Bendrabučio, esančio Didlaukio g. 61, Vilnius patalpų paprastojo remonto darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

VŠĮ Vilniaus kolegija
111965131
Saltoniškių g. 58-1
Vilnius
08105
LT
Asmuo ryšiams: Jolanta Mickuvienė
Telefonas: +370 52191600
El. paštas: j.mickuviene@viko.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.viko.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=776115
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Bendrabučio, esančio Didlaukio g. 61, Vilnius patalpų paprastojo remonto darbai
Nuorodos numeris:  733015
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45453100  -  Atnaujinimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Bendrabučio, esančio Didlaukio g. 61, Vilnius patalpų paprastojo remonto darbai
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45453100  -  Atnaujinimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Didlaukio g. 61, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Bendrabučio, esančio Didlaukio g. 61, Vilnius patalpų paprastojo remonto darbai . Detalus aprašymas pateiktas pirkimo dokumentų 2 priede - Techninė specifikacija
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 5
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES)2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3p. 16).
Perkančioji organizacija pašalinimo pagrindų nebuvimo patvirtinančių dokumentų reikalaus iš
tiekėjų tik turėdama pagrįstų abejonių dėl šių tiekėjų patikimumo, nurodydama šių dokumentų
pateikimo terminą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovui dėl savo kaltės nevykdant Darbų nustatytais terminais, Užsakovas turi teisę reikalauti sumokėti delspinigius, lygius 0,05 % dydžio nuo Sutarties kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną (jeigu vėluoja iki 14 (keturiolika) kalendorinių dienų) arba baudą dėl vėlavimo, kurios dydis yra 10% (dešimt procentų) nuo Sutarties kainos (jeigu vėluoja ilgiau kaip 14 (keturiolika) kalendorinių dienų).
Rangovas be jokių pateisinamų priežasčių nepriėmęs Statybvietės iš Užsakovo Sutarties 5.1.1 punkte nustatytu terminu už kiekvieną termino praleidimo dieną moka 100 Eur (šimtas eurų) dydžio baudą.
Rangovas laiku nepašalinęs defektų, moka Užsakovui baudą, lygią 5% (penki procentai) nuo Sutarties kainos ir atlygina Užsakovo išlaidas, susijusias su defektų šalinimu

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-08-13
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-08-13
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis
priemonėmis pateiktais pasiūlymais.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Pasiūlymai turi būti perduodami elektroninėmis priemonėmis laikantis VPĮ 22 straipsnio 1, 7 ir 11
dalyse nustatytų reikalavimų.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus Apygardos Teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT-01110
LT
Telefonas: +370 70668369

VI.5)

Paskelbimo data

2024-07-31

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.