Penktadienis, balandžio 26 d.

Integruotos mokesčių informacinės sistemos (IMIS) plėtros paslaugų viešasis pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
188659752
Vasario 16-osios g. 14
Vilnius
01107
LT
Asmuo ryšiams: Janina Taurienė
Telefonas: +370 52194286
El. paštas: j.tauriene@vmi.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vmi.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=720512
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Ekonomikos ir finansų reikalai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Integruotos mokesčių informacinės sistemos (IMIS) plėtros paslaugų viešasis pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72211000  -  Programavimo paslaugos, susijusios su sistemomis ir vartotojo programine įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Integruotos mokesčių informacinės sistemos (IMIS) kūrimo / plėtros, modernizavimo paslaugos. IMIS modernizavimui ir plėtrai skirtas orientacinis valandų kiekis - 11500 val.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 950413.22  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72262000  -  Programinės įrangos kūrimo paslaugos
72263000  -  Programinės įrangos diegimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Integruotos mokesčių informacinės sistemos (IMIS) kūrimo / plėtros, modernizavimo paslaugos. IMIS modernizavimui ir plėtrai skirtas orientacinis valandų kiekis - 11500 val.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Sutarčiai paskirtų specialistų kvalifikacija  /  Lyginamasis svoris:  10
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Kokybės garantijos trukmės vertinimas  /  Lyginamasis svoris:  5
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Projekto veiklų valdymo aplinka  /  Lyginamasis svoris:  5
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  80
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 950413.22  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 30
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Paslaugos dalių įgyvendinimo terminai gali būti pratęsti dėl pvz., IS įdiegimui būtinų techninių resursų pirkimų, integracijos su kitomis IS ir /ar registrais galimybių ir pan. Paslaugos dalių įgyvendinimo terminai gali keistis priklausomai ir nuo teisės aktų nuostatų pasikeitimų, reglamentuojančių ir įtakojančių Paslaugos atlikimą.
Išsamiau aprašyta Pirkimo dokumentuose.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už tinkamai įvykdytą Paslaugos dalį (patvirtinama Paslaugos dalies perdavimo – priėmimo aktu), Užsakovas atsiskaito su Tiekėju ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų laikotarpį nuo dienos, kai pasirašomas Paslaugos dalies perdavimo — priėmimo aktas ir Užsakovas patvirtina PVM sąskaitą faktūrą IS „E. sąskaita“.
Po Sutarties pasirašymo per 5 darbo dienas, Tiekėjas privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą.
Išsamiau aprašyta Pirkimo dokumentuose.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-09-04
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-09-04
Vietos laikas:  10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ar jų atstovai susipažinimo su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
05129
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Bet kuri Sutarties Šalis Sutarties galiojimo metu turi teisę inicijuoti Sutartyje numatytų kainų / įkainių perskaičiavimą (keitimą, susitarimą) ne anksčiau kaip po 6 (šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (jeigu perskaičiavimas jau buvo atliktas — nuo paskutinio perskaičiavimo pagal šį punktą dienos), jeigu Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų pokytis (k), apskaičiuotas kaip nustatyta 2.12 punkte, viršija 5 procentus. Atlikdamos perskaičiavimą Šalys vadovaujasi Valstybės duomenų agentūros viešai Oficialiosios statistikos portale paskelbtais Rodiklių duomenų bazės duomenimis, iš kitos Šalies nereikalaudamos pateikti oficialaus Valstybės duomenų agentūros ar kitos institucijos išduoto dokumento ar patvirtinimo.
Šalys privalo keitime nurodyti indekso reikšmę laikotarpio pradžioje ir jos nustatymo datą, indekso reikšmę laikotarpio pabaigoje ir jos nustatymo datą, kainų pokytį (k), perskaičiuotas kainas / įkainius, perskaičiuotą pradinės Sutarties vertę.
Perskaičiuotieji įkainiai taikomi užsakymams, pateiktiems po to, kai Šalys sudaro susitarimą dėl įkainių perskaičiavimo.
Naujos kainos/įkainiai apskaičiuojami pagal formulę:
a_1=a+(k/100×a), kur
a — kaina/įkainis (EUR be PVM)) (jei jis jau buvo perskaičiuotas, tai po paskutinio perskaičiavimo).
a1 — perskaičiuota (pakeista) kaina / įkainis (EUR be PVM)
k — Pagal Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksą (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla) apskaičiuotas Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų pokytis (padidėjimas arba sumažėjimas) (%). „k“ reikšmė skaičiuojama pagal formulę:
k =〖Ind〗_naujausias/〖Ind〗_pradžia ×100-100, (proc.) kur
Indnaujausias – kreipimosi dėl kainos perskaičiavimo išsiuntimo kitai šaliai datą naujausias paskelbtas Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksas (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla).
Indpradžia — laikotarpio pradžios datos (metų ketvirčio) Ūkio subjektams suteiktų paslaugų kainų indeksas (J62 Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla). Pirmojo perskaičiavimo atveju laikotarpio pradžia yra KONKURSO pasiūlymų pateikimo termino dienos metų ketvirtis. Antrojo ir vėlesnių perskaičiavimų atveju laikotarpio pradžia (metų ketvirtis) yra paskutinio perskaičiavimo metu naudotos paskelbto atitinkamo indekso reikšmės metų ketvirtis.
Skaičiavimams indeksų reikšmės imamos keturių skaitmenų po kablelio tikslumu. Apskaičiuotas pokytis (k) tolimesniems skaičiavimams naudojamas suapvalinus iki vieno skaitmens po kablelio, o apskaičiuotas įkainis „a“ suapvalinamas iki dviejų skaitmenų po kablelio.
Vėlesnis kainų arba įkainių perskaičiavimas negali apimti laikotarpio, už kurį jau buvo atliktas perskaičiavimas.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-08-01

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.