Buitinių nuotekų dumblo utilizavimas

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė "PALANGOS VANDENYS"
152447391
Austėjos g. 36
Palanga
00163
LT
Asmuo ryšiams: Andrius Drungys
Telefonas: +370 46041221
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.palangosvandenys.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=625634
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Buitinių nuotekų dumblo utilizavimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90513800  -  Dumblo tvarkymo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Sukaupto Palangos miesto nuotekų valykloje susidariusio dumblo sutvarkymo (utilizavimo) paslauga. Vienkartinis pirkimas, sutarties įvykdymo terminas 6 mėn. nuo sutarties pasirašymo.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 53000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90513800  -  Dumblo tvarkymo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Būtingės g. 40, Palanga
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paslaugos tiekėjas iš dumblo sandėliavimo aikštelių, adresu Būtingės g. 40 Palanga, išveža sutvarkymui (utilizavimui) dumblą į Paslaugos paruoštame, suderintame ir patvirtintame dumblo panaudojimo žemės ūkyje plane nurodytą vietą ar kitam atliekų (19 08 05) tvarkytojui.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 53000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Kiekvienas konkurse dalyvaujantis tiekėjas, nepriklausomai nuo to, ar tiekėjas pateikia pasiūlymą kaip atskiras ūkio subjektas (t.y. jis gali turėti subrangovus, tačiau konkurse dalyvauja kaip vienas savarankiškas ūkio subjektas), ar pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė (partneriai) jungtinės veiklos sutarties pagrindu, dalyvaujantis pirkime, turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis reikalavimus. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3, p.16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Kiekvienas tiekėjas privalės tenkinti Perkančiojo subjekto nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, nepriklausomai nuo to, ar tiekėjas pateikia pasiūlymą kaip atskiras ūkio subjektas (t.y. jis gali turėti subtiekėjus, tačiau konkurse dalyvauja kaip vienas savarankiškas ūkio subjektas), ar pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė (partneriai) jungtinės veiklos sutarties pagrindu.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Šiame pirkime užstatai ir garantijos - nereikalaujami.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Užsakovas už Paslaugą Paslaugos teikėjui sumoka pagal atliktų ir priimtų darbų aktus (-ą) bei pateiktą PVM sąskaitą-faktūrą, mokėjimo pavedimu į Paslaugos teikėjo nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo sąskaitos faktūros už suteiktą Paslaugą išrašymo dienos.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Nereikalaujama.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties sąlygose yra numatyta šalių atsakomybė:
1. Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Paslaugos teikėjo pareikalavimu Užsakovas privalo sumokėti Paslaugos teikėjui 0,05 % (penkių šimtųjų) dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Jei Paslaugos teikėjas neatlieka Paslaugų nustatytais terminais, Užsakovas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradėti skaičiuoti 0,05 % (penkių šimtųjų) dydžio delspinigius nuo neatliktų Paslaugų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
3. Paslaugos teikėjas, ne dėl Užsakovo kaltės vienašališkai nutraukęs sutartį arba kai Sutarties iš viso neįvykdo, nesant Force Majeure sąlygoms, įsipareigoja Užsakovui sumokėti 5 % (nuo bendros pasiūlymo vertės) dydžio baudą ir atlyginti dėl to atsiradusius nuostolius, jei nuostoliai didesni nei nurodyta bauda.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-03-29
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-03-29
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Austėjos g. 36, Palangoje
UAB Palangos vandenys

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apylinkės teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-14
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.