Fondų priemonėms skirtų ir 2022 metais panaudotų lėšų auditas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB 'Investicijų ir verslo garantijos'
110084026
Konstitucijos pr. 7
Vilnius
09308
LT
Asmuo ryšiams: Jūratė Strakšienė
Telefonas: +370 69424734
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.invega.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=682640
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Privatus juridinis asmuo, kuris atitinka Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 2 str. 25 d. 2 p. nustatytas sąlygas
I.5)

Pagrindinė veikla

Ekonomikos ir finansų reikalai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Fondų priemonėms skirtų ir 2022 metais panaudotų lėšų auditas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79212000  -  Audito paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

INVEGOS fondo ir Inovacijų skatinimo fondo priemonėms skirtų ir 2022 metais panaudotų lėšų auditas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79212000  -  Audito paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

INVEGOS fondo ir Inovacijų skatinimo fondo priemonėms skirtų ir 2022 metais panaudotų lėšų auditas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1)Tiekėjas turi atitikti nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo pagal VPĮ 46 str. 1-4 dalių, VPĮ 45 str. 2' d. ir LR ekonominių irkitų tarptautinių sankcijų įgyvendinimo įstatymo nuostatas.
2)Tiekėjas turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga audito paslaugų pirkimo sutarčiai vykdyti, t.y. tiekėjui turi būti išduotas Lietuvos auditorių rūmų išduotas pažymėjimas, patvirtinantis, kad tiekėjas yra įrašytas į audito įmonių sąrašą ir turi teisę verstis audito veikla arba jeigu tiekėjas yra kitos valstybės narės audito įmonė – atitinkamos valstybės narės išduotas dokumentas, patvirtinantis kitos valstybės narės audito įmonei suteiktą teisę verstis audito veikla.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
1)Tiekėjo metinės visos veiklos pajamos paskutiniais vieneriais finansiniais metais iki pirkimo paskelbimo dienos, o jei ūkio subjektas įregistruotas vėliau ar veiklą pradėjo vėliau – nuo ūkio subjekto įregistravimo ar veiklos pradžios, yra ne mažesnės nei 100,0 tūkst. Eur.
2)Tiekėjas turi būti apsidraudęs profesiniu civilinės atsakomybės draudimu pagal 1999-06-15 Lietuvos Respublikos finansinių ataskaitų audito įstatymo Nr. VIII-1227 21 str. 3 d.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
1)Teikėjas turi pasiūlyti ne mažiau kaip 1 (vieną) specialistą, t.y atestuotą auditorių, kuris atitinka Lietuvos Respublikos audito įstatyme nustatytus reikalavimus ir yra įrašytas į Lietuvos auditorių rūmų atestuotų auditorių sąrašą.
2)Teikėjo siūlomas specialistas sutarties vykdymui, t.y. auditorius, turi turėti atestuoto auditoriaus darbo patirtį audituojant finansų įstaigą arba audituojant finansinių priemonių (pvz. paskolų, garantijų, investicijų į nuosavą kapitalą), finansuojamų ES struktūrinių fondų ar LR valstybės biudžeto lėšomis ar kitų lėšų šaltinių, išlaidų tinkamumą ir per pastaruosius 3 (tris) metus turi būti atlikęs bent vieną finansų įstaigos ar finansinės priemonės auditą bei pasirašęs auditoriaus išvadą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.1)

Informacija apie tam tikrą profesiją

Paslaugą gali teikti tik tam tikros profesijos asmenys
Nurodykite atitinkamą įstatymą ar kitą teisės aktą:  
1999-06-15 Lietuvos Respublikos finansinių ataskaitų audito įstatymas Nr. VIII-1227
III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkimo dokumentuose pateiktas sutarties projektas.
Sutarties įvykdymo užtikrinimo sąlygos:
1) Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrinamas delspinigiais, baudomis ir Paslaugų teikėjo profesiniu civilinės atsakomybės draudimu.
2) Sutartį nutraukus dėl Paslaugų teikėjo kaltės ar dėl Paslaugų teikėjo esminio sutarties pažeidimo iš Paslaugų teikėjo reikalaujama 8,0 tūkst. Eur bauda.
3) Perkančiajai organizacijai pavėlavus apmokėti gautą sąskaitą – faktūrą, Paslaugų teikėjui paprašius, už kiekvieną uždelstą dieną privalo sumokėti delspinigius – po 0,02 proc., skaičiuojant nuo uždelstos apmokėti sumos.
4) Paslaugų teikėjui pavėlavus suteikti paslaugas Sutarties 1.4.1 papunktyje nurodytais terminais, ne ginčo tvarka už kiekvieną uždelstą dieną privalo sumokėti delspinigius – po 0,02 proc., skaičiuojant nuo sutarties vertės Eur su PVM, nurodytos 2.2 punkte.
Visos sutarties užtikrinimo sąlygos nurodytos sutarties projekte.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-12
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-04-12
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-12
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:  
2023 m.
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-28

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.