Hidraulinių sistemų remonto, įskaitant remontui reikalingų detalių ir medžiagų, pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras
145787276
Pramonės g. 15-71
Šiauliai
78137
LT
Asmuo ryšiams: Audrius Čepas
Telefonas: +370 67689402
El. paštas: a.cepas@sratc.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.sratc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=717231
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Hidraulinių sistemų remonto, įskaitant remontui reikalingų detalių ir medžiagų, pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

50100000  -  Transporto priemonių ir su jomis susijusių įrenginių remonto, priežiūros ir kitos paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

1. Pirkimo objektas – hidraulinių sistemų (toliau – įranga) remonto, įskaitant remontui reikalingų detalių ir medžiagų, pirkimas.
2. Užsakovo turima įranga:
2.1. Konteinerių užtempimo įranga Multilift LHZ 260.5 (sumontuota ant sunkvežimio Mercedes Benz 2536);
2.2. Konteinerių užtempimo įranga Palfinger Palift T18A (sumontuota ant sunkvežimio Mercedes Benz 2541);
2.3. Hidraulins kranas manipuliatorius Palfinger PK 12000 (sumontuotas ant sunkvežimio Mercedes Benz 2541);
2.4. Konteinerių užtempimo įranga Palfinger Palift T22A (sumontuota ant sunkvežimio MAN TGS 26.420 6X2-2 LL);
2.5. Hidraulins kranas manipuliatorius Palfinger PK8501 SLD (sumontuotas ant sunkvežimio MAN TGS 26.420 6X2-2 LL).
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 72600.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

34320000  -  Mechaninės atsarginės dalys, išskyrus variklius ir jų dalis
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Užsakovas, įtaręs galimą įrangos gedimą, prieš atvykstant pas Paslaugų teikėją, apie tai praneša Paslaugų teikėjui telefonu. Įrangą Paslaugų teikėjas priima tą pačią darbo dieną.
2. Paslaugų teikėjui techniką su įranga pristato ir pasiima Užsakovas ne toliau kaip 20 km nuo Šiaulių miesto centro, kuris laikomas Aušros al. 42, Šiauliai. Jeigu remonto vieta nutolusi toliau kaip 20 km nuo Šiaulių miesto centro, kuris laikomas Aušros al. 42, Šiauliai, Paslaugų teikėjas pats atsakingas už technikos su įranga transportavimą iki paslaugų teikimo vietos ir grąžinimą Užsakovui.
3. Paslaugų teikėjas, priėmęs Užsakovo techniką su įranga, per vieną darbo dieną turi atlikti diagnostiką/patikrą ir nustatęs gedimo priežastis, raštu pateikti Užsakovui defektinį aktą, kuriame atsispindėtų: reikalingų paslaugų, keičiamų prekių sąrašas, jų įkainiai pagal pasiūlyme nurodytą informaciją ir, jeigu reikia, atskirų papildomų paslaugų ar prekių sąrašas su jų įkainiais. Paslaugų teikėjas Užsakovui raštu turi pateikti remonto laiką, nurodant pradžią ir pabaigą.
4. Paslaugų teikėjas paslaugų teikimą turi teisę pradėti tik iš anksto suderinęs defektinį aktą ir gavęs Užsakovo pritarimą paslaugų teikimui.
5. Paslaugų teikimui naudojamos prekės turi būti naujos, neeksploatuotos ir originalios. Paslaugų teikėjas atsako už tai, kad naudojamos prekės būtų tinkamos Užsakovo įrangai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 72600.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal prie pirkimo dokumentų pridėtą formą. Tikslūs tiekėjų pašalinimo pagrindai pateikti pirkimo dokumentuose
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Paslaugų teikėjas nepagrįstai nevykdo Sutarties arba vykdo ją netinkamai pagal Sutartyje ar jos prieduose nustatytas sąlygas, Užsakovas, nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, Užsakovo reikalavimu, moka 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės, už kiekvieną pažeidimo faktą ir dieną, taip pat atlygina Užsakovo visus patirtus nuostolius, atsiradusius dėl netinkamo Sutarties vykdymo, kurių nepadengia netesybų suma. Baudos sumokėjimas neatleidžia Paslaugų teikėjo nuo tolesnio tinkamo Sutartinių įsipareigojimų vykdymo.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-07-17
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-07-17
Vietos laikas:  11:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-06-30

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.