Elektroninio statybos darbų žurnalo pirkimas

Mažos vertės skelbimas

Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu

Prekės

I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Rasa Morkūnienė
Telefonas: +370 46030658
El. paštas: vps@palanga.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=723173
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu

II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija

II.1)

Pavadinimas

Elektroninio statybos darbų žurnalo pirkimas
II.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

48613000  -  Elektroninis duomenų valdymas
II.3)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.5)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-08-11
Vietos laikas:  10:00

III dalis: Papildoma informacija

III.1)

Papildoma informacija

Pirkimo objektą apima:
1. dokumentų ir procesų valdymo sistemos (toliau – Sistema), skirtos elektroninio statybos darbų žurnalo pildymui ir saugojimui pagal Statybos techninį reglamentą STR 1.06.01:2016 (Statybos darbai. Statinio statybos priežiūra.) reikalavimus, nuoma;
2. pasiekiamumas (interneto prieiga) ir duomenų saugojimas visą Prekės teikimo laikotarpį;
3. internetu pasiekiamas Sistemos naudotojo vadovas;
4. Sistemos garantinis aptarnavimas visą Prekės teikimo laikotarpį, užtikrinant klaidų ištaisymą, patobulinimą ir naujos versijos pateikimą Pirkėjui be papildomo mokesčio;
5. Sistemos naudotojų mokymai nuotoliniu būdu pagal poreikį (iki 10 darbo dienų / per metus);
Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo abi sutarties šalys ir kai tiekėjas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimą bei galioja ne ilgiau kaip 37 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Tiekėjas privalo per 5 (penkias) darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą - 2500,00 Eur. Kitais metais užtikrinimas - 2500,00 Eur turi būti pratęstas likus ne mažiau kaip 30 d. iki einamųjų metų sutarties įvykdymo užtikrinimo pabaigos.
Prekės nuomos terminas 36 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Prekę pristatyti ir apmokyti personalą per 30 kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Apmokėjimas - 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Galimas atsiskaitymas su subtiejėjais.
III.2)

Paskelbimo data

2023-08-04

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.