Duomenų centrų įrangos (įskaitant įdiegimo paslaugas) pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos kalėjimų tarnyba
288697120
L. Sapiegos g. 1
Vilnius
10312
LT
Asmuo ryšiams: Orinta Kazėnienė
Telefonas: +370 52719094
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaldep.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=684528
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Viešoji tvarka ir visuomenės apsauga

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Duomenų centrų įrangos (įskaitant įdiegimo paslaugas) pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

48820000  -  Serveriai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Planuojama įsigyti duomenų centrų įrangą, įskaitant rezervinius maitinimo šaltinius (4 vnt.), telkinio mazgus – x86 tarnybines stotiss (8 vnt.), tarnybinę stotį, atliekančią rezervinį kopijavimą ir atstatymą (1 vnt.), tinklo centrinius komutatorius (4 vnt.), tinklo komutatorius valdymui (4 vnt) bei įdiegimo paslaugas.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 636363.64  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

48820000  -  Serveriai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
L. Sapiegos g. 1, Vilnius; Antavilių g. 27A, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Duomenų centrų įrangos (įskaitant įdiegimo paslaugas) pirkimas
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 636363.64  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 9
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas susijęs su 2014-2021 metų Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinio mechanizmo programos „Teisingumas ir vidaus reikalai“ tiesioginio finansavimo projektas „Lietuvos bausmių vykdymo sistemos kokybės gerinimas“ Nr. LT06-2-TM-TF-001

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, deklaruodamas, kad nėra pagrindo jį pašalinti iš pirkimo, su pasiūlymu turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimui ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikti pirmo pareikalavimo neatšaukiamą besąlyginę Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją, draudimo bendrovės laidavimo raštą (originalą) ar užstatą - pavedimo į Pirkėjo nurodytą Lietuvos Respublikoje registruoto banko sąskaitą kopiją. Sutarties įvykdymo užtikrinimo dydis – 2 (du) procentai nuo pradinės Sutarties vertės. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti visą Sutarties galiojimo laiką. Jei Tiekėjas per šiame papunktyje nurodytą laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Tiekėjas atsisakė sudaryti Sutartį. Pratęsus Sutartį, Tiekėjas turi pratęsti Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimą arba pateikti naują Sutarties įvykdymo užtikrinimą ne vėliau kaip iki galiojančio Sutarties įvykdymo užtikrinimo termino pabaigos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-05-16
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-07-21
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-05-16
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Lietuvos kalėjimų tarnyba, L. Sapiegos g. 1, 120 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai negali dalyvauti komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
10256
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-04-11

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.