Dienos užimtumo centro (7.22), Vilniaus r. sav., Riešės sen., Didžiosios Riešės k., Alyvų g. 20, statybos darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus rajono savivaldybės administracija
188708224
Rinktinės g. 50
Vilnius
09318
LT
Asmuo ryšiams:
Pavel Tondrik
Telefonas:
+370 52755065
El. paštas:
pavel.tondrik@vrsa.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vrsa.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1764
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=749932Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=749932&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Dienos užimtumo centro (7.22), Vilniaus r. sav., Riešės sen., Didžiosios Riešės k., Alyvų g. 20, statybos darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1. Vilniaus rajono savivaldybės administracija numato pirkti Dienos užimtumo centro (7.22), Vilniaus r. sav., Riešės sen., Didžiosios Riešės k., Alyvų g. 20, statybos darbus.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 371900.83
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45000000
-
Statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilniaus r. sav., Riešės sen., Didžiosios Riešės k., Alyvų g. 20
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Rangovas turės:
1. Atlikti likutinius rangos darbus pagal techninį Nr. (20-45)-TP ir darbo Nr. (20-45)-DP projektus „Dienos užimtumo centro (7.22), Vilniaus r. sav., Riešės sen., Didžiosios Riešės k., Alyvų g. 20 (skl. kad. Nr. 4117/0500:44), statybos projektas ir dirbtuvių pastato (unik. Nr. 4100-0068-9012) griovimo projektas“.
2. Vadovaujantis Statybos techniniu reglamentu STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Nebaigto statinio registravimas ir perleidimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“ ir Lietuvos Respublikos Nekilnojamojo turto kadastro nuostatų reikalavimais, pagal įgaliojimą:
2.1. atlikti visų statinių kadastrinius matavimus, paruošiant nekilnojamųjų turto kadastro objektų bylas (popierinė byla ir elektroninė laikmena);
2.2. atlikti žemės sklypo plane geodezinius patikslinimus įbraižant statinius (aikštelės, tinklai ir pan.) su tiksliomis koordinatėmis, Nekilnojamojo turto kadastro nuostatų reikalavimais, pateikiant popierinę bylą ir elektroninė laikmena;
2.3. Parengti išpildomąją-vykdomąją dokumentaciją ir pagal įgaliojimą gauti patvirtintą deklaraciją apie statybos užbaigimą;
2.4. Pagaminti/pataisyti ir sumontuoti (darbų pradžioje) laikiną statybos informacinį stendą apie dalyvius. Pagal įgaliojimą administruoti, pildyti elektroninį statybos darbų žurnalą (pagal LR aplinkos ministerija oficialiai pripažįstamą elektroninę statybos darbų žurnalo formą). Baigus statybą ir gavus užbaigimo aktą elektronine rinkmena perduoti sutvarkytą statybos darbų žurnalą statytojui. Esamas darbų žurnalas pagal nuorodą:
https://app.statyboszurnalas.lt/projects/c0cf5336-5666-4812-92e1-08935d92493f
1. Atlikti likutinius rangos darbus pagal techninį Nr. (20-45)-TP ir darbo Nr. (20-45)-DP projektus „Dienos užimtumo centro (7.22), Vilniaus r. sav., Riešės sen., Didžiosios Riešės k., Alyvų g. 20 (skl. kad. Nr. 4117/0500:44), statybos projektas ir dirbtuvių pastato (unik. Nr. 4100-0068-9012) griovimo projektas“.
2. Vadovaujantis Statybos techniniu reglamentu STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Nebaigto statinio registravimas ir perleidimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“ ir Lietuvos Respublikos Nekilnojamojo turto kadastro nuostatų reikalavimais, pagal įgaliojimą:
2.1. atlikti visų statinių kadastrinius matavimus, paruošiant nekilnojamųjų turto kadastro objektų bylas (popierinė byla ir elektroninė laikmena);
2.2. atlikti žemės sklypo plane geodezinius patikslinimus įbraižant statinius (aikštelės, tinklai ir pan.) su tiksliomis koordinatėmis, Nekilnojamojo turto kadastro nuostatų reikalavimais, pateikiant popierinę bylą ir elektroninė laikmena;
2.3. Parengti išpildomąją-vykdomąją dokumentaciją ir pagal įgaliojimą gauti patvirtintą deklaraciją apie statybos užbaigimą;
2.4. Pagaminti/pataisyti ir sumontuoti (darbų pradžioje) laikiną statybos informacinį stendą apie dalyvius. Pagal įgaliojimą administruoti, pildyti elektroninį statybos darbų žurnalą (pagal LR aplinkos ministerija oficialiai pripažįstamą elektroninę statybos darbų žurnalo formą). Baigus statybą ir gavus užbaigimo aktą elektronine rinkmena perduoti sutvarkytą statybos darbų žurnalą statytojui. Esamas darbų žurnalas pagal nuorodą:
https://app.statyboszurnalas.lt/projects/c0cf5336-5666-4812-92e1-08935d92493f
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 371900.83
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Galimybe pratęsti darbų atlikimo terminą vieną kartą iki 1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Europos sąjungos („Bendruomeninių apgyvendinimo bei užimtumo paslaugų asmenims su proto ir (arba) psichikos negalia plėtra Vilniaus rajone“ 08.1.1-CPVA-V-427-16-0005)
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą –aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujanti s Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą (OL 2016 L 3, p. 16), kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7. Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, gali naudoti s Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti atviro konkurso sąlygose.
Jeigu tiekėjas pasiūlyme nurodė, kad numato pasitelkti ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, tiekėjas pasiūlyme kartu su tiekėjo EBVPD privalo pateikti ir šių subjektų (išskyrus kvazisubtiekėjus) EBVPD, patvirtinančius, kad nėra pagrindo jų pašalinti iš pirkimo dėl pirkimo dokumentuose nurodytų pašalinimo pagrindų. Kiekvienas ūkio subjektas užpildo ir pasirašo atskirą EBVPD. Kvazisubtiekėjai nebus tikrinami dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Perkančioji organizacija nereikalauja, kad EBVPD pateiktų pasiūlymo metu žinomi subtiekėjai, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, taip pat tretieji asmenys, kurie tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį . Tiekėjas, neprivalo teikti jų EBVPD ir pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų.
Su sutartimi susijusios sąlygos
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti atviro konkurso sąlygose.
Jeigu tiekėjas pasiūlyme nurodė, kad numato pasitelkti ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, tiekėjas pasiūlyme kartu su tiekėjo EBVPD privalo pateikti ir šių subjektų (išskyrus kvazisubtiekėjus) EBVPD, patvirtinančius, kad nėra pagrindo jų pašalinti iš pirkimo dėl pirkimo dokumentuose nurodytų pašalinimo pagrindų. Kiekvienas ūkio subjektas užpildo ir pasirašo atskirą EBVPD. Kvazisubtiekėjai nebus tikrinami dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Perkančioji organizacija nereikalauja, kad EBVPD pateiktų pasiūlymo metu žinomi subtiekėjai, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, taip pat tretieji asmenys, kurie tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį . Tiekėjas, neprivalo teikti jų EBVPD ir pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų.
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užstato vertė: 4 procentai nuo sutarties vertės (be PVM).
Rangovui neįvykdžius ar netinkamai įvykdžius nors vieną iš įsipareigojimų pvz. praleidus bet kurios pareigos įvykdymo terminą daugiau nei 90 kalendorinių dienų, nepasirašius statybvietės perdavimo akto, atsisakius Sutarties vykdymo, nepateikus garantinio laikotarpio prievolių įvykdymo užtikrinimo dokumento ir dėl kitų esminių Sutarties pažeidimų, Užsakovas turi teisę pasinaudoti užtikrinimu.
Kiti prievolių užtikrinimo būdai: delspinigiai (0,02 %) nuo neatliktų darbų kainos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną.
Užsakovas, pasirašęs Techninio prižiūrėtojo pavizuotus atliktų Darbų aktus ir gavęs PVM sąskaitas faktūras per informacinę sistemą „E. sąskaita“ bei, jas patikrinęs ir nenustatęs
neatitikimų, per 30 kalendorinių dienų nuo šių dokumentų gavimo dienos atsiskaito už darbus, pervesdamas lėšas į Rangovo nurodytą banko sąskaitą.
Rangovui neįvykdžius ar netinkamai įvykdžius nors vieną iš įsipareigojimų pvz. praleidus bet kurios pareigos įvykdymo terminą daugiau nei 90 kalendorinių dienų, nepasirašius statybvietės perdavimo akto, atsisakius Sutarties vykdymo, nepateikus garantinio laikotarpio prievolių įvykdymo užtikrinimo dokumento ir dėl kitų esminių Sutarties pažeidimų, Užsakovas turi teisę pasinaudoti užtikrinimu.
Kiti prievolių užtikrinimo būdai: delspinigiai (0,02 %) nuo neatliktų darbų kainos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną.
Užsakovas, pasirašęs Techninio prižiūrėtojo pavizuotus atliktų Darbų aktus ir gavęs PVM sąskaitas faktūras per informacinę sistemą „E. sąskaita“ bei, jas patikrinęs ir nenustatęs
neatitikimų, per 30 kalendorinių dienų nuo šių dokumentų gavimo dienos atsiskaito už darbus, pervesdamas lėšas į Rangovo nurodytą banko sąskaitą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-02-29
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-02-29
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pirkimo dokumentai, tarp jų pranešimai, paaiškinimai, papildymai, skelbiami CVP IS. Susirašinėjimas tarp perkančiosios organizacijos ir tiekėjų taip pat vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
06299
Vilnius
06299
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-02-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose