HDPE geomembranos įrengimo darbų pirkimas (Labai mažai radioaktyvių atliekų atliekyno 2 kampanija)
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybės įmonė Ignalinos atominė elektrinė
255450080
Elektrinės g. 4, K 47, Drūkšinių k., Visagino sav.
Visaginas
31152
LT
Asmuo ryšiams:
Rima Kabelinskienė
Telefonas:
+370 38628985
El. paštas:
rima.kabelinskiene@iae.lt
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.iae.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6770
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=723882Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=723882&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Eksploatacijos nutraukimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
HDPE geomembranos įrengimo darbų pirkimas (Labai mažai radioaktyvių atliekų atliekyno 2 kampanija)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45261420
-
Hidroizoliacijos įrengimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo tikslas – įsigyti HDPE geomembraną ir jos įrengimo (paklojimo, suvirinimo ir suvirinimo
kontrolės atlikimo) darbus VĮ Ignalinos atominei elektrinei atliekant Labai mažai radioaktyvių
atliekų atliekyno (toliau – Atliekynas) antros radioaktyviųjų atliekų pakuočių dėjimo
kampanijos inžinerinio barjero įrengimo darbus.
kontrolės atlikimo) darbus VĮ Ignalinos atominei elektrinei atliekant Labai mažai radioaktyvių
atliekų atliekyno (toliau – Atliekynas) antros radioaktyviųjų atliekų pakuočių dėjimo
kampanijos inžinerinio barjero įrengimo darbus.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45261420
-
Hidroizoliacijos įrengimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Elektrinės g. 1, K1, Drūkšinių k., Visagino sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo tikslas – įsigyti HDPE geomembraną ir jos įrengimo (paklojimo, suvirinimo ir suvirinimo kontrolės atlikimo) darbus VĮ Ignalinos atominei elektrinei atliekant Labai mažai radioaktyvių atliekų atliekyno (toliau – Atliekynas) antros radioaktyviųjų atliekų pakuočių dėjimo kampanijos inžinerinio barjero įrengimo darbus. HDPE geomembranos įrengimo darbų atlikimo trukmė – 2-5 darbo dienos. Apie tikslią darbų pradžios datą Rangovas bus informuotas prieš 7 k. d. iki darbų atlikimo pradžios.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
170
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Dalyvis kartu su pasiūlymu turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo ir jis yra tinkamas vykdyti veiklą.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties vykdymas užtikrinamas netesybomis.
Jeigu rangovas neįvykdo arba netinkamai įvykdo Sutartį, jis moka Užsakovui 10 (dešimt) procentų nuo Sutarties kainos eurais su PVM dydžio baudą.
Jeigu rangovas vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimu, užsakovas skaičiuoja 0,04 procento
dydžio delspinigius Sutarties bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka.
Avansinis ir tarpiniai mokėjimai tiekėjui nemokami. Galutinis mokėjimas atliekamas tik po to,
kai užsakovas patikrina darbų kokybę ir/ar kitus numatytus įsipareigojimus (jei buvo numatyta)
ir abi šalys pasirašo perdavimo-priėmimo aktą, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų.
Mokėjimas atliekamas remiantis tiekėjo pateikta elektronine sąskaita faktūra/PVM sąskaita
faktūra.
Jeigu rangovas neįvykdo arba netinkamai įvykdo Sutartį, jis moka Užsakovui 10 (dešimt) procentų nuo Sutarties kainos eurais su PVM dydžio baudą.
Jeigu rangovas vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimu, užsakovas skaičiuoja 0,04 procento
dydžio delspinigius Sutarties bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka.
Avansinis ir tarpiniai mokėjimai tiekėjui nemokami. Galutinis mokėjimas atliekamas tik po to,
kai užsakovas patikrina darbų kokybę ir/ar kitus numatytus įsipareigojimus (jei buvo numatyta)
ir abi šalys pasirašo perdavimo-priėmimo aktą, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų.
Mokėjimas atliekamas remiantis tiekėjo pateikta elektronine sąskaita faktūra/PVM sąskaita
faktūra.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-21
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 6
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-21
Vietos laikas:
11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Stebėtojai į komisijos posėdžius nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje