Interaktyvieji ekranai (TŪM)
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šiaulių apskaitos centras
305888561
Pakalnės g. 6A
Šiauliai
LT
Asmuo ryšiams:
Ineta Varanė
Telefonas:
+370 65103559
El. paštas:
ineta.varane@sac.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.sac.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/91608
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=725611Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=725611&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Biudžetinė įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Įstaigų administracinė ir aptarnavimo veikla
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Interaktyvieji ekranai (TŪM)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
32351200
-
Ekranai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Interaktyvūs ekranai (su sieniniu laikikliu, pristatymu, mokymais ir montavimo darbais).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
32351200
-
Ekranai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Interaktyvūs ekranai (su sieniniu laikikliu, pristatymu, mokymais ir montavimo darbais).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas vykdomas įgyvendinant Europos Sąjungos lėšų bendrai finansuojamą projektą Nr. 10-011-P-0001 „Tūkstantmečio mokyklos I“.
II.2.14)
Papildoma informacija
Sutartį pasirašys perkančioji organizacija
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad teikėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra teikėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais dėl Pirkėjo kaltės, Pardavėjo reikalavimu Pirkėjas privalo sumokėti Pardavėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Jei Pardavėjas nepristato ir nesumontuoja Prekių iki Sutartyje nustatyto termino, jis sumoka Pirkėjui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytų Prekių vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
Už nustatytų Prekių trūkumų nepašalinimą per Sutartyje nustatytus terminus Pardavėjas, Pirkėjui pareikalavus, moka Pirkėjui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius nuo trūkumų turinčių Prekių kainos už kiekvieną uždelstą dieną nuo trūkumų pašalinimo termino pabaigos.
Jei Pardavėjas nepristato ir nesumontuoja Prekių iki Sutartyje nustatyto termino, jis sumoka Pirkėjui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytų Prekių vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
Už nustatytų Prekių trūkumų nepašalinimą per Sutartyje nustatytus terminus Pardavėjas, Pirkėjui pareikalavus, moka Pirkėjui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius nuo trūkumų turinčių Prekių kainos už kiekvieną uždelstą dieną nuo trūkumų pašalinimo termino pabaigos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-07
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-07
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 83
Šiauliai
LT
Telefonas:
+370 65216037
El. paštas:
siauliu.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://sat.teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-24
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje