Grupinio gyvenimo namų Rasytės g. 6 ir Mendeno g. 2J, Plungė, minkštųjų baldų įsigijimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Plungės rajono savivaldybės administracija
188714469
Vytauto g. 12
Plungė
90123
LT
Asmuo ryšiams: Vaida Burčikienė
Telefonas: +370 44873162
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.plunge.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=724798
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Grupinio gyvenimo namų Rasytės g. 6 ir Mendeno g. 2J, Plungė, minkštųjų baldų įsigijimas
Nuorodos numeris:  2023
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39143000  -  Miegamojo, valgomojo ir svetainės baldai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Plungės rajono savivaldybės administracija, įgyvendinant projektą Nr. 08.1.1-CPVA-V-427-14-0002 „Bendruomeninių apgyvendinimo bei užimtumo paslaugų asmenims su proto ir psichikos negalia plėtra Plungės rajone“ pastatytiems grupinio gyvenimo namams (GGN) adresu Rasytės g. 6 ir Mendeno g. 2J, Plungė, perka baldus.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 11024.68  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39143000  -  Miegamojo, valgomojo ir svetainės baldai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Rasytės g. 6 ir Mendeno g. 2J , Plungė.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Prekių kiekis (apimtis):
1. GGN Rasytės g. 6:
1.1. Modulinė komplektuojama sofa – 1 vnt.;
1.2. Lova (su čiužiniu) – 10 vnt.;
1.3. Sofa su miego funkcija – 1 vnt.;
1.4. Kėdė (prie rašomojo stalo) – 12 vnt.
2. GGN Mendeno g. 2J:
2.1. Modulinė komplektuojama sofa – 1 vnt.;
2.2. Lova (su čiužiniu) – 10 vnt.;
2.3. Sofa su miego funkcija – 1 vnt.;
2.4. Kėdė (prie rašomojo stalo) – 12 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 11024.68  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2023-12-30
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektą Nr. 08.1.1-CPVA-V-427-14-0002 „Bendruomeninių apgyvendinimo bei užimtumo paslaugų asmenims su proto ir psichikos negalia plėtra Plungės rajone“.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą EBVPD turi pateikti:
1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2. kiekvienas Tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė;
3. kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi Tiekėjas.
Tiekėjas ir/arba Tiekėjų grupės partneriai kartu ir/arba subtiekėjai ir/arba kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi Tiekėjas, turi turėti teisę verstis veikla (baldų gamyba ir/ar prekyba), kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti.
Pateikiama:
• Lietuvos Respublikoje registruoto Tiekėjo (juridinio asmens) Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopija ir/ar įstatų (aktualios įstatų redakcijos) atitinkamos dalies kopija, patvirtinanti Tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla (baldų gamyba ir/ar prekyba),
• Tiekėjo (fizinio asmens) teisę verstis atitinkama veikla (baldų gamyba ir/ar prekyba) patvirtinančių dokumentų (pavyzdžiui, verslo liudijimo) ar kitų dokumentų, kuriuose būtų nurodyta Tiekėjo vykdoma veikla, kopijos;
• užsienio šalies Tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla (baldų gamyba ir/ar prekyba) patvirtinančių dokumentų (atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos registrų tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje Tiekėjas registruotas) išduotų dokumentų ar priesaikos deklaracijos, liudijančios Tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla (baldų gamyba ir/ar prekyba) kopijos.
CVP IS priemonėmis pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Tiekėjas dėl savo kaltės nepagamina, nepristato ir nesumontuoja prekių nustatytu terminu, Užsakovui pareikalavus turi sumokėti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytų ir nesumontuotų prekių vertės už kiekvieną termino pradelsimo dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-09-04
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-09-04
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja susipažinime su pateiktais pasiūlymais, taip pat nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo ar kreiptis dėl papildomos informacijos susijusios su pirkimo dokumentais į Perkančiąją organizaciją galima ne vėliau kaip prieš 6 dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Atsiskaitymo tvarka:
1. Apmokėjimas už pristatytas, sumontuotas ir surinktas prekes atliekamas per 30 kalendorinių dienų, nuo Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
2. Avansinis mokėjimas nenumatomas.
Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėju (-ais) galimybė yra numatyta pirkimo sutarties projekte.
Sutarties galiojimo metu subtiekėjų keitimas ir (ar) papildomų subtiekėjų pasitelkimas arba Sutartyje numatytų subtiekėjų atsisakymas galimas tik gavus Užsakovo sutikimą.
Jei Tiekėjas dėl savo kaltės nepagamina, nepristato ir nesumontuoja Prekių nustatytu terminu, Užsakovui pareikalavus sumokėti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytų ir nesumontuotų Prekių vertės už kiekvieną termino pradelsimo dieną.
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Tiekėjui pareikalavus, sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 proc. delspinigių nuo laiku nesumokėtos sumos.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-08-21

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.