Baldai Kauno technologijos universiteto poreikiams
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Kauno technologijos universitetas
111950581
K. Donelaičio g. 73
Kaunas
44249
LT
Asmuo ryšiams:
Kęstutis Kliopovas
Telefonas:
+370 61019326
El. paštas:
kestutis.kliopovas@ktu.lt
Faksas:
+370 37300989
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
Pagrindinis adresas:
https://ktu.edu
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6709
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=724350Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=724350&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Baldai Kauno technologijos universiteto poreikiams
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39130000
-
Biuro baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirma pirkimo dalis - kieti baldai: Įvairūs stalai (kompiuterinei darbo vietai, dėstytojo, posėdžių, žurnaliniai), įvairios spintos (dokumentų laikymo spintos administracinėse patalpose, rūbų spintos su kabykla), įvairios knygų laikymo lentynos; Antra pirkimo dalis - minkšti baldai: Įvairios kėdės, įvairūs foteliai, minkštasuoliai.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Kieti baldai
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39141100
-
Lentynos
39151000
-
Įvairūs baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
tiekėjas privalo turėti viešai skelbiamą visą preliminarios sutarties galiojimo laikotarpį Prekių katalogą, pagal žemiau nurodytą prekių asortimentą:
Pirma pirkimo dalis - kieti baldai:
1) Įvairūs stalai (kompiuterinei darbo vietai, dėstytojo, posėdžių, žurnaliniai) ne mažiau kaip 10 skirtingų modelių;
2) Įvairios spintos (dokumentų laikymo spintos administracinėse patalpose, rūbų spintos su kabykla) – ne mažiau kaip 10 skirtingų modelių;
3) Įvairios knygų laikymo lentynos – ne mažiau kaip 4 skirtingų modelių.
4) katalogo asortimente pasiūlymo pateikimo/vertinimo turi būti visos prekės, kurios atitinka baldų aprašymus nurodytus Techninės specifikacijos 1 priede – kieti baldai dalyje ir, kurių kaina turi atitikti pasiūlyme nurodytą kainą.
Pirma pirkimo dalis - kieti baldai:
1) Įvairūs stalai (kompiuterinei darbo vietai, dėstytojo, posėdžių, žurnaliniai) ne mažiau kaip 10 skirtingų modelių;
2) Įvairios spintos (dokumentų laikymo spintos administracinėse patalpose, rūbų spintos su kabykla) – ne mažiau kaip 10 skirtingų modelių;
3) Įvairios knygų laikymo lentynos – ne mažiau kaip 4 skirtingų modelių.
4) katalogo asortimente pasiūlymo pateikimo/vertinimo turi būti visos prekės, kurios atitinka baldų aprašymus nurodytus Techninės specifikacijos 1 priede – kieti baldai dalyje ir, kurių kaina turi atitikti pasiūlyme nurodytą kainą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Jeigu Preliminariosios sutarties galiojimo metu nėra išperkama Preliminariosios sutarties vertė, Preliminariosios sutarties galiojimo terminas automatiškai pratęsiamas dar 12 (dvylikos) mėnesių terminui. Pratęsimo sąlyga taikoma 3 (tris) kartus.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Minkšti baldai
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39113000
-
Įvairūs sėdimieji baldai ir kėdės
39141100
-
Lentynos
39151000
-
Įvairūs baldai
39516100
-
Minkštieji baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Tiekėjas privalo turėti viešai skelbiamą visą preliminarios sutarties galiojimo laikotarpį Prekių katalogą, pagal žemiau nurodytą prekių asortimentą:
minkšti baldai:
1) Įvairios kėdės (lankytojo) – ne mažiau kaip 5 skirtingų modelių;
2) Įvairios kėdės (darbo vietos) – ne mažiau kaip 5 skirtingų modelių;
3) Įvairūs foteliai, minkštasuoliai – ne mažiau kaip 3 skirtingų modelių;
4) katalogo asortimente pasiūlymo pateikimo/vertinimo turi būti visos prekės, kurios atitinka baldų aprašymus nurodytus techninės specifikacijos 2 priede – minkšti baldai dalyje.
minkšti baldai:
1) Įvairios kėdės (lankytojo) – ne mažiau kaip 5 skirtingų modelių;
2) Įvairios kėdės (darbo vietos) – ne mažiau kaip 5 skirtingų modelių;
3) Įvairūs foteliai, minkštasuoliai – ne mažiau kaip 3 skirtingų modelių;
4) katalogo asortimente pasiūlymo pateikimo/vertinimo turi būti visos prekės, kurios atitinka baldų aprašymus nurodytus techninės specifikacijos 2 priede – minkšti baldai dalyje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Jeigu Preliminariosios sutarties galiojimo metu nėra išperkama Preliminariosios sutarties vertė, Preliminariosios sutarties galiojimo terminas automatiškai pratęsiamas dar 12 (dvylikos) mėnesių terminui. Pratęsimo sąlyga taikoma 3 (tris) kartus.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/ subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui. Tiekėjas Pasiūlyme turi
pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą
laimėtoją.
pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą
laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas, Pirkėjui pareikalavus, moka Pirkėjui 10 % (dešimties) procentų dydžio baudą nuo atitinkamų Prekių ir Kitų prekių vertės už kiekvieną uždelstą dieną bei atlygina Pirkėjo dėl to patirtus tiesioginius nuostolius tiek, kiek jų nepadengia netesybos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:
3
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-20
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-20
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
K. Donelaičio g. 73-106
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose