Biržų rajono Širvėnos ir Papilio seniūnijose avarinių melioracijos statinių remonto darbai
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Darbai
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Biržų rajono savivaldybės administracija
188642660
Vytauto g. 38
Biržai
41143
LT
Asmuo ryšiams:
Edita Anichimavičienė
Telefonas:
+370 61672971
El. paštas:
edita.anichimaviciene@birzai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.birzai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3045
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=768527Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=768527&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Biržų rajono Širvėnos ir Papilio seniūnijose avarinių melioracijos statinių remonto darbai
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45112320
-
Melioracijos darbai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-06-13
Vietos laikas:
09:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1. Darbų atlikimo terminas yra 5 (penki) mėnesiai nuo sutarties pasirašymo dienos. Sutarties galiojimo trukmė, įskaitant atsiskaitymo terminą yra 6 (šeši) mėnesiai nuo sutarties pasirašymo dienos.
2. Prievolių įvykdymas užtikrinamas netesybomis. Tiekėjui už sutarties neįvykdymą arba netinkamą vykdymą numatoma 2 500 Eur bauda.
3. Perkančioji organizacija gali tiesiogiai atsiskaityti su Subtiekėjais už jų suteiktas paslaugas. Apie tai perkančioji organizacija raštu informuoja Subtiekėjus per 3 darbo dienas po informacijos apie juos gavimo. Subtiekėjui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp perkančiosios organizacijos, tiekėjo ir jo Subtiekėjo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su Subtiekėju tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subrangos sutartyje nustatytus reikalavimus. Tiekėjas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams Subtiekėjui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
2. Prievolių įvykdymas užtikrinamas netesybomis. Tiekėjui už sutarties neįvykdymą arba netinkamą vykdymą numatoma 2 500 Eur bauda.
3. Perkančioji organizacija gali tiesiogiai atsiskaityti su Subtiekėjais už jų suteiktas paslaugas. Apie tai perkančioji organizacija raštu informuoja Subtiekėjus per 3 darbo dienas po informacijos apie juos gavimo. Subtiekėjui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp perkančiosios organizacijos, tiekėjo ir jo Subtiekėjo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su Subtiekėju tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subrangos sutartyje nustatytus reikalavimus. Tiekėjas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams Subtiekėjui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
III.2)
Paskelbimo data
2024-06-06
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose