Išmaniojo kasos aparato komplektas su programine įranga/diegimas ir mokymai visoms projekte dalyvaujančioms mokykloms

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Panevėžio miesto savivaldybės administracija
288724610
Laisvės a. 20, 35200 Panevėžys
Panevėžys
35200
LT
Asmuo ryšiams: Milda Snieškienė
Telefonas: +370 45501213
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.panevezys.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=741467
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Išmaniojo kasos aparato komplektas su programine įranga/diegimas ir mokymai visoms projekte dalyvaujančioms mokykloms
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

30142200  -  Kasos aparatai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Panevėžio miesto savivaldybės administracija, įgyvendindama projektą „Atviros ekosistemos atsiskaitymams negrynaisiais pinigais bendrojo ugdymo įstaigų valgyklose kūrimas“, ketina įsigyti 18 (aštuoniolika) kasos aparatų su technine bei programine įranga komplektų (projekte dalyvaujančioms 18 - kai mokyklų), skirtų atsiskaityti naudojantis elektroninėmis mokinio pažymėjimo kortelėmis.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

30142200  -  Kasos aparatai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Panevėžio miesto savivaldybės mokyklos
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Panevėžio miesto savivaldybės administracija, įgyvendindama projektą „Atviros ekosistemos atsiskaitymams negrynaisiais pinigais bendrojo ugdymo įstaigų valgyklose kūrimas“, ketina įsigyti 18 (aštuoniolika) kasos aparatų su technine bei programine įranga komplektų (projekte dalyvaujančioms 18 - kai mokyklų), skirtų atsiskaityti naudojantis elektroninėmis mokinio pažymėjimo kortelėmis.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 150
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių pristatymo terminas gali būti vieną kartą pratęstas 10 (dešimt) kalendorinių dienų laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą Nr. 04-002-P-0001 „Atviros ekosistemos atsiskaitymams negrynaisiais pinigais bendrojo ugdymo įstaigų valgyklose kūrimas“.
II.2.14)

Papildoma informacija

Mokėjimas atliekamas per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo elektroninės sąskaitos faktūros gavimo dienos. Atsiskaitymui taikomas ilgesnis nei 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų terminas, nes Prekių finansavimas planuojamas iš Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšų.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Pardavėjas dėl savo kaltės nevykdo arba netinkamai vykdo arba vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimus, Pirkėjas gali, neprarasdamas teisės į kitas savo teisių gynimo priemones pagal Sutartį, skirti 9 500,00 (devyni tūkstančiai penki šimtai) Eur baudą už Sutarties nevykdymą ar netinkamą vykdymą, kurią Pardavėjas, Pirkėjui pareikalavus, sumoka per 5 (penkias) darbo dienas.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-12-19
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2024-03-19
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-12-19
Vietos laikas:  13:45
Vieta:  
Panevėžio miesto savivaldybės administracija, 316 kab., Laisvės a.20, Panevėžys

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Mokėjimas atliekamas pristačius Prekes bei pateikus Pirkėjo ir Pardavėjo atstovų pasirašytą Prekių perdavimo–priėmimo aktą ir pristatytų Prekių vertei išrašytą Prekių sąskaitą faktūrą (e-sąskaitą) per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo elektroninės sąskaitos faktūros gavimo dienos. Atsiskaitymui taikomas ilgesnis nei 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų terminas, bendruoju atveju privalomas pagal Lietuvos Respublikos mokėjimų, atliekamų pagal komercines sutartis, vėlavimo prevencijos įstatymą, nes Prekių finansavimas planuojamas iš Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšų, pagal projektą „Atviros ekosistemos atsiskaitymams negrynaisiais pinigais bendrojo ugdymo įstaigų valgyklose kūrimas“.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-12-04

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.