Kauno miesto susisiekimo komunikacijų remonto ir rekonstrukcijos darbų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Kudirkaitė
Telefonas:
+370 37200180
El. paštas:
asta.kudirkaite@kaunas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4786
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=702996Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=702996&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kauno miesto susisiekimo komunikacijų remonto ir rekonstrukcijos darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233252
-
Gatvių dangos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija vykdydama viešąjį pirkimą, kiekvienai pirkimo daliai numato sudaryti preliminariąją Darbų pirkimo sutartį su 3 (arba mažiau nei su 3 (trimis), jeigu Konkursą laimėjusiais tiekėjais pripažįstami mažiau nei 3 tiekėjai, kurios pagrindu su šią sutartį sudariusiais dalyviais bus sudaromos pagrindinės Darbų pirkimo sutartys. Preliminarioji sutartis bus vykdoma atnaujinant tiekėjų varžymąsi. Konkrečius reikalavimus ir techninę dokumentaciją (techninis/supaprastintas/techninis darbo projektas, projektavimo užduotis, Darbų vietos schemos, Darbų kiekių žiniaraščiai ir/ar pan.) konkrečiai pagrindinei sutarčiai užsakovas pateiks pagal poreikį, atnaujindamas tiekėjų varžymąsi ir kviesdamas visus aitinkamos pirkimo dalies Preliminariąją sutartį sudariusius tiekėjus pateikti pasiūlymus atnaujintam varžymuisi.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Kauno miesto susisiekimo komunikacijų remonto ir rekonstrukcijos darbų Aleksoto, Panemunės, Šilainių ir Vilijampolės seniūnijose, pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kauno miesto susisiekimo komunikacijų remonto ir rekonstrukcijos darbų Aleksoto, Panemunės, Šilainių ir Vilijampolės seniūnijose, pirkimas. Planuojamas preliminarus darbų atlikimo terminas, kai darbų vertė iki 500 tūkst. Eur (SMD) ~ 3 mėn., kai darbų vertė nuo 500 tūkst. Eur iki 1000 tūkst. Eur ~ 5 mėn., kai darbų vertė didesnė nei 1000 tūkst. Eur – darbų atlikimo terminas, priklausomai nuo objekto sudėtingumo ir darbų specifikacijos, nustatomas individualiai. Preliminarioji sutartis bus vykdoma atnaujinant tiekėjų varžymąsi. Konkrečius reikalavimus ir techninę dokumentaciją (techninis/supaprastintas/techninis darbo projektas, projektavimo užduotis, Darbų vietos schemos, Darbų kiekių žiniaraščiai ir/ar pan.) konkrečiai pagrindinei sutarčiai užsakovas pateiks pagal poreikį, atnaujindamas tiekėjų varžymąsi ir kviesdamas visus aitinkamos pirkimo dalies Preliminariąją sutartį sudariusius tiekėjus pateikti pasiūlymus atnaujintam varžymuisi. Pirkimo objekte kartu su darbais numatytos ir projektavimo (darbo projekto parengimas) paslaugos, kurios sudaro nedidelę dalį pirkimo objekto apimtyje. Minėtos paslaugos pirkimo objekte numatytos tokiems atvejams, kai darbai bus įsigyjami (atnaujinants tiekėjų varžymąsi) pagal užsakovo turimą techninį projektą ir dėl to, darbų atlikimui yra reikalingas darbo projekto parengimas. Darbo projekto įsigijimas kartu su darbais užtikrins racionalų lėšų naudojimą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Preliminarioji sutartis galioja 12 mėnesių ir šalių rašytiniu susitarimu gali būti pratęsiama, bet ne ilgiau kaip dar 24 mėnesiams. Bendras preliminariosios sutarties galiojimo terminas neturi viršyti 36 mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Kauno miesto susisiekimo komunikacijų remonto ir rekonstrukcijos darbų Centro, Dainavos, Eigulių, Gričiupio, Petrašiūnų, Šančių ir Žaliakalnio seniūnijose, pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kauno miesto susisiekimo komunikacijų remonto ir rekonstrukcijos darbų Centro, Dainavos, Eigulių, Gričiupio, Petrašiūnų, Šančių ir Žaliakalnio seniūnijose, pirkimas. Planuojamas preliminarus darbų atlikimo terminas, kai darbų vertė iki 500 tūkst. Eur (SMD) ~ 3 mėn., kai darbų vertė nuo 500 tūkst. Eur iki 1000 tūkst. Eur ~ 5 mėn., kai darbų vertė didesnė nei 1000 tūkst. Eur – darbų atlikimo terminas, priklausomai nuo objekto sudėtingumo ir darbų specifikacijos, nustatomas individualiai. Preliminarioji sutartis bus vykdoma atnaujinant tiekėjų varžymąsi. Konkrečius reikalavimus ir techninę dokumentaciją (techninis/supaprastintas/techninis darbo projektas, projektavimo užduotis, Darbų vietos schemos, Darbų kiekių žiniaraščiai ir/ar pan.) konkrečiai pagrindinei sutarčiai užsakovas pateiks pagal poreikį, atnaujindamas tiekėjų varžymąsi ir kviesdamas visus aitinkamos pirkimo dalies Preliminariąją sutartį sudariusius tiekėjus pateikti pasiūlymus atnaujintam varžymuisi. Pirkimo objekte kartu su darbais numatytos ir projektavimo (darbo projekto parengimas) paslaugos, kurios sudaro nedidelę dalį pirkimo objekto apimtyje. Minėtos paslaugos pirkimo objekte numatytos tokiems atvejams, kai darbai bus įsigyjami (atnaujinants tiekėjų varžymąsi) pagal užsakovo turimą techninį projektą ir dėl to, darbų atlikimui yra reikalingas darbo projekto parengimas. Darbo projekto įsigijimas kartu su darbais užtikrins racionalų lėšų naudojimą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Preliminarioji sutartis galioja 12 mėnesių ir šalių rašytiniu susitarimu gali būti pratęsiama, bet ne ilgiau kaip dar 24 mėnesiams. Bendras preliminariosios sutarties galiojimo terminas neturi viršyti 36 mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Preliminariosios sutarties įvykdymo užtrinimas nereikalaujamas. Preliminariosios sutarties vykdymas užtikrinamas X skyriuje nustatyta tvarka.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:
3
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-10
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-09-08
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-10
Vietos laikas:
11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose