Chemijos laboratorijų baldai su priedais
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VŠĮ Vilniaus kolegija
111965131
Saltoniškių g. 58-1
Vilnius
01111
LT
Asmuo ryšiams:
Agnė Marcinkonienė
El. paštas:
a.marcinkoniene@viko.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.viko.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5746
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=710119Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=710119&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Chemijos laboratorijų baldai su priedais
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39180000
-
Laboratorijos baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
perkami įvairūs laboratoriniai baldai su priedais, laboratorinės kėdės
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Laboratorijų baldai su priedais
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39180000
-
Laboratorijos baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Studentų 39A, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Laboratorijų baldai su priedais, 115 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Laboratorijų kėdės
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39180000
-
Laboratorijos baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Studentų g. 39A, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Laboratorijų kėdės, 60 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis, Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES)2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3 p. 16).
Perkančioji organizacija, nustačiusi ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, prieš priimdama sprendimą dėl laimėjusiojo pasiūlymo, kreipiasi į tiekėją kurio pasiūlymas gali būti pripažintas laimėjusiu ir prašo tiekėjo pateikti pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančius, tiekėjo kvalifikacijos atitiktį įrodančius, aplinkos apsaugos reikalavimų atitiktį pagrindžiančius dokumentus, nurodydama šių dokumentų pateikimo terminą.
Perkančioji organizacija, nustačiusi ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, prieš priimdama sprendimą dėl laimėjusiojo pasiūlymo, kreipiasi į tiekėją kurio pasiūlymas gali būti pripažintas laimėjusiu ir prašo tiekėjo pateikti pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančius, tiekėjo kvalifikacijos atitiktį įrodančius, aplinkos apsaugos reikalavimų atitiktį pagrindžiančius dokumentus, nurodydama šių dokumentų pateikimo terminą.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija reikalauja, kad pirkimo Sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatytais prievolės įvykdymo užtikrinimo būdais – netesybomis (bauda). Sutarties neįvykdymo atveju Pardavėjas Pirkėjui privalo sumokėti 10 % baudą nuo Sutarties kainos.
Pardavėjui per Sutartyje nustatytą terminą nepristačius (ir/ar nesurinkus, ir/ar nesumontavus, ir/ar nepajungus, ir/ar neišbandžius – taikoma 1 pirkimo daliai) Prekių, Pardavėjas moka Pirkėjui 0,02 procento dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo laiku nepristatytų (ir/ar nesurinktų, ir/ar nesumontuotų, ir/ar nepajungtų, ir/ar neišbandytų – taikoma 1 pirkimo daliai) Prekių kainos už kiekvieną uždelstą dieną, neviršijant 2 procentų Sutarties kainos.
Sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu.
Pardavėjui per Sutartyje nustatytą terminą nepristačius (ir/ar nesurinkus, ir/ar nesumontavus, ir/ar nepajungus, ir/ar neišbandžius – taikoma 1 pirkimo daliai) Prekių, Pardavėjas moka Pirkėjui 0,02 procento dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo laiku nepristatytų (ir/ar nesurinktų, ir/ar nesumontuotų, ir/ar nepajungtų, ir/ar neišbandytų – taikoma 1 pirkimo daliai) Prekių kainos už kiekvieną uždelstą dieną, neviršijant 2 procentų Sutarties kainos.
Sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-25
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-25
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Visos Prekės turi būti pristatytos (surinktos, sumontuotos, pajungtos ir išbandytos – taikoma 1 pirkimo daliai) ne vėliau kaip per 6 (šešis) mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo dienos, adresu Studentų g. 39A, Vilnius.
Pirkėjas apmoka už pristatytas (surinktas, sumontuotas, pajungtas, išbandytas – taikoma 1 pirkimo daliai) kokybiškas Prekes per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros pateikimo dienos.
Pirkėjas apmoka už pristatytas (surinktas, sumontuotas, pajungtas, išbandytas – taikoma 1 pirkimo daliai) kokybiškas Prekes per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros pateikimo dienos.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus m. apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-23
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.2 papunktį (I tipo ekologinis ženklas)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |