DARBO UŽMOKESČIO APSKAITOS PASLAUGŲ PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB Vilniaus šilumos tinklai
124135580
Spaudos g. 6-1
Vilnius
05132
LT
Asmuo ryšiams:
Agnė Daunoravičienė
Telefonas:
+370 68783772
El. paštas:
agne.daunoraviciene@chc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.chc.lt/lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8327
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=767362Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=767362&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
DARBO UŽMOKESČIO APSKAITOS PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79211110
-
Atlyginimų administravimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
DARBO UŽMOKESČIO APSKAITOS PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79211110
-
Atlyginimų administravimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
DARBO UŽMOKESČIO APSKAITOS PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
34
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti Perkančiajam subjektui pasiūlymo galiojimo užtikrinimą (toliau – Užtikrinimas). Užtikrinimo dydis turi būti ne mažesnis kaip 1.900,00 (tūkstantis devyni šimtai) eurų. Užtikrinimas skiriamas Pirminio, Pakeisto (jei tokio reikalaujama) ir Galutinio pasiūlymo užtikrinimui.
Pakeisto (jei tokio reikalaujama) ar Galutinio pasiūlymo pateikimas nelaikomas pasiūlymo atšaukimu ar keitimu kaip nustatyta Bendrųjų sąlygų 8.5.1 punkte, išskyrus atvejus, kai tiekėjas pateikdamas Pakeistą (jei tokio reikalaujama) ar Galutinį pasiūlymą nebeatitinka minimalių Pirkimo dokumentų reikalavimų arba Galutiniuose pasiūlymuose nurodyta kaina yra didesnė nei suderėta ir užfiksuota derybų metu protokole ar Pakeistame pasiūlyme, ar nurodyta Pirminiame pasiūlyme (jeigu derybų metu kaina nebuvo užfiksuota.
Kiti Užtikrinimui ir pasiūlymų galiojimui keliami reikalavimai pateikiami Bendrųjų sąlygų 8 skyriuje.
Pakeisto (jei tokio reikalaujama) ar Galutinio pasiūlymo pateikimas nelaikomas pasiūlymo atšaukimu ar keitimu kaip nustatyta Bendrųjų sąlygų 8.5.1 punkte, išskyrus atvejus, kai tiekėjas pateikdamas Pakeistą (jei tokio reikalaujama) ar Galutinį pasiūlymą nebeatitinka minimalių Pirkimo dokumentų reikalavimų arba Galutiniuose pasiūlymuose nurodyta kaina yra didesnė nei suderėta ir užfiksuota derybų metu protokole ar Pakeistame pasiūlyme, ar nurodyta Pirminiame pasiūlyme (jeigu derybų metu kaina nebuvo užfiksuota.
Kiti Užtikrinimui ir pasiūlymų galiojimui keliami reikalavimai pateikiami Bendrųjų sąlygų 8 skyriuje.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Apmokėjimo sąlygos - už įvykdytus užsakymus sumokama per Sutarties Bendrųjų sąlygų 5.11 punkte nurodytą terminą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas vienu iš Sutarties Bendrosiose sąlygose nurodytų prievolių įvykdymo užtikrinimo būdų – besąlygine, neatšaukiama pirmo pareikalavimo banko garantija ar draudimo bendrovės išduotu laidavimu draudimu – 3 (tris) proc. nuo Sutarties maksimalios kainos be PVM. Elektroninėmis priemonėmis suformuotas Sutarties įvykdymo užtikrinimą įrodantis dokumentas pateikiamas Užsakovui / Užsakovo atstovui elektroniniu paštu agne.daunoraviciene@chc.lt ne vėliau kaip per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties pasirašymo. 6.2 punkte Sutarties įvykdymo užtikrinimas galės būti pateikiamas 12 mėn. laikotarpiui (atnaujinimą pateikiant ne vėliau kaip prieš 1 mėnesį iki termino pabaigos). Bendras Sutarties įvykdymo užtikrinimo terminas turės apimti Sutarties specialiosios dalies 3.2 punkte nurodytą laikotarpį, t. y. 34 mėn. plius 60 (šešiasdešimt) dienų.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-06-12
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-05-31
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje