Kauno miesto susisiekimo komunikacijų remonto ir rekonstrukcijos darbų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams: Asta Kudirkaitė
Telefonas: +370 37200180
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunas.lt

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=702996
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kauno miesto susisiekimo komunikacijų remonto ir rekonstrukcijos darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233252  -  Gatvių dangos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija vykdydama viešąjį pirkimą, kiekvienai pirkimo daliai numato sudaryti preliminariąją Darbų pirkimo sutartį su 3 (arba mažiau nei su 3 (trimis), jeigu Konkursą laimėjusiais tiekėjais pripažįstami mažiau nei 3 tiekėjai, kurios pagrindu su šią sutartį sudariusiais dalyviais bus sudaromos pagrindinės Darbų pirkimo sutartys. Preliminarioji sutartis bus vykdoma atnaujinant tiekėjų varžymąsi. Konkrečius reikalavimus ir techninę dokumentaciją (techninis/supaprastintas/techninis darbo projektas, projektavimo užduotis, Darbų vietos schemos, Darbų kiekių žiniaraščiai ir/ar pan.) konkrečiai pagrindinei sutarčiai užsakovas pateiks pagal poreikį, atnaujindamas tiekėjų varžymąsi ir kviesdamas visus aitinkamos pirkimo dalies Preliminariąją sutartį sudariusius tiekėjus pateikti pasiūlymus atnaujintam varžymuisi.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Kauno miesto susisiekimo komunikacijų remonto ir rekonstrukcijos darbų Aleksoto, Panemunės, Šilainių ir Vilijampolės seniūnijose, pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kauno miestas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Kauno miesto susisiekimo komunikacijų remonto ir rekonstrukcijos darbų Aleksoto, Panemunės, Šilainių ir Vilijampolės seniūnijose, pirkimas. Planuojamas preliminarus darbų atlikimo terminas, kai darbų vertė iki 500 tūkst. Eur (SMD) ~ 3 mėn., kai darbų vertė nuo 500 tūkst. Eur iki 1000 tūkst. Eur ~ 5 mėn., kai darbų vertė didesnė nei 1000 tūkst. Eur – darbų atlikimo terminas, priklausomai nuo objekto sudėtingumo ir darbų specifikacijos, nustatomas individualiai. Preliminarioji sutartis bus vykdoma atnaujinant tiekėjų varžymąsi. Konkrečius reikalavimus ir techninę dokumentaciją (techninis/supaprastintas/techninis darbo projektas, projektavimo užduotis, Darbų vietos schemos, Darbų kiekių žiniaraščiai ir/ar pan.) konkrečiai pagrindinei sutarčiai užsakovas pateiks pagal poreikį, atnaujindamas tiekėjų varžymąsi ir kviesdamas visus aitinkamos pirkimo dalies Preliminariąją sutartį sudariusius tiekėjus pateikti pasiūlymus atnaujintam varžymuisi. Pirkimo objekte kartu su darbais numatytos ir projektavimo (darbo projekto parengimas) paslaugos, kurios sudaro nedidelę dalį pirkimo objekto apimtyje. Minėtos paslaugos pirkimo objekte numatytos tokiems atvejams, kai darbai bus įsigyjami (atnaujinants tiekėjų varžymąsi) pagal užsakovo turimą techninį projektą ir dėl to, darbų atlikimui yra reikalingas darbo projekto parengimas. Darbo projekto įsigijimas kartu su darbais užtikrins racionalų lėšų naudojimą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Preliminarioji sutartis galioja 12 mėnesių ir šalių rašytiniu susitarimu gali būti pratęsiama, bet ne ilgiau kaip dar 24 mėnesiams. Bendras preliminariosios sutarties galiojimo terminas neturi viršyti 36 mėnesių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Kauno miesto susisiekimo komunikacijų remonto ir rekonstrukcijos darbų Centro, Dainavos, Eigulių, Gričiupio, Petrašiūnų, Šančių ir Žaliakalnio seniūnijose, pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kauno miestas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Kauno miesto susisiekimo komunikacijų remonto ir rekonstrukcijos darbų Centro, Dainavos, Eigulių, Gričiupio, Petrašiūnų, Šančių ir Žaliakalnio seniūnijose, pirkimas. Planuojamas preliminarus darbų atlikimo terminas, kai darbų vertė iki 500 tūkst. Eur (SMD) ~ 3 mėn., kai darbų vertė nuo 500 tūkst. Eur iki 1000 tūkst. Eur ~ 5 mėn., kai darbų vertė didesnė nei 1000 tūkst. Eur – darbų atlikimo terminas, priklausomai nuo objekto sudėtingumo ir darbų specifikacijos, nustatomas individualiai. Preliminarioji sutartis bus vykdoma atnaujinant tiekėjų varžymąsi. Konkrečius reikalavimus ir techninę dokumentaciją (techninis/supaprastintas/techninis darbo projektas, projektavimo užduotis, Darbų vietos schemos, Darbų kiekių žiniaraščiai ir/ar pan.) konkrečiai pagrindinei sutarčiai užsakovas pateiks pagal poreikį, atnaujindamas tiekėjų varžymąsi ir kviesdamas visus aitinkamos pirkimo dalies Preliminariąją sutartį sudariusius tiekėjus pateikti pasiūlymus atnaujintam varžymuisi. Pirkimo objekte kartu su darbais numatytos ir projektavimo (darbo projekto parengimas) paslaugos, kurios sudaro nedidelę dalį pirkimo objekto apimtyje. Minėtos paslaugos pirkimo objekte numatytos tokiems atvejams, kai darbai bus įsigyjami (atnaujinants tiekėjų varžymąsi) pagal užsakovo turimą techninį projektą ir dėl to, darbų atlikimui yra reikalingas darbo projekto parengimas. Darbo projekto įsigijimas kartu su darbais užtikrins racionalų lėšų naudojimą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Preliminarioji sutartis galioja 12 mėnesių ir šalių rašytiniu susitarimu gali būti pratęsiama, bet ne ilgiau kaip dar 24 mėnesiams. Bendras preliminariosios sutarties galiojimo terminas neturi viršyti 36 mėnesių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Preliminariosios sutarties įvykdymo užtrinimas nereikalaujamas. Preliminariosios sutarties vykdymas užtikrinamas X skyriuje nustatyta tvarka.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:  3
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-05-10
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-09-08
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-05-10
Vietos laikas:  11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-04-07

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.