Išorinio duomenų centro resursų nuomos ir priežiūros paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra
126125624
S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius
Vilnius
03109
LT
Asmuo ryšiams:
Mantas Kazakevičius
Telefonas:
+370 68607946
El. paštas:
m.kazakevicius@cpva.lt
NUTS kodas:
LT01 -
Sostinės regionas
Pagrindinis adresas:
http://www.cpva.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2377
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=791025Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=791025&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
ES ir kitų tarptautinių programų lėšomis finansuojamų projektų administravimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Išorinio duomenų centro resursų nuomos ir priežiūros paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72318000
-
Duomenų perdavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Išorinio duomenų centro paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48800000
-
Informacinės sistemos ir serveriai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT01 -
Sostinės regionas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Išorinio duomenų centro resursų nuomos ir palaikymo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas finansuojamas iš daugiau nei vieno ES fondo lėšų.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo dalyviai privalo pateikti užpildytą EBVPD.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Vykdytojui nesuteikus paslaugų per Sutartyje nustatytus terminus, Užsakovui pareikalavus, Vykdytojas moka 0,03 % dydžio delspinigius nuo nesuteiktų paslaugų kainos už kiekvieną uždelstą dieną.
Užsakovas, nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti už atliktas Paslaugas Sutartyje nustatyta tvarka ir terminais, Vykdytojui pareikalavus raštu, moka Vykdytojui 0,03 % dydžio delspinigius nuo neapmokėtų Paslaugų kainos už kiekvieną uždelstą dieną
Perkančioji organizacija reikalaus Vykdytojo sumokėti 5000 eurų dydžio baudą, jeigu Vykdytojas neatliks įdiegimo/migravimo darbų ir nepasiruoš paslaugų teikimui iki 2025 m. sausio 17 d., įdiegimo/migravimo darbų atlikimo laikotarpis (paslaugų teikimo pradžia) turi būti ne ilgesnis kaip 10 darbo dienų, po Perkančiosios organizacijos pateikto užsakymo paslaugų teikimui pagal techninėje specifikacijoje nurodytus reikalavimus
Užsakovas, nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti už atliktas Paslaugas Sutartyje nustatyta tvarka ir terminais, Vykdytojui pareikalavus raštu, moka Vykdytojui 0,03 % dydžio delspinigius nuo neapmokėtų Paslaugų kainos už kiekvieną uždelstą dieną
Perkančioji organizacija reikalaus Vykdytojo sumokėti 5000 eurų dydžio baudą, jeigu Vykdytojas neatliks įdiegimo/migravimo darbų ir nepasiruoš paslaugų teikimui iki 2025 m. sausio 17 d., įdiegimo/migravimo darbų atlikimo laikotarpis (paslaugų teikimo pradžia) turi būti ne ilgesnis kaip 10 darbo dienų, po Perkančiosios organizacijos pateikto užsakymo paslaugų teikimui pagal techninėje specifikacijoje nurodytus reikalavimus
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-12-09
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-12-09
Vietos laikas:
11:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-11-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)