Darbo su jaunimu gatvėje paslaugų pirkimas
Socialinės ir kitos specialios paslaugos. Viešosios sutartys
Skelbimas apie pirkimą
Paslaugos
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams:
Gineta Bartkuvienė
Telefonas:
+370 37209491
El. paštas:
gineta.bartkuviene@kaunas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4786
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=728374Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=728374&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Darbo su jaunimu gatvėje paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
85300000
-
Socialinio darbo ir kitos susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos darbo su jaunimu gatvėje Kauno mieste paslaugos, atitinkančios Sutarties ir techninės specifikacijos (Sutarties 1 priedas) reikalavimus. Įgyvendinęs techninės specifikacijos 3.9.1 ir 3.9.2 p. numatytus etapus ir pagal gautus rezultatus nustačius seniūnijas, kuriose šių paslaugų poreikis yra didžiausias, Paslaugų teikėjas ir Užsakovas raštu apsibrėžia 3 seniūnijas, kuriose bus vykdomas darbas su jaunimu gatvėje ir pagrindinę veiklą koncentruoja į tose seniūnijose gyvenantį jaunimą. Sutarties vykdymo metu pasikeitus situacijai bei nustačius, kad šių paslaugų poreikis kitoje (-ose) seniūnijoje (-ose) yra didesnis nei seniūnijoje (-ose), kurioje (-iose) jos teikiamos, Paslaugų teikėjas seniūniją (-as) gali keisti tik Užsakovui pateikęs įrodymus, kad kitoje (-se) seniūnijoje (-ose) paslaugų poreikis yra aktualesnis, ir seniūnijos (-jų), pakeitimą raštu suderinęs su Užsakovu.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
85300000
-
Socialinio darbo ir kitos susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Darbo su jaunimu gatvėje Kauno mieste paslaugų pirkimas. Įgyvendinęs techninės specifikacijos 3.9.1 ir 3.9.2 p. numatytus etapus ir pagal gautus rezultatus nustačius seniūnijas, kuriose šių paslaugų poreikis yra didžiausias, Paslaugų teikėjas ir Užsakovas raštu apsibrėžia 3 seniūnijas, kuriose bus vykdomas darbas su jaunimu gatvėje ir pagrindinę veiklą koncentruoja į tose seniūnijose gyvenantį jaunimą. Sutarties vykdymo metu pasikeitus situacijai bei nustačius, kad šių paslaugų poreikis kitoje (-ose) seniūnijoje (-ose) yra didesnis nei seniūnijoje (-ose), kurioje (-iose) jos teikiamos, Paslaugų teikėjas seniūniją (-as) gali keisti tik Užsakovui pateikęs įrodymus, kad kitoje (-se) seniūnijoje (-ose) paslaugų poreikis yra aktualesnis, ir seniūnijos (-jų), pakeitimą raštu suderinęs su Užsakovu.
II.2.7)
Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Sutartis galioja 12 mėnesių. Sutartis gali būti pratęsta, bet ne ilgiau kaip dar 24 mėnesiams. Bendras sutarties galiojimas negali viršyti 36 mėnesių.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties šalims pasirašius sutartį Paslaugų teikėjas per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos pateikia Užsakovui 1700 Eur sutarties įvykdymo užtikrinimą, galiojantį iki numatyto sutarties galiojimo termino pabaigos. Sutarties įvykdymas užtikrinamas sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentu, delspinigiais ir baudomis.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros forma
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas / Paraiškų dėl reiškiamo susidomėjimo priėmimo terminas
Data:
2023-10-18
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus 18
Kaunas
43321
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 37324164
Interneto adresas:
http://kat.teismai.lt/lt/titulinis.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose