Elektroninio pašto saugos užtikrinimo įrangos viešasis pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
188659752
Vasario 16-osios g. 14
Vilnius
01107
LT
Asmuo ryšiams:
Janina Taurienė
Telefonas:
+370 52194286
El. paštas:
j.tauriene@vmi.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vmi.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5339
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=732360Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=732360&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Elektroninio pašto saugos užtikrinimo įrangos viešasis pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48223000
-
Elektroninio pašto programinės įrangos paketai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Programinė įranga skirta užtikrinti UŽSAKOVO elektroninio pašto tinkamą veikimą ir saugą. Konkurso objektas yra suskaidytas į 2 dalis, kiekvienai Konkurso objekto daliai bus sudaroma atskira sutartis:
1. Konkurso objekto 1 dalis — Specializuota elektroninio pašto saugos įranga - 1 vnt.;
2. Konkurso objekto 2 dalis — Elektroninio pašto serverių programinė įranga, licencijos:
Microsoft Exchange Server 2019 Enterprise su trijų metų gamintojo palaikymu ir naujumo garantija - 2 vnt.; Microsoft Exchange Server 2019 Standard su trijų metų gamintojo palaikymu ir naujumo garantija - 3 vnt.; Microsoft Exchange Server 2019 CAL su trijų metų gamintojo palaikymu ir naujumo garantija - 160 vnt.
1. Konkurso objekto 1 dalis — Specializuota elektroninio pašto saugos įranga - 1 vnt.;
2. Konkurso objekto 2 dalis — Elektroninio pašto serverių programinė įranga, licencijos:
Microsoft Exchange Server 2019 Enterprise su trijų metų gamintojo palaikymu ir naujumo garantija - 2 vnt.; Microsoft Exchange Server 2019 Standard su trijų metų gamintojo palaikymu ir naujumo garantija - 3 vnt.; Microsoft Exchange Server 2019 CAL su trijų metų gamintojo palaikymu ir naujumo garantija - 160 vnt.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 107438.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Specializuota elektroninio pašto saugos įranga
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48223000
-
Elektroninio pašto programinės įrangos paketai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Specializuota elektroninio pašto saugos įranga ir jos pristatymas - 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 61983.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
18
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Elektroninio pašto serverių programinė įranga, licencijos (arba lygiavertė programinė įranga).
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48223000
-
Elektroninio pašto programinės įrangos paketai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Elektroninio pašto serverių programinė įranga, licencijos (arba lygiavertė programinė įranga) bei jų pristatymas užsakovui:
1) Microsoft Exchange Server 2019 Enterprise su trijų metų gamintojo palaikymu ir naujumo garantija - 2 vnt.;
2) Microsoft Exchange Server 2019 Standard su trijų metų gamintojo palaikymu ir naujumo garantija - 3 vnt.;
3) Microsoft Exchange Server 2019 CAL su trijų metų gamintojo palaikymu ir naujumo garantija - 160 vnt.
1) Microsoft Exchange Server 2019 Enterprise su trijų metų gamintojo palaikymu ir naujumo garantija - 2 vnt.;
2) Microsoft Exchange Server 2019 Standard su trijų metų gamintojo palaikymu ir naujumo garantija - 3 vnt.;
3) Microsoft Exchange Server 2019 CAL su trijų metų gamintojo palaikymu ir naujumo garantija - 160 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 45455.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
18
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už tiekėjo vėlavimą atlikti sutartinius įsipareigojimus daugiau kaip 15 darbo dienų, numatomi delspinigiai — 0,06 procento nuo vėluojamų atlikti sutartinių įsipareigojimų vertės, už kiekvieną pavėluotą dieną, bet ne daugiau kaip 5 procentai nuo bendros sutarties vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-21
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-21
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Prekių tiekimo kaina dėl kainų lygio pasikeitimo ar pasikeitusių mokesčių neperskaičiuojama, išskyrus sutarties projekto 2.7 ir 2.8 punktuose nurodytus atvejus.
Sutarties kainodaros taisyklė – fiksuotas įkainis su peržiūra. Sutartyje nustatytų įkainių su PVM peržiūra atliekama, kai pasikeičia pridėtinės vertės mokesčio dydis (PVM). Sutarties galiojimo metu joje nustatyti prekių įkainiai turi būti koreguojami taikant naują pasikeitusį PVM dydį.
Detalesnė informacija pateikta Konkurso dokumentų priede "Sutarties projektas".
Sutarties kainodaros taisyklė – fiksuotas įkainis su peržiūra. Sutartyje nustatytų įkainių su PVM peržiūra atliekama, kai pasikeičia pridėtinės vertės mokesčio dydis (PVM). Sutarties galiojimo metu joje nustatyti prekių įkainiai turi būti koreguojami taikant naują pasikeitusį PVM dydį.
Detalesnė informacija pateikta Konkurso dokumentų priede "Sutarties projektas".
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose