Inžinerinių sistemų priežiūros ir remonto paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija
188604574
Gedimino pr. 11
Vilnius
LT-01103
LT
Asmuo ryšiams:
Vytautas Dzikaras
Telefonas:
+370 52098812
El. paštas:
vytautas.dzikaras@lrv.lt
NUTS kodas:
LT01 -
Sostinės regionas
Pagrindinis adresas:
http://www.lrv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4956
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=703044Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=703044&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Inžinerinių sistemų priežiūros ir remonto paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50700000
-
Remonto ir priežiūros paslaugos, susijusios su pastatais
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Inžinerinių sistemų priežiūros ir remonto paslaugos
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 139000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50700000
-
Remonto ir priežiūros paslaugos, susijusios su pastatais
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos paslaugos ir preliminarios apimtys:
1. Inžinerinių sistemų, adresu Gedimino pr. 11, Vilniuje, priežiūros paslaugos (abonentinis mokestis) - 36 mėn.
2. Šildymo sistemos įrenginių remonto paslaugos - 300 val.
3. Vėdinimo, kondicionavimo, vėsinimo sistemų remonto paslaugos - 400 val.
4. Karšto ir šalto vandentiekio, nuotekų šalinimo sistemų remonto paslaugos - 300 val.
5. Elektros ūkio remonto paslaugos - 400 val.
1. Inžinerinių sistemų, adresu Gedimino pr. 11, Vilniuje, priežiūros paslaugos (abonentinis mokestis) - 36 mėn.
2. Šildymo sistemos įrenginių remonto paslaugos - 300 val.
3. Vėdinimo, kondicionavimo, vėsinimo sistemų remonto paslaugos - 400 val.
4. Karšto ir šalto vandentiekio, nuotekų šalinimo sistemų remonto paslaugos - 300 val.
5. Elektros ūkio remonto paslaugos - 400 val.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas atitinka kvalifikacijos reikalavimus ir nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Jeigu Tiekėjas nesuteikia paslaugų nustatytais terminais arba pagal nustatytą periodiškumą, jam skiriama 100 (vieno šimto) eurų dydžio bauda.
2. Dėl Tiekėjo kaltės nutraukus Sutartį Tiekėjas privalo ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo Užsakovo pareikalavimo dienos sumokėti 5 000 eurų dydžio baudą. Baudos sumokėjimas neturi būti siejamas su visišku Užsakovo patirtų nuostolių atlyginimu ir neatleidžia Tiekėjo nuo pareigos juos visiškai atlyginti.
2. Dėl Tiekėjo kaltės nutraukus Sutartį Tiekėjas privalo ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo Užsakovo pareikalavimo dienos sumokėti 5 000 eurų dydžio baudą. Baudos sumokėjimas neturi būti siejamas su visišku Užsakovo patirtų nuostolių atlyginimu ir neatleidžia Tiekėjo nuo pareigos juos visiškai atlyginti.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-21
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-06-30
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-21
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01110
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |