaryti preliminariąją keleivių pervežimo Kauno mieste paslaugų pirkimo sutartį (toliau – Preliminarioji sutartis), kurios pagrindu Kauno miesto savivaldybės administracija ir jai pavaldžios įstaigos (toliau – Vartotojai) sudarys pagrindines sutartis dėl keleivių pervežimo Kauno mieste paslaugų (toliau – Paslaugos) pirkimo. Pervežimo paslaugomis naudosis švietimo įstaigos (antros klasės mokinių vežiojimas į baseinus įgyvendinant mokymo plaukti programą, įvairaus amžiaus vaikų ir mokinių vežiojimas į įvairius edukacinius užsiėmimus ir kitus renginius). Kartu su vaikais ir/ar mokiniais pervežimo paslaugomis naudosis ir juos lydintis mokytojai/auklėtojai ir/ar kiti suaugusieji vaikus ir/ar mokinius lydintys asmenys. Taip pat pervežimo paslaugomis naudosis Kauno miesto savivaldybės administracijai pavaldžios biudžetinės ir viešosios įstaigos. Paslaugos bus perkamos pagal poreikį ir techninėje specifikacijoje nurodytus reikalavimus. Numatoma sudaryti Preliminariąją sutartį su 3 (arba mažiau nei su 3 (trimis), jeigu Konkursą laimėjusiais tiekėjais pripažįstami mažiau nei 3) tiekėjais Pirkimo dokumentuose nustatytais reikalavimais priimtinus pasiūlymus pateikusiais Konkursą laimėjusiais tiekėjais. Jos bus vykdomos taikant iš dalies atnaujintą tiekėjų varžymąsi.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Šalių rašytiniu susitarimu gali būti pratęsiama, bet ne ilgiau kaip dar 12 (dvylika) mėnesių. Bendras Preliminariosios sutarties galiojimo terminas neturi viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjai turi turėti teisę verstis veikla, reikalinga sutarčiai įvykdyti. Detalus kvalifikacinio reikalavimo aprašymas pateiktas pirkimo dokumentuose.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

už suteiktas Paslaugas atsiskaitoma per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos. Sutarties įvykdymas užtikrinamas delspinigiais ir baudomis. Visos sutarties atsiskaitymo bei vykdymo sąlygos nurodytos preliminariosios ir pagrindinės sutarties projektuose.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:  3
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-04-12
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-07-12
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-04-12
Vietos laikas:  11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-02

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4. papunktį

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.