Inžinerinių sistemų techninio aptarnavimo ir remonto paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos nacionalinis dailės muziejus
190756087
Didžioji g. 4
Vilnius
01128
LT
Asmuo ryšiams: Aušrinė Mačėnienė
Telefonas: +370 52628030
Faksas: +370 52126006
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://lndm.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=693737
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Biudžetinė įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Laisvalaikis, kultūra ir religija

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Inžinerinių sistemų techninio aptarnavimo ir remonto paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

50710000  -  Pastatų elektros ir mechaninės įrangos remonto ir priežiūros paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos inžinerinių sistemų techninio aptarnavimo ir remonto paslaugos Prano Gudyno restauravimo centre (PGRC), Rūdininkų g. 8 ir 10, Vilniuje (I pirkimo dalis) ir Radvilų rūmų dailės muziejuje (RRDM) Vilniaus g. 24 Vilniuje (II pirkimo dalis).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

PGRC Inžinerinių sistemų techninio aptarnavimo ir remonto paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50700000  -  Remonto ir priežiūros paslaugos, susijusios su pastatais
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Rūdininkų g. 8,10, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos Prano Gudyno restauravimo centro (PGRC), Rūdininkų g. 8, 10, Vilniuje inžinerinių sistemų techninio aptarnavimo ir remonto paslaugos (oro kondicionavimo ir vėdinimo, procesų valdymo ir automatikos sistemų; šilumos punkto, šildymo ir karšto vandens ruošimo sistemų; žemos įtampos elektros, apšvietimo ir valdymo sistemų; elektroninių ryšių, apsauginės signalizacijos, gaisro aptikimo ir signalizavimo sistemų; vandentiekio ir nuotekų sistemų).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

RRDM inžinerinių sistemų techninis aptarnavimo ir remonto paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50700000  -  Remonto ir priežiūros paslaugos, susijusios su pastatais
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilniaus g. 24, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos Radvilų rūmų dailės muziejaus (RRDM), Vilniaus g. 24, Vilniuje inžinerinių sistemų techninio aptarnavimo ir remonto paslaugos (oro kondicionavimo ir vėdinimo, procesų valdymo ir automatikos sistemų; šilumos punkto, šildymo ir karšto vandens ruošimo sistemų; žemos įtampos elektros, apšvietimo ir valdymo sistemų; elektroninių ryšių, apsauginės signalizacijos, gaisro aptikimo ir signalizavimo sistemų; vandentiekio ir nuotekų sistemų; dyzelinio generatoriaus).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas kartu su pasiūlymu turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, atitiktį aplinkos apsaugos standartams įrodančių dokumentų, bus prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

I pirkimo daliai taikoma fiksuotos kainos ir fiksuoto įkainio kainodara.; II pirkimo daliai taikoma fiksuotos kainos, fiksuoto įkainio ir sutarties vykdymo išlaidų atlyginimo kainodara. Teikėjui laiku neatlikus sutartinių įsipareigojimų Užsakovui pareikalavus nuo kitos dienos skaičiuojami 0,02% dydžio delspinigiai nuo laiku neatliktų Paslaugų vertės už kiekvieną uždelstą dieną. Užsakovui neatsiskaičius už suteiktą Paslaugą Sutartyje nustatytu terminu, Teikėjui pareikalavus, nuo kitos dienos skaičiuojami 0,02 % dydžio delspinigiai nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną. Teikėjui, be pateisinamos priežasties vėluojant arba netinkamai vykdant įsipareigojimus, gali būti skaičiuojama vienkartinė bauda už nustatyto pažeidimo padarymą. Baudos dydis - 10 % vieno mėnesio abonentinio mokesčio už kiekvieną nustatytą atvejį. Teikėjas atsako už nuostolius, Užsakovo patirtus dėl Teikėjo neteisėtų, neatsargių veiksmų, ar neveikimo pagal šią Sutartį.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-04-24
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-04-24
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Didžioji g. 4, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų atplėšimo ir susipažinimo su pateiktais pasiūlymais procedūrų posėdyje tiekėjai ir jų įgalioti asmenys dalyvauti negali.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Perkančioji organizacija suteiks galimybę apžiūrėti pirkimo objektą dėl I ir II pirkimo dalių. Apie konkrečią apžiūros datą, laiką ir vietą bus paskelbta atskiru pranešimu CVP IS.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-20

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.