Baldai ciklotrono infrastruktūrai
Skelbimas apie sutarties skyrimą
Pirkimo procedūros rezultatai
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams:
Sandra Bielinienė
Telefonas:
+370 37787360
El. paštas:
Sandra.Bieliniene@kaunoklinikos.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoklinikos.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2153
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Baldai ciklotrono infrastruktūrai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39100000
-
Baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Baldai ciklotrono infrastruktūrai
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
II.1.7)
Bendra pirkimo vertė
Vertė be PVM:
105862.50
EUR
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Korpusiniai baldai
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Korpusiniai baldai:
1.1 Stalas kompiuteriui 1500x700
1.2. Priestalis kompiuteriui 1200x600
1.3 Stalčių blokas, 4 stalčių, su ratukais
1.4 Spinta dokumentams (pusiau uždara) su lentynomis
1.5 Darbuotojo persirengimo spintelė su pertvarėle išoriniams ir vidaus rūbams
1.6 Spinta rūbų (lauko/ darbo drabužiams)
1.7 Spinta dokumentams su lentynomis pusiau uždara
1.8 Integruota virtuvėlė (su integruota kriaukle, maišytuvu ir indų džiovykle)
1.9 Integruota virtuvėlė (su integruota kriaukle, maišytuvu ir indų džiovykle) be sustumiamų durų mechanizmo
1.10 Pakabinama lentyna atvira tvirtinama į sieną
1.11 Posėdžių stalas didelis (transformuojamas)
1.12 Valgomojo stalas, ovalus
1.13 Paciento spintelė (mobili)
1.14 Biuro stalas - didesnio atsparumo klasė
1.15 Biuro stalas - didesnio atsparumo klasė, integruojamas į interjerą
1.16 Biuro stalas su skydu kojų uždengimui
1.17 Registratūros spinta, integruota į interjerą (su integruota antresole)
1.18 Registratūros baldas su integruotu apšvietimu ir priėmimo vieta lankytojams
1.19 Žurnalinis/ kavos stalelis dviejų dalių
1.20 Vazonas
1.1 Stalas kompiuteriui 1500x700
1.2. Priestalis kompiuteriui 1200x600
1.3 Stalčių blokas, 4 stalčių, su ratukais
1.4 Spinta dokumentams (pusiau uždara) su lentynomis
1.5 Darbuotojo persirengimo spintelė su pertvarėle išoriniams ir vidaus rūbams
1.6 Spinta rūbų (lauko/ darbo drabužiams)
1.7 Spinta dokumentams su lentynomis pusiau uždara
1.8 Integruota virtuvėlė (su integruota kriaukle, maišytuvu ir indų džiovykle)
1.9 Integruota virtuvėlė (su integruota kriaukle, maišytuvu ir indų džiovykle) be sustumiamų durų mechanizmo
1.10 Pakabinama lentyna atvira tvirtinama į sieną
1.11 Posėdžių stalas didelis (transformuojamas)
1.12 Valgomojo stalas, ovalus
1.13 Paciento spintelė (mobili)
1.14 Biuro stalas - didesnio atsparumo klasė
1.15 Biuro stalas - didesnio atsparumo klasė, integruojamas į interjerą
1.16 Biuro stalas su skydu kojų uždengimui
1.17 Registratūros spinta, integruota į interjerą (su integruota antresole)
1.18 Registratūros baldas su integruotu apšvietimu ir priėmimo vieta lankytojams
1.19 Žurnalinis/ kavos stalelis dviejų dalių
1.20 Vazonas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Sėdimieji baldai
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
2. Sėdimieji baldai
2.1 Ergonominė, multifunkcinė darbo kėdė
2.2 Valgomojo kėdė
2.3 Konferencinė kėdė su atlenkiamu staliuku
2.4 Minkštasuolis rūbinei
2.5 Poilsio minkštas kampas 5-6 vietų
2.6 Lankytojo kėdė
2.7 Minkštasuoliai laukiamajame, su akustine sienele
2.1 Ergonominė, multifunkcinė darbo kėdė
2.2 Valgomojo kėdė
2.3 Konferencinė kėdė su atlenkiamu staliuku
2.4 Minkštasuolis rūbinei
2.5 Poilsio minkštas kampas 5-6 vietų
2.6 Lankytojo kėdė
2.7 Minkštasuoliai laukiamajame, su akustine sienele
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.1)
Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą
Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris:
2023/S 106-331587
2023-675628
V dalis: Sutarties skyrimas
Sutarties Nr.: SUT-23-3142
Pirkimo dalies Nr.: 1
Pavadinimas: Baldai ciklotrono infrastruktūrai
V.2)
Sutarties skyrimas
V.2.1)
Sutarties sudarymo data
2023-10-03
V.2.2)
Informacija apie pasiūlymus
Gautų pasiūlymų skaičius:
5
Iš MVĮ gautų pasiūlymų skaičius:
4
Elektroninėmis priemonėmis gautų pasiūlymų skaičius:
5
Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei
:
neV.2.3)
Rangovo pavadinimas ir adresas
UAB Saulė ir ZO
152917211
Bausko g. 13
Venta, Akmenės raj.
85328
LT
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Rangovas yra MVĮ : taip
V.2.4)
Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)
Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė:
69482.50
EUR
V dalis: Sutarties skyrimas
Sutarties Nr.: SUT-23-3185
Pirkimo dalies Nr.: 2
Pavadinimas: Baldai ciklotrono infrastruktūrai
V.2)
Sutarties skyrimas
V.2.1)
Sutarties sudarymo data
2023-10-06
V.2.2)
Informacija apie pasiūlymus
Gautų pasiūlymų skaičius:
2
Iš MVĮ gautų pasiūlymų skaičius:
2
Elektroninėmis priemonėmis gautų pasiūlymų skaičius:
2
Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei
:
neV.2.3)
Rangovo pavadinimas ir adresas
UAB Ruksa
304408372
Žarijų g. 4
Vilnius
02300
LT
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Rangovas yra MVĮ : taip
V.2.4)
Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)
Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė:
36380.00
EUR
VI dalis: Papildoma informacija
VI.3)
Papildoma informacija
Mokėjimo sąlygos:
1. Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Tiekėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Tiekėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis.
1.2. Avansinis mokėjimas: nenumatomas.
1.3. Pirkėjas mokėjimus už perduotas Prekes atlieka ne vėliau kaip:
1.3.1. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą;
1.3.2. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena neaiški, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena yra laikoma neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis dokumentas Pirkėjui išrašytas ir išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis priemonėmis;
1.3.3. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau, negu jam pristatytos Prekės, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo dienos.
1.4. Prekių pristatymo/gavimo diena laikytina Prekių perdavimo Pirkėjui, t. y. perdavimo–priėmimo akto pasirašymo, diena.
1.5. Pirkėjas Tiekėjui atsiskaito mokėjimo pavedimu į Tiekėjo šioje Sutartyje nurodytą banko sąskaitą.
1.6. Mokėjimai atliekami Lietuvos Respublikos nacionaline valiuta.
1.7. Apmokėjimas pagal šią Sutartį laikomas įvykdytu, kai pinigai patenka į Tiekėjo šios Sutarties specialiųjų sąlygų 10 straipsnyje nurodytą sąskaitą.
1.8. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra.
1. Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Tiekėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Tiekėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis.
1.2. Avansinis mokėjimas: nenumatomas.
1.3. Pirkėjas mokėjimus už perduotas Prekes atlieka ne vėliau kaip:
1.3.1. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą;
1.3.2. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena neaiški, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena yra laikoma neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis dokumentas Pirkėjui išrašytas ir išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis priemonėmis;
1.3.3. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau, negu jam pristatytos Prekės, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo dienos.
1.4. Prekių pristatymo/gavimo diena laikytina Prekių perdavimo Pirkėjui, t. y. perdavimo–priėmimo akto pasirašymo, diena.
1.5. Pirkėjas Tiekėjui atsiskaito mokėjimo pavedimu į Tiekėjo šioje Sutartyje nurodytą banko sąskaitą.
1.6. Mokėjimai atliekami Lietuvos Respublikos nacionaline valiuta.
1.7. Apmokėjimas pagal šią Sutartį laikomas įvykdytu, kai pinigai patenka į Tiekėjo šios Sutarties specialiųjų sąlygų 10 straipsnyje nurodytą sąskaitą.
1.8. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-11-03
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |