Išmaniosios kontrolės procesų valdymo posistemio (i.KON) plėtros paslaugų viešasis pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
188659752
Vasario 16-osios g. 14.
Vilnius
01107
LT
Asmuo ryšiams:
Janina Taurienė
Telefonas:
+370 52194286
El. paštas:
j.tauriene@vmi.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vmi.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5339
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=659918Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=659918&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Išmaniosios kontrolės procesų valdymo posistemio (i.KON) plėtros paslaugų viešasis pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72211000
-
Programavimo paslaugos, susijusios su sistemomis ir vartotojo programine įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Išmaniosios mokesčių administravimo sistemos (i.MAS) Išmaniosios kontrolės procesų valdymo posistemio (i.KON) plėtros paslaugos .
i.KON plėtrai skirtos valandos - 4550 val.
i.KON plėtrai skirtos valandos - 4550 val.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 376033.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72262000
-
Programinės įrangos kūrimo paslaugos
72263000
-
Programinės įrangos diegimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos Respublika
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Išmaniosios mokesčių administravimo sistemos (i.MAS) Išmaniosios kontrolės procesų valdymo posistemio (i.KON) plėtros paslaugos. i.KON plėtrai skirtos valandos - 4550 val.
Paslauga apima šias dalis :
• lygiagrečių stebėsenos veiksmų inicijavimo pagal atskirai suveikusius rizikos kriterijus proceso kūrimas;
• i.KON modernizavimas esant teisės aktų ir/ar VMI procesų pakeitimams bei sąsajų su naujais duomenų šaltiniais bei kitomis IS sukūrimas;
• Naujų rizikos taisyklių ir susijusių procesų (įskaitant ir duomenų parengimą) sukūrimas;
• Naujų rizikos taisyklių ir įrankių sukūrimas tikslu panaudoti i.EKA sistemos duomenis;
• PVM deklaracijos rizikingumo vertinimo jos priėmimo metu rizikos taisyklių bei integracijos su ITIS_EU sukūrimas.
Paslauga apima šias dalis :
• lygiagrečių stebėsenos veiksmų inicijavimo pagal atskirai suveikusius rizikos kriterijus proceso kūrimas;
• i.KON modernizavimas esant teisės aktų ir/ar VMI procesų pakeitimams bei sąsajų su naujais duomenų šaltiniais bei kitomis IS sukūrimas;
• Naujų rizikos taisyklių ir susijusių procesų (įskaitant ir duomenų parengimą) sukūrimas;
• Naujų rizikos taisyklių ir įrankių sukūrimas tikslu panaudoti i.EKA sistemos duomenis;
• PVM deklaracijos rizikingumo vertinimo jos priėmimo metu rizikos taisyklių bei integracijos su ITIS_EU sukūrimas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Sutarčiai paskirtų specialistų kvalifikacija
/
Lyginamasis svoris:
30
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Siūlomas kokybės garantijos terminas
/
Lyginamasis svoris:
10
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Projekto veiklų valdymo aplinka
/
Lyginamasis svoris:
10
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
50
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 376033.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
25
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties vykdymo trukmė 18 kalendorinių mėnesių (įskaitant atsiskaitymo su TIEKĖJU terminą) nuo Sutarties pasirašymo datos. Sutartis gali būti pratęsta ne ilgesniam nei 6 mėnesių laikotarpiui. Atliktos Paslaugos kokybės garantijos terminas ne trumpesnis nei 24 kalendoriniai mėnesiai nuo paskutinės pagal sutartį Paslaugos dalies (-ių) priėmimo — perdavimo akto pasirašymo datos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas reikalauja, kad Sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija ar draudimo bendrovės sutartinių įsipareigojimų įvykdymo užtikrinimu. Po Sutarties pasirašymo per 5 darbo dienas, Tiekėjas privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą, pagal kurį Sutarties įvykdymo užtikrinimo davėjas įsipareigoja neatšaukiamai ir besąlygiškai per 10 kalendorinių dienų nuo pirmo Užsakovo reikalavimo, gauto kartu su pareiškimu tvirtinančiu, kad Tiekėjas netinkamai vykdo Sutartyje numatytus įsipareigojimus, neįvykdė Sutarties , atsisakė vykdyti Sutartį ar Sutartis nutraukiama dėl Tiekėjo kaltės, sumokėti Užsakovui 45 500 eurų dydžio Sutarties įvykdymo užtikrinimo išmoką. Užsakovas pranešime Sutarties įvykdymo užtikrinimo davėjui turi nurodyti, dėl kurios iš aplinkybių jam priklauso Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma, tačiau Sutarties įvykdymo užtikrinimo davėjas neturi teisės reikalauti, kad Užsakovas pagrįstų savo reikalavimą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-11
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-11
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Paslaugos įkainiai dėl kainų lygio pasikeitimo ir pasikeitusių mokesčių neperskaičiuojami, išskyrus žemiau nurodytus atvejus.
1. SUTARTIES kainodaros taisyklė – fiksuotas įkainis (be PVM). Sutartyje nustatytų įkainių su PVM peržiūra atliekama, kai pasikeičia pridėtinės vertės mokestis (PVM). Sutarties galiojimo metu joje nustatyti Paslaugos įkainiai, turi būti koreguojami, taikant naują pasikeitusį PVM dydį.
2. Bet kuri Sutarties Šalis Sutarties galiojimo metu turi teisę inicijuoti Sutartyje numatytų
įkainių perskaičiavimą (keitimą, susitarimą) ne anksčiau kaip po 6 (šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (jeigu perskaičiavimas jau buvo atliktas – nuo paskutinio perskaičiavimo pagal šį punktą dienos), jeigu Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų pokytis (k), apskaičiuotas kaip nustatyta Sutarties 2.15 punkte, viršija 5 procentus. Atlikdamos perskaičiavimą Šalys vadovaujasi Lietuvos Statistikos Departamento viešai Oficialiosios statistikos portale paskelbtais Rodiklių duomenų bazės duomenimis, iš kitos Šalies nereikalaudamos pateikti oficialaus Lietuvos Statistikos Departamento ar kitos institucijos išduoto dokumento ar patvirtinimo.
Detaliau apie įkainių perskaičiavimą nurodyta Sutarties projekte.
1. SUTARTIES kainodaros taisyklė – fiksuotas įkainis (be PVM). Sutartyje nustatytų įkainių su PVM peržiūra atliekama, kai pasikeičia pridėtinės vertės mokestis (PVM). Sutarties galiojimo metu joje nustatyti Paslaugos įkainiai, turi būti koreguojami, taikant naują pasikeitusį PVM dydį.
2. Bet kuri Sutarties Šalis Sutarties galiojimo metu turi teisę inicijuoti Sutartyje numatytų
įkainių perskaičiavimą (keitimą, susitarimą) ne anksčiau kaip po 6 (šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (jeigu perskaičiavimas jau buvo atliktas – nuo paskutinio perskaičiavimo pagal šį punktą dienos), jeigu Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų pokytis (k), apskaičiuotas kaip nustatyta Sutarties 2.15 punkte, viršija 5 procentus. Atlikdamos perskaičiavimą Šalys vadovaujasi Lietuvos Statistikos Departamento viešai Oficialiosios statistikos portale paskelbtais Rodiklių duomenų bazės duomenimis, iš kitos Šalies nereikalaudamos pateikti oficialaus Lietuvos Statistikos Departamento ar kitos institucijos išduoto dokumento ar patvirtinimo.
Detaliau apie įkainių perskaičiavimą nurodyta Sutarties projekte.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-09-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |