Grupinio gyvenimo namų Rasytės g. 6 ir Mendeno g. 2J, Plungė, minkštųjų baldų įsigijimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Plungės rajono savivaldybės administracija
188714469
Vytauto g. 12
Plungė
90123
LT
Asmuo ryšiams:
Vaida Burčikienė
Telefonas:
+370 44873162
El. paštas:
vaida.burcikiene@plunge.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.plunge.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6512
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=724798Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=724798&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Grupinio gyvenimo namų Rasytės g. 6 ir Mendeno g. 2J, Plungė, minkštųjų baldų įsigijimas
Nuorodos numeris:
2023
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39143000
-
Miegamojo, valgomojo ir svetainės baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Plungės rajono savivaldybės administracija, įgyvendinant projektą Nr. 08.1.1-CPVA-V-427-14-0002 „Bendruomeninių apgyvendinimo bei užimtumo paslaugų asmenims su proto ir psichikos negalia plėtra Plungės rajone“ pastatytiems grupinio gyvenimo namams (GGN) adresu Rasytės g. 6 ir Mendeno g. 2J, Plungė, perka baldus.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 11024.68
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39143000
-
Miegamojo, valgomojo ir svetainės baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Rasytės g. 6 ir Mendeno g. 2J , Plungė.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Prekių kiekis (apimtis):
1. GGN Rasytės g. 6:
1.1. Modulinė komplektuojama sofa – 1 vnt.;
1.2. Lova (su čiužiniu) – 10 vnt.;
1.3. Sofa su miego funkcija – 1 vnt.;
1.4. Kėdė (prie rašomojo stalo) – 12 vnt.
2. GGN Mendeno g. 2J:
2.1. Modulinė komplektuojama sofa – 1 vnt.;
2.2. Lova (su čiužiniu) – 10 vnt.;
2.3. Sofa su miego funkcija – 1 vnt.;
2.4. Kėdė (prie rašomojo stalo) – 12 vnt.
1. GGN Rasytės g. 6:
1.1. Modulinė komplektuojama sofa – 1 vnt.;
1.2. Lova (su čiužiniu) – 10 vnt.;
1.3. Sofa su miego funkcija – 1 vnt.;
1.4. Kėdė (prie rašomojo stalo) – 12 vnt.
2. GGN Mendeno g. 2J:
2.1. Modulinė komplektuojama sofa – 1 vnt.;
2.2. Lova (su čiužiniu) – 10 vnt.;
2.3. Sofa su miego funkcija – 1 vnt.;
2.4. Kėdė (prie rašomojo stalo) – 12 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 11024.68
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2023-12-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektą Nr. 08.1.1-CPVA-V-427-14-0002 „Bendruomeninių apgyvendinimo bei užimtumo paslaugų asmenims su proto ir psichikos negalia plėtra Plungės rajone“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą EBVPD turi pateikti:
1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2. kiekvienas Tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė;
3. kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi Tiekėjas.
Tiekėjas ir/arba Tiekėjų grupės partneriai kartu ir/arba subtiekėjai ir/arba kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi Tiekėjas, turi turėti teisę verstis veikla (baldų gamyba ir/ar prekyba), kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti.
Pateikiama:
• Lietuvos Respublikoje registruoto Tiekėjo (juridinio asmens) Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopija ir/ar įstatų (aktualios įstatų redakcijos) atitinkamos dalies kopija, patvirtinanti Tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla (baldų gamyba ir/ar prekyba),
• Tiekėjo (fizinio asmens) teisę verstis atitinkama veikla (baldų gamyba ir/ar prekyba) patvirtinančių dokumentų (pavyzdžiui, verslo liudijimo) ar kitų dokumentų, kuriuose būtų nurodyta Tiekėjo vykdoma veikla, kopijos;
• užsienio šalies Tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla (baldų gamyba ir/ar prekyba) patvirtinančių dokumentų (atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos registrų tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje Tiekėjas registruotas) išduotų dokumentų ar priesaikos deklaracijos, liudijančios Tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla (baldų gamyba ir/ar prekyba) kopijos.
CVP IS priemonėmis pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos.
1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2. kiekvienas Tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė;
3. kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi Tiekėjas.
Tiekėjas ir/arba Tiekėjų grupės partneriai kartu ir/arba subtiekėjai ir/arba kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi Tiekėjas, turi turėti teisę verstis veikla (baldų gamyba ir/ar prekyba), kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti.
Pateikiama:
• Lietuvos Respublikoje registruoto Tiekėjo (juridinio asmens) Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopija ir/ar įstatų (aktualios įstatų redakcijos) atitinkamos dalies kopija, patvirtinanti Tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla (baldų gamyba ir/ar prekyba),
• Tiekėjo (fizinio asmens) teisę verstis atitinkama veikla (baldų gamyba ir/ar prekyba) patvirtinančių dokumentų (pavyzdžiui, verslo liudijimo) ar kitų dokumentų, kuriuose būtų nurodyta Tiekėjo vykdoma veikla, kopijos;
• užsienio šalies Tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla (baldų gamyba ir/ar prekyba) patvirtinančių dokumentų (atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos registrų tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje Tiekėjas registruotas) išduotų dokumentų ar priesaikos deklaracijos, liudijančios Tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla (baldų gamyba ir/ar prekyba) kopijos.
CVP IS priemonėmis pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei Tiekėjas dėl savo kaltės nepagamina, nepristato ir nesumontuoja prekių nustatytu terminu, Užsakovui pareikalavus turi sumokėti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytų ir nesumontuotų prekių vertės už kiekvieną termino pradelsimo dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-04
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-04
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja susipažinime su pateiktais pasiūlymais, taip pat nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo ar kreiptis dėl papildomos informacijos susijusios su pirkimo dokumentais į Perkančiąją organizaciją galima ne vėliau kaip prieš 6 dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Atsiskaitymo tvarka:
1. Apmokėjimas už pristatytas, sumontuotas ir surinktas prekes atliekamas per 30 kalendorinių dienų, nuo Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
2. Avansinis mokėjimas nenumatomas.
Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėju (-ais) galimybė yra numatyta pirkimo sutarties projekte.
Sutarties galiojimo metu subtiekėjų keitimas ir (ar) papildomų subtiekėjų pasitelkimas arba Sutartyje numatytų subtiekėjų atsisakymas galimas tik gavus Užsakovo sutikimą.
Jei Tiekėjas dėl savo kaltės nepagamina, nepristato ir nesumontuoja Prekių nustatytu terminu, Užsakovui pareikalavus sumokėti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytų ir nesumontuotų Prekių vertės už kiekvieną termino pradelsimo dieną.
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Tiekėjui pareikalavus, sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 proc. delspinigių nuo laiku nesumokėtos sumos.
Atsiskaitymo tvarka:
1. Apmokėjimas už pristatytas, sumontuotas ir surinktas prekes atliekamas per 30 kalendorinių dienų, nuo Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
2. Avansinis mokėjimas nenumatomas.
Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėju (-ais) galimybė yra numatyta pirkimo sutarties projekte.
Sutarties galiojimo metu subtiekėjų keitimas ir (ar) papildomų subtiekėjų pasitelkimas arba Sutartyje numatytų subtiekėjų atsisakymas galimas tik gavus Užsakovo sutikimą.
Jei Tiekėjas dėl savo kaltės nepagamina, nepristato ir nesumontuoja Prekių nustatytu terminu, Užsakovui pareikalavus sumokėti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytų ir nesumontuotų Prekių vertės už kiekvieną termino pradelsimo dieną.
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Tiekėjui pareikalavus, sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 proc. delspinigių nuo laiku nesumokėtos sumos.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
Interneto adresas:
http://www.klat.lt/lt/klaipedos-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)