Dūmų ištraukimo irfiltravimo įrenginio pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybės įmonė Ignalinos atominė elektrinė
255450080
Elektrinės g. 4, K 47, Drūkšinių k., Visagino sav.
Visaginas
31152
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Vyšniauskienė
Telefonas:
+370 66971737
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.iae.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6770
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=714574Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=714574&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Valstybės įmonė
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
VĮ Ignalinos atominės elektrinės eksploatacijos nutraukimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Dūmų ištraukimo irfiltravimo įrenginio pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
42510000
-
Šilumokaičiai, oro kondicionavimo ir šaldymo įrenginiai ir filtravimo mašinos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Išvardintų prekių pristatymas, išbandymas, personalo apmokymas:
1. Dūmų ištraukimo ir filtravimo įrenginio komplektas - 1 kompl.,
2. Minimalus medžiagų, įrankių, reikmenų, atsarginių ir normalaus nusidėvėjimo dalių komplektas įrenginiui eksploatuoti ir jo techninei priežiūrai vykdyti:
Plastikinis maišas – 100 vnt.
Plastikinių maišų komplektas filtrų keitimui – 10 kompl.
Atsarginių filtravimo kasečių (kartridžų) komplektas – 1 kompl.
Kitos medžiagos, įrankiai, reikmenys, atsarginės ir normalaus nusidėvėjimo dalys įrenginiui eksploatuoti ir jo techninei priežiūrai vykdyti, kad būtų užtikrintas 4000 valandų įrenginio darbas – 1 kompl.
1. Dūmų ištraukimo ir filtravimo įrenginio komplektas - 1 kompl.,
2. Minimalus medžiagų, įrankių, reikmenų, atsarginių ir normalaus nusidėvėjimo dalių komplektas įrenginiui eksploatuoti ir jo techninei priežiūrai vykdyti:
Plastikinis maišas – 100 vnt.
Plastikinių maišų komplektas filtrų keitimui – 10 kompl.
Atsarginių filtravimo kasečių (kartridžų) komplektas – 1 kompl.
Kitos medžiagos, įrankiai, reikmenys, atsarginės ir normalaus nusidėvėjimo dalys įrenginiui eksploatuoti ir jo techninei priežiūrai vykdyti, kad būtų užtikrintas 4000 valandų įrenginio darbas – 1 kompl.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80500000
-
Apmokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
VĮ Ignalinos atominė elektrinė, Centrinis sandėlis, Elektrinės g. 4 K47, Drūkšinių k., 31152 Visagino sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Išvardintų prekių pristatymas, išbandymas, personalo apmokymas:
1. Dūmų ištraukimo ir filtravimo įrenginio komplektas - 1 kompl.,
2. Minimalus medžiagų, įrankių, reikmenų, atsarginių ir normalaus nusidėvėjimo dalių komplektas įrenginiui eksploatuoti ir jo techninei priežiūrai vykdyti:
Plastikinis maišas – 100 vnt.
Plastikinių maišų komplektas filtrų keitimui – 10 kompl.
Atsarginių filtravimo kasečių (kartridžų) komplektas – 1 kompl.
Kitos medžiagos, įrankiai, reikmenys, atsarginės ir normalaus nusidėvėjimo dalys įrenginiui eksploatuoti ir jo techninei priežiūrai vykdyti, kad būtų užtikrintas 4000 valandų įrenginio darbas – 1 kompl.
1. Dūmų ištraukimo ir filtravimo įrenginio komplektas - 1 kompl.,
2. Minimalus medžiagų, įrankių, reikmenų, atsarginių ir normalaus nusidėvėjimo dalių komplektas įrenginiui eksploatuoti ir jo techninei priežiūrai vykdyti:
Plastikinis maišas – 100 vnt.
Plastikinių maišų komplektas filtrų keitimui – 10 kompl.
Atsarginių filtravimo kasečių (kartridžų) komplektas – 1 kompl.
Kitos medžiagos, įrankiai, reikmenys, atsarginės ir normalaus nusidėvėjimo dalys įrenginiui eksploatuoti ir jo techninei priežiūrai vykdyti, kad būtų užtikrintas 4000 valandų įrenginio darbas – 1 kompl.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
210
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas iškilus nenumatytoms aplinkybėms, Sutarties šalims raštu išreiškus sutikimą, gali būti pratęstas 1 kartą (-us), bet ne daugiau kaip 30 kalendorinių dienų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas finansuojamas Ignalinos programos dotacijos Nr. 1A.21/01/ADA.23 sutarties lėšomis.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Dalyvis kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Jeigu tiekėjas neįvykdo arba netinkamai įvykdo Sutartį, jis moka Pirkėjui 10 (dešimt) procentų nuo Sutarties kainos eurais su PVM dydžio baudą.
2. Jeigu tiekėjas vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimus (patiekti prekes ar jų dalį, suteikti paslaugas ar jų dalį, įvykdyti kitus numatytus įsipareigojimus) pirkėjas skaičiuoja 0,04 procento dydžio delspinigius Sutarties bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka.
3. Avansinis mokėjimas tiekėjui nemokamas.
4. Tarpiniai mokėjimai tiekėjui nebus nemokami.
5. Mokėjimus Pirkėjas privalo įvykdyti ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo šalių pasirašytame perdavimo-priėmimo akte nuodytos dienos, kai tiekėjas tinkamai pristatė prekes, suteikė paslaugas, įvykdė kitus numatytus tiekėjo įsipareigojimus (jei buvo numatyta) bei pateikė pirkėjui visus tinkamus dokumentus.
2. Jeigu tiekėjas vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimus (patiekti prekes ar jų dalį, suteikti paslaugas ar jų dalį, įvykdyti kitus numatytus įsipareigojimus) pirkėjas skaičiuoja 0,04 procento dydžio delspinigius Sutarties bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka.
3. Avansinis mokėjimas tiekėjui nemokamas.
4. Tarpiniai mokėjimai tiekėjui nebus nemokami.
5. Mokėjimus Pirkėjas privalo įvykdyti ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo šalių pasirašytame perdavimo-priėmimo akte nuodytos dienos, kai tiekėjas tinkamai pristatė prekes, suteikė paslaugas, įvykdė kitus numatytus tiekėjo įsipareigojimus (jei buvo numatyta) bei pateikė pirkėjui visus tinkamus dokumentus.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-17
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 6
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-17
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai susipažino su pasiūlymais posėdyje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pasiūlymai turi būti pateikiami elektroninėmis priemonėmis (CVP IS).
2. Elektroninėmis priemonėmis pasiūlymus gali teikti tiekėjai, kurie yra užsiregistravę CVP IS
adresu: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt
3. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo nereikalaujama.
2. Elektroninėmis priemonėmis pasiūlymus gali teikti tiekėjai, kurie yra užsiregistravę CVP IS
adresu: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt
3. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo nereikalaujama.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Priežiūros procedūra atliekama Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-07-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |