KĖDAINIŲ R. SENIŪNIJŲ KELIŲ IR GATVIŲ SU ŽVYRO DANGA PRIEŽIŪROS IR PAPRASTOJO REMONTO DARBAI
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Darbai
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kėdainių rajono savivaldybės administracija
188768545
J.Basanavičiaus g. 36
Kėdainiai
LT-57288
LT
Asmuo ryšiams:
Gitana Pyragiuvienė
Telefonas:
+370 34744208
El. paštas:
gitana.pyragiuviene@kedainiai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6611
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=744021Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=744021&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
KĖDAINIŲ R. SENIŪNIJŲ KELIŲ IR GATVIŲ SU ŽVYRO DANGA PRIEŽIŪROS IR PAPRASTOJO REMONTO DARBAI
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233252
-
Gatvių dangos darbai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-01-08
Vietos laikas:
08:30
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
Orientaciniai Darbų kiekiai per sutarties vykdymo laikotarpį: apie 4 500 kub. m sutankinto žvyro (frakcija 0/32).
Visi darbai pagal sutartį (pagal visus sutarties papildomą (us) susitarimą (us) ir atskirus užsakymus) turi būti atlikti per 18 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Sutartis įsigalioja šalims ją pasirašius ir rangovui pateikus sutarties įvykdymo užtikrinimą.
Visi darbai pagal sutartį (pagal visus sutarties papildomą (us) susitarimą (us) ir atskirus užsakymus) turi būti atlikti per 18 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Sutartis įsigalioja šalims ją pasirašius ir rangovui pateikus sutarties įvykdymo užtikrinimą.
III.2)
Paskelbimo data
2023-12-19
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose