Kauno intermodalinio terminalo modernizavimo I etapo rangos darbai Nr. 21442

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB "Lietuvos geležinkeliai"
110053842
Pelesos 10
Vilnius
02100
LT
Asmuo ryšiams: Eglė Čekanauskienė
Telefonas: +370 65328408
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.litrail.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=691041
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Geležinkelio paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kauno intermodalinio terminalo modernizavimo I etapo rangos darbai Nr. 21442
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45220000  -  Inžinerijos ir statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Kauno intermodalinio terminalo modernizavimo I etapo rangos darbai bei visos statybos užbaigimui būtinos dokumentacijos parengimas
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45220000  -  Inžinerijos ir statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT022 -  Kauno apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Palemono g. 78 Kaunas, Lietuva
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Kauno intermodalinio terminalo modernizavimo I etapo rangos darbai bei visos statybos užbaigimui būtinos dokumentacijos parengimas. Išsamus Pirkimo objekto aprašymas pateikiamas techninėje specifikacijoje SD priede Nr. 2
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 298
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties pratęsimo sąlygos nurodytos Sutarties 8.4. p.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip Projekto identifikacijos duomenys: 10-001-05-04-01 Didinti susisiekimo sistemos kuriamą vertę ir infrastruktūros panaudojimo efektyvumą
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimo procedūras vykdo AB „Lietuvos geležinkeliai“ pagal AB „LTG Infra“ suteiktą LTG įgaliojimą pirkimams organizuoti, pirkimo procedūroms atlikti taip, kaip nustatyta pirkimus reglamentuojančiuose teisės aktuose.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis Pirkime, turi atitikti visus SD 3 priede nurodytus reikalavimus.
Tiekėjas su pasiūlymu turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (SD 4 priedas). Visų SD 3 priede nurodytų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovas, savo sąskaita per 28 (dvidešimt aštuonias) dienas po Sutarties pasirašymo privalo pateikti Užsakovui Sutarties sąlygose nurodytos rūšies Sutarties įvykdymo užtikrinimą, atitinkantį Sutarties sąlygas atitinkantį Atlikimo užtikrinimą (Sutarties įvykdymo užtikrinimą), kurio dydis – ne mažiau kaip 10 (dešimt) proc. Priimtos Sutarties kainos be PVM.
Sutarties įvykdymo užtikrinimo sąlygos nurodytos Sutarties 4.2. p.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-03-20
Vietos laikas:  14:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 5  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-03-20
Vietos laikas:  14:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimui taikoma pagreitinta procedūra.
Vykdant Pirkimą Nr. 21442 Kauno intermodalinio terminalo modernizavimo I etapo rangos darbai (toliau - Pirkimas), padaryta techninė klaida. Pirkimo skelbimas užpildytas naudojant skelbimo formą „Direktyva 2014/24/ES“, o ne „Direktyva 2014/25/ES” skelbimo formą ir šios techninės klaidos neįmanoma ištaisyti dėl CVP IS funkcionalumų trūkumo, todėl reikalinga CVP IS uždaryti Pirkimo Nr. 628593 paskyrą, sukurti naują Pirkimo paskyrą bei paskelbti naują Pirkimo skelbimą, nekeičiant jokių kitų Pirkimo sąlygų.
Vykdant Pirkimą, skelbimas apie Pirkimą paskelbtas 2023-01-24 Nr. 2023-697664 nuoroda: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/Notice/Details/2023-697664
TED: 2023/S 022-063026 nuoroda: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:063026 2023:TEXT:EN:HTML&src=0
Numatytas pasiūlymų pateikimo terminas – 2023-03-13 ilgesnis nei numatyta KSPĮ 70 straipsnio 4 dalyje.
Vadovaujantis Sutarties projekto I dalies c) punktu, rangos darbai turi būti įvykdyti ir užbaigti per 180 dienų. Taigi, naujai skelbiamo Pirkimo pagreitintų pirkimo procedūrų taikymas yra grindžiamas tuo, kad Kauno intermodalinio terminalo remonto darbai yra tiesiogiai priklausomi nuo meteorologinių sąlygų (visi rangos darbai bus vykdomi lauke, be to, vykdant rangos darbus terminalo veikla nebus visiškai uždaryta, o tai reiškia, kad rangos darbai turės būti atliekami griežtai laikantis suderintame grafike nustatytu laiku), kurios mūsų regione palankios būna itin trumpą laiką. Vertinant rangos darbų apimtis, kurioms kokybiškai atlikti yra būtinas ne trumpesnis kaip 6 mėn. terminas bei pirkimo procedūrų vykdymo (pasiūlymų, pašalinimo pagrindų bei kvalifikacijos vertinimą) terminus, KSPĮ nustatytus minimalius terminus dėl sutarties atidėjimo ir kt., taip pat privalomas procedūras pagal kitus teisės aktus, tiekėjų patikra dėl Nacionalinio saugumo reikalavimų, sandorio sudarymo patikrą, rangos darbai turėtų būti pradėti ne vėliau kaip 2023 m. gegužės pradžioje tam, kad šiuos darbus būtų galima užbaigti vėliausiai iki spalio galo t. y. rangos darbų vykdymui palankiomis oro sąlygomis, laikantis Pirkimo sąlygose nustatytų terminų. Pagrindiniai betonavimo darbai turi būti atliekami vadovaujantis Automobilių kelių žemės darbų atlikimo ir žemės sankasos įrengimo taisyklių ĮT ŽS 17, VIII skyriaus septintuoju skirsniu, t.y. laikantis numatytų oro sąlygų (darbai negali būti atliekami ne žemesnėse nei numatyta temperatūrose, esant snygiui, lyjant, šąlant). Prieš pradedant eksploatuoti aikštelę, betono stipris turi būti pasiekiamas ne žemesnėje kaip +4 laipsnių temperatūroje, kitu atveju, būtų reikalinga keisti darbų atlikimo technologiją, atsiranda tikimybė, kad nebus pasiekti projekto tikslai ir/ar tai gali turėti įtaką darbų atlikimo kokybei bei rangos darbų atliko trukmei, kas yra esminės Sutarties sąlygos.
Svarbu pažymėti, kad Pirkimo objektas, Pirkimo būdas nekeičiami ir netikslinami, taip pat nekeičiami ir netikslinami 2023-01-24 paskelbti Pirkimo dokumentai, t. y. Pirkimas de jure nėra nutraukiamas, o patikslinama tik pati skelbimo forma, nekeičiant jokių sąlygų. Kitos skelbimo formos užpildymas ir paskelbimas pagal tuos pačius, dar 2023-01-24 paskelbtus ir išviešintus Pirkimo dokumentus, nepažeidžia KSPĮ 29 straipsnio 1 dalyje įtvirtintų lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo, skaidrumo principų, dėl kurių reiktų nutraukti Pirkimo procedūras.
2023-01-24 paskelbtame skelbime apie Pirkimą, LTG nustatė ilgesnį nei KSPĮ nustatytą minimalų pasiūlymų pateikimo terminą, todėl tiekėjai turėjo pakankamai laiko susipažinti su Pirkimo dokumentais bei pateikti klausimus dėl Pirkimo sąlygų.
Pagreitintų pirkimo procedūrų taikymas šiuo atveju neturės jokios neigiamos įtakos tiekėjų konkurencijai bei visiškai užtikrins palankias sąlygas dalyvauti visiems suinteresuotiems tiekėjams bei pateikti konkurencingus pasiūlymus šiame Pirkime.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
01120
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-01

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.