Gyvenamosios paskirties (vieno buto) namo Kauno r. sav., Užliedžių sen., Užliedžių k., Šilo g. 3, naujos statybos darbų su darbo projekto parengimu pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams:
Neringa Kolaitienė
Telefonas:
+370 67010718
El. paštas:
neringa.kolaitiene@krs.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.krs.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4624
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=686741Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=686741&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Gyvenamosios paskirties (vieno buto) namo Kauno r. sav., Užliedžių sen., Užliedžių k., Šilo g. 3, naujos statybos darbų su darbo projekto parengimu pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45210000
-
Pastatų statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami gyvenamosios paskirties (vieno buto) namo Kauno r. sav., Užliedžių sen., Užliedžių k., Šilo g. 3, naujos statybos darbai su darbo projekto ir dokumentų, privalomų statybos užbaigimo procedūrai atlikti parengimu.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71220000
-
Architektūrinio projektavimo paslaugos
71354300
-
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Šilo g. 3, Kauno r. sav., Užliedžių sen., Užliedžių k.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas:
1. Gyvenamosios paskirties (vieno buto) namo Kauno r. sav., Užliedžių sen., Užliedžių k., Šilo g. 3, naujos statybos darbai;
Tiekėjo įsipareigojimai apibrėžti 1 punkte toliau vadinami – Darbai.
2. Darbo projekto parengimo paslaugos;
3. elektroninio statybos darbų žurnalo užsakymas (prenumeratos užsakymas, statybos žurnalo pildymas ir saugojimas ir po statybos darbų baigimo jo pilnas perleidimas perkančiajai organizacijai);
4. dokumentų, privalomų statybos užbaigimo procedūrai atlikti parengimas:
4.1. parengta ir po Nekilnojamojo turto kadastro tvarkytojo išankstinės patikros suderinta kadastro duomenų byla;
4.2. žemės sklypo kadastrinių duomenų patikslinimas ir įregistravimas;
4.3. požeminių inžinerinių tinklų kontrolinės geodezinės nuotraukos;
4.4. žemės sklypo su statiniais geodezinės nuotraukos (tuo atveju, kai statinių kadastro duomenų bylose nėra nurodyti atstumai nuo statinių iki sklypo ribų ir statinių aukštis);
4.5. pastato garso klasifikavimo protokolas;
4.6. pastato energinio naudingumo sertifikatas;
4.7. pastato techninis-energetinis pasas;
4.8. deklaracijos apie statybos užbaigimą įkėlimas į IS „Infostatyba“;
Tiekėjo įsipareigojimai apibrėžti 2 - 4 punktuose toliau vadinami – su Darbais susijusios Paslaugos.
Tiekėjas turės atlikti Darbus ir su Darbais susijusiąs paslaugas, vadovaujantis parengtu UAB „PA Group“ techniniu projektu „Gyvenamosios paskirties (vieno buto) namas, Kauno r. sav., Užliedžių sen., Užliedžių k., Šilo g. 3 naujos statybos projektas“ Nr. 243/2021 (toliau – „Techninė specifikacija/Techninis projektas“), pirkimo sąlygų 2 priedas ir Veiklų sąrašu (Pirkimo sąlygų 1 priedo 4 lentelė).
Darbo projekte turi būti numatyta, kad statyboje naudojamos statybinės medžiagos atitiktų minimalius aplinkos apsaugos kriterijus (XIII skyrius „Statybinės medžiagos“).
1. Gyvenamosios paskirties (vieno buto) namo Kauno r. sav., Užliedžių sen., Užliedžių k., Šilo g. 3, naujos statybos darbai;
Tiekėjo įsipareigojimai apibrėžti 1 punkte toliau vadinami – Darbai.
2. Darbo projekto parengimo paslaugos;
3. elektroninio statybos darbų žurnalo užsakymas (prenumeratos užsakymas, statybos žurnalo pildymas ir saugojimas ir po statybos darbų baigimo jo pilnas perleidimas perkančiajai organizacijai);
4. dokumentų, privalomų statybos užbaigimo procedūrai atlikti parengimas:
4.1. parengta ir po Nekilnojamojo turto kadastro tvarkytojo išankstinės patikros suderinta kadastro duomenų byla;
4.2. žemės sklypo kadastrinių duomenų patikslinimas ir įregistravimas;
4.3. požeminių inžinerinių tinklų kontrolinės geodezinės nuotraukos;
4.4. žemės sklypo su statiniais geodezinės nuotraukos (tuo atveju, kai statinių kadastro duomenų bylose nėra nurodyti atstumai nuo statinių iki sklypo ribų ir statinių aukštis);
4.5. pastato garso klasifikavimo protokolas;
4.6. pastato energinio naudingumo sertifikatas;
4.7. pastato techninis-energetinis pasas;
4.8. deklaracijos apie statybos užbaigimą įkėlimas į IS „Infostatyba“;
Tiekėjo įsipareigojimai apibrėžti 2 - 4 punktuose toliau vadinami – su Darbais susijusios Paslaugos.
Tiekėjas turės atlikti Darbus ir su Darbais susijusiąs paslaugas, vadovaujantis parengtu UAB „PA Group“ techniniu projektu „Gyvenamosios paskirties (vieno buto) namas, Kauno r. sav., Užliedžių sen., Užliedžių k., Šilo g. 3 naujos statybos projektas“ Nr. 243/2021 (toliau – „Techninė specifikacija/Techninis projektas“), pirkimo sąlygų 2 priedas ir Veiklų sąrašu (Pirkimo sąlygų 1 priedo 4 lentelė).
Darbo projekte turi būti numatyta, kad statyboje naudojamos statybinės medžiagos atitiktų minimalius aplinkos apsaugos kriterijus (XIII skyrius „Statybinės medžiagos“).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
9
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, ne dėl tiekėjo kaltės, perkančiajai organizacijai sutikus, Darbų ir su Darbais susijusių paslaugų atlikimo terminas gali būti pratęstas 3 (trys) kartus po 1 (vieną) mėnesį, raštišku susitarimu, kuris bus neatskiriama pirkimo sutarties dalis.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, ne dėl tiekėjo kaltės, perkančiajai organizacijai sutikus, Darbų ir su Darbais susijusių paslaugų atlikimo terminas gali būti pratęstas 3 (trys) kartus po 1 (vieną) mėnesį, raštišku susitarimu, kuris bus neatskiriama pirkimo sutarties dalis.
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą „Socialinių paslaugų infrastruktūros tinklo sukūrimas ir plėtra asmenims, turintiems proto ir (arba) psichikos negalią, Kauno rajono savivaldybėje“ Nr. 08.1.1-CPVA-V-427-15-0004.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai deklaruodami, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 46 str. nuostatomis ir, kad kvalifikacija atitinka pirkimo sąlygų reikalavimus, kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą, pagal pirkimo sąlygų 4 priedą. Jei tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla nebuvo tikrinama arba tikrinama ne visa apimtimi, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymas užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštu (kartu su apmokėjimą įrodančio dokumento kopija). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5 proc. nuo pradinės sutarties vertės be PVM.
2. Už vėlavimą apmokėti tinkamai ir laiku atliktus Darbus ar su Darbais susijusias Paslaugas - 0,03 delspinigiai nuo vėluojamos apmokėti sąskaitos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
3. Už Darbų ar jų dalies ar su Darbais susijusių Paslaugų vėlavimą ar vėluojant pašalinti Darbų trūkumus už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną - 0,03 proc. dydžio delspinigiai nuo neįvykdytų įsipareigojimų vertės.
4. Sutartyje numatyta tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais/subrangovais galimybė.
5. Sąskaitos apmokamos ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų.
6. Tiekėjų grupė turi paskirti bendrą atstovą arba vadovaujantį narį, turi nurodyti grupės sudėtį.
2. Už vėlavimą apmokėti tinkamai ir laiku atliktus Darbus ar su Darbais susijusias Paslaugas - 0,03 delspinigiai nuo vėluojamos apmokėti sąskaitos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
3. Už Darbų ar jų dalies ar su Darbais susijusių Paslaugų vėlavimą ar vėluojant pašalinti Darbų trūkumus už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną - 0,03 proc. dydžio delspinigiai nuo neįvykdytų įsipareigojimų vertės.
4. Sutartyje numatyta tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais/subrangovais galimybė.
5. Sąskaitos apmokamos ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų.
6. Tiekėjų grupė turi paskirti bendrą atstovą arba vadovaujantį narį, turi nurodyti grupės sudėtį.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-02-22
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-02-22
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-02-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |