Burlaivio „Brabander“ pagrindinių variklių ir reduktorių kapitalinio remonto paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Klaipėdos universitetas
211951150
H.Manto g. 84, Klaipėda
Klaipėda
92294
LT
Asmuo ryšiams: Tomas Mataitis
Telefonas: +370 46398926
El. paštas: tomas.mataitis@ku.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ku.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=744660
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Burlaivio „Brabander“ pagrindinių variklių ir reduktorių kapitalinio remonto paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

50241100  -  Laivų remonto paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Klaipėdos universitetas numato įsigyti burlaivio „Brabander“ pagrindinių variklių ir reduktorių kapitalinio remonto paslaugas
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50241100  -  Laivų remonto paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Priešpilio g. 9, Klaipėda, Kruizinių ir karo laivų terminale, krantinė Nr. 37
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Klaipėdos universitetas numato įsigyti burlaivio „Brabander“ pagrindinių variklių ir reduktorių kapitalinio remonto paslaugas
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi pateikti konkurso sąlygų 3 priede nustatytos formos užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Tiekėjai turi neatitikti tiekėjų pašalinimo pagrindų ir atitikti kvalifikacijos reikalavimus. Perkančioji organizacija tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo ir atitiktį kvalifikacijos reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu (po pasiūlymų eilės nustatymo).
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Paslaugų teikėjas, pažeidęs Sutarties 3.2 nustatytą terminą, Paslaugų gavėjui pareikalavus, moka Paslaugų gavėjui 0,05% dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės (EUR be PVM) už kiekvieną uždelstą dieną iki kol įvykdomos prievolės. Delspinigiai gali būti išskaičiuojami iš Paslaugų teikėjui mokėtinos sumos.
Paslaugų teikėjas Paslaugų gavėjui moka 1% Sutarties vertės dydžio baudą, jeigu paaiškėja, jog Paslaugų gavėjas pasitelkė arba pakeitė Subtiekėją / jungtinės veiklos partnerį, nesilaikydamas Sutarties BD įtvirtintos tvarkos.
Paslaugų gavėjas, Paslaugų teikėjui pareikalavus, moka 0,05% dydžio delspinigius nuo Sąskaitos vertės (EUR be PVM) už kiekvieną uždelstą dieną, kai Paslaugų gavėjas vėluoja apmokėti Paslaugų teikėjo pateiktą Sąskaitą per „E. sąskaita“ informacinę sistemą.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-01-09
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-01-09
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-12-21

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.