Išmaniosios mokesčių administravimo sistemos i. MAS (i.SAF, i.VAZ, i.APS) plėtros paslaugų viešasis pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
188659752
Vasario 16-osios g. 14
Vilnius
01107
LT
Asmuo ryšiams:
Janina Taurienė
Telefonas:
+370 52194286
El. paštas:
j.tauriene@vmi.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vmi.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5339
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=721312Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=721312&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Išmaniosios mokesčių administravimo sistemos i. MAS (i.SAF, i.VAZ, i.APS) plėtros paslaugų viešasis pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72211000
-
Programavimo paslaugos, susijusios su sistemomis ir vartotojo programine įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Išmaniosios mokesčių administravimo sistemos i. MAS (i.SAF, i.VAZ, i.APS) plėtros paslaugos.
Paslaugos atlikimui skirtas orientacinis valandų kieikis - 3125 val.
Paslaugos atlikimui skirtas orientacinis valandų kieikis - 3125 val.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 206612.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72262000
-
Programinės įrangos kūrimo paslaugos
72263000
-
Programinės įrangos diegimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilniaus miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Išmaniosios mokesčių administravimo sistemos i. MAS (i.SAF, i.VAZ, i.APS) plėtros paslaugos.
Paslaugos atlikimui skirtas orientacinis valandų kiekis - 3125 val.
Paslaugos atlikimui skirtas orientacinis valandų kiekis - 3125 val.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 206612.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugos dalių įgyvendinimo terminai gali būti pratęsti dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo Tiekėjo ir Užsakovo (pvz., IS įdiegimui būtinų techninių resursų pirkimų, integracijos su kitomis IS ir / ar registrais galimybių ir pan.).
(Išsamesnė informacija pateikta prisegtuose dokumentuose).
(Išsamesnė informacija pateikta prisegtuose dokumentuose).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už tinkamai įvykdytą Paslaugos dalį (patvirtinama Paslaugos dalies perdavimo – priėmimo aktu), Užsakovas atsiskaito su Tiekėju ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų laikotarpį nuo dienos, kai pasirašomas Paslaugos dalies perdavimo – priėmimo aktas ir Užsakovas patvirtina PVM sąskaitą faktūrą „E. sąskaita“ informacinėje sistemoje.
Po Sutarties pasirašymo per 5 darbo dienas, Tiekėjas privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą, išduotą Lietuvos Respublikoje ar užsienyje įsteigtos ir veikiančios banko įstaigos arba draudimo įmonės (toliau — Sutarties įvykdymo užtikrinimo davėjas). (Išsamesnė informacija pateikta prisegtuose dokumentuose).
Po Sutarties pasirašymo per 5 darbo dienas, Tiekėjas privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą, išduotą Lietuvos Respublikoje ar užsienyje įsteigtos ir veikiančios banko įstaigos arba draudimo įmonės (toliau — Sutarties įvykdymo užtikrinimo davėjas). (Išsamesnė informacija pateikta prisegtuose dokumentuose).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-29
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-29
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ar jų atstovai susipažinimo su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
05129
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-07-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |