Bažnyčios langų tvarkybos (remonto, konservavimo, restauravimo) darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Mažesniųjų brolių ordino Lietuvos Šv. Kazimiero provincijos Kretingos apreiškimo vienuolynas
191153971
Vilniaus g. 2
Kretinga
97129
LT
Asmuo ryšiams: Karolis Turčinavičius
Telefonas: +370 67128291
NUTS kodas:  LT02 -  Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://kretingospranciskonai.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=765191
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Religinė bedruomenė
I.5)

Pagrindinė veikla

Laisvalaikis, kultūra ir religija

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Bažnyčios langų tvarkybos (remonto, konservavimo, restauravimo) darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45454100  -  Restauravimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Bažnyčios langų tvarkybos (remonto, konservavimo, restauravimo) darbai
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45454100  -  Restauravimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT02 -  Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Bažnyčios langų tvarkybos (remonto, konservavimo, restauravimo) darbai pagal tvarkybos darbų projektą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 16
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas 1 metams, tuo atveju, kai nėra skiriamas pakankamas finansavimas sutarčiai įvykdyti dar 1 metams.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjo pašalinimo pagrindai nurodyti pirkimo dokumentuose. Su pasiūlymu teikiamas tik EBVPD. Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti lentelėje nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų. Šių dokumentų prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
1. Tiekėjas, tiekėjo grupės partneriai kartu, ūkio subjektai, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi, per paskutinius 5 metus iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos dienos pagal vieną ar daugiau įvykdytų ar tebevykdomų sutarčių yra tinkamai atlikęs tvarkybos darbų už ne mažiau kaip 100 000,00 EUR be PVM.
Jeigu pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – reikalavimą turi atitikti visi ūkio subjektų grupės nariai kartu (ūkio subjektų grupės narių turima patirtis sumuojama), atsižvelgiant į jų prisiimamus įsipareigojimus.
Tiekėjas gali remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais tik tuo atveju, jeigu tie subjektai patys vykdys tą pirkimo sutarties dalį, kuriai reikia jų turimų pajėgumų.
Tiekėjui nedraudžiama remtis sutartimi, kurią tiekėjas vykdė ne vienas, bet kartu su kitais ūkio subjektais. Tačiau tokiu atveju turi būti vertinami būtent konkretaus tiekėjo, dalyvaujančio viešajame pirkime, suteiktos paslaugos, jų apimtis, vertė, o ne visas vykdytos sutarties objektas.
Pateikiamas per paskutinius 5 metus atliktų darbų sąrašas kartu su užsakovų (tiek viešųjų, tiek privačiųjų) pažymomis apie tai, kad tvarkybos darbų atlikimas ir galutiniai rezultatai buvo tinkami.
Atliktų darbų sąraše pateikiama tik tokia informacija, kuri atitinka kvalifikacijos reikalavime nurodytus kriterijus, t. y. įvykdytos (-ų) sutarties (-čių) laikotarpis, panašaus objekto aprašymas: statinio kategorijos ar grupės, ar pogrupiai, ar statybos darbų rūšys, ar statybos darbų sritys, ar kiekis, ar techniniai parametrai, ar kt.), atliktų nurodytų svarbiausių darbų dalis įvykdytoje (-ose) / vykdomoje (-ose) sutartyje (-yse), paties tiekėjo atlikti darbai, jei sutartį vykdė ne vienas, o su kitais ūkio subjektais, užsakovo kontaktai ir t.t.
Pateiktų dokumentų visuma turi įrodyti atitikimą kvalifikacijos reikalavimų parametrams.
2. Tiekėjas turi turėti ne mažiau kaip 1 (vieną) specialistą, turintį teisę vadovauti tvarkybos darbams. Tvarkybos darbai: konservavimas, restauravimas, remontas ir avarijos grėsmės pašalinimas. Specialistas turi turėti ne mažesnę kaip 3 (trijų) metų vadovavimo tvarkybos darbams kultūros paveldo objektuose patirtį.
Pateikiama:
1) už sutarties vykdymą atsakingų specialistų sąrašas, nurodant jų vardus ir pavardes, kokiu pagrindu specialistas pasitelkiamas (darbuotojas, kvazisubtiekėjas);
2) Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgaliotos institucijos išduoti kvalifikacijos dokumentai ar užsienio šalies specialistams išduoti dokumentai, patvirtinantys turimą kvalifikaciją kilmės šalyje ar jų kopijos.
3) Užsienio šalių specialistai iki sutarties sudarymo turi gauti Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgaliotos institucijos išduotą teisės pripažinimo dokumentą, patvirtinantį teisę eiti reikalaujamas pareigas.
4) Tvarkybos darbų vadovo vadovavimo tvarkybos darbams kultūros paveldo objektuose patirties aprašymą, nurodant konkrečius pavienius ir/ar kompleksinius objektus ir vadovavimo pradžios ir pabaigos datas.
Jei tiekėjas siūlo ne savo darbuotojus, turi būti pateikti įrodymai (ketinimų protokolas ar tiekėjo ir specialisto pasirašyta deklaracija ar kitas dokumentas), kad siūlomas specialistas atliks jam priskirtas funkcijas (tiekėjo laimėjimo atveju).
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Numatomas 30 proc. avansas.
2. Už vėlavimą atlikti darbus taikomi 0,03 proc. dydžio delspinigiai už kiekvieną uždelstą dieną nuo visos Sutartyje nurodytos Sutarties kainos be PVM.
3. Pirkėjas atsiskaito su Tiekėju ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos gavimo dienos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-05-31
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-05-31
Vietos laikas:  08:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-05-17

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.