Dezinfekciniai tirpalai. Dinaminė pirkimo sistema.
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga CPO LT
302913276
Ukmergės g. 219-1
Vilnius
07152
LT
Asmuo ryšiams:
Jurga Kuzmaitė
Telefonas:
+370 66721157
El. paštas:
jurga.kuzmaite@cpo.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.cpo.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/34617
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=728597Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=728597&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Dezinfekciniai tirpalai. Dinaminė pirkimo sistema.
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
24455000
-
Dezinfekcijos priemonės
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Dinaminės pirkimų sistemos sukūrimas siekiant pirkti dezinfekcinius tirpalus
perkančiosioms organizacijoms pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro 2022 m. lapkričio 30 d. įsakymu Nr. V-1788 patvirtintą centralizavimo
planą
perkančiosioms organizacijoms pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro 2022 m. lapkričio 30 d. įsakymu Nr. V-1788 patvirtintą centralizavimo
planą
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 2000000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33631600
-
Antiseptikai ir dezinfekuojančiosios medžiagos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Dinaminės pirkimų sistemos sukūrimas siekiant pirkti dezinfekcinius tirpalus
perkančiosioms organizacijoms pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro 2022 m. lapkričio 30 d. įsakymu Nr. V-1788 patvirtintą centralizavimo
planą
perkančiosioms organizacijoms pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro 2022 m. lapkričio 30 d. įsakymu Nr. V-1788 patvirtintą centralizavimo
planą
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 2000000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
60
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1 kartą 12 mėnesių, jeigu nebus išpirkta maksimali sutarties vertė, nurodyta šio skelbimo II.2.6) punkte
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
CPO LT DPS galiojimo metu (ar ją pratęsus) turi teisę:
- padidinti maksimalią DPS apimtį iki 20 procentų;
- įtraukti naujas perkančiąsias organizacijas, kurių pirkimai bus centralizuojami pagal LR sveikatos apsaugos ministro įsakymu patvirtintą centralizavimo planą;
-CPO LT pasilieka teisę sukurtoje DPS vykdyti Konkrečius pirkimus ir kitoms perkančiosioms organizacijoms ar perkantiesiems subjektams.
- padidinti maksimalią DPS apimtį iki 20 procentų;
- įtraukti naujas perkančiąsias organizacijas, kurių pirkimai bus centralizuojami pagal LR sveikatos apsaugos ministro įsakymu patvirtintą centralizavimo planą;
-CPO LT pasilieka teisę sukurtoje DPS vykdyti Konkrečius pirkimus ir kitoms perkančiosioms organizacijoms ar perkantiesiems subjektams.
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tikrinama ar nėra pašalinimo pagrindų. Kvalifikacijos reikalavimai tiekėjams netaikomi. Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“ (toliau – EBVPD) pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus tinklapyje: https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas kartu su pasiūlymu.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Ribotas konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su dinaminės pirkimo sistemos sukūrimu
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2028-10-24
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Perkančioji organizacija pirmąjį kvietimą teikti pasiūlymus dėl konkretaus pirkimo DPS pagrindu išsiųs tik įvertinusi pirmines paraiškas, gautas iki 2023-10-24 9 val. 00 min. Paraiškos gali būti teikiamos visą DPS galiojimo laikotarpį.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-22
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |