AUTOMOBILINIO KURO PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Pakruojo vandentiekis"
167922698
Pramonės g. 1, Pakruojis
Pakruojis
LT-83163
LT
Asmuo ryšiams:
Dainius Jurgaitis
Telefonas:
+370 42165048
El. paštas:
dainius.jurgaitis@vandentiekis.com
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://info@vandentiekis.com
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/13775
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=624183Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=624183&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
AUTOMOBILINIO KURO PIRKIMAS
Nuorodos numeris:
kuras
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
09134200
-
Dyzelinis kuras
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Preliminarūs perkamų degalų kiekiai per 36 mėn.: dyzelinas ~ 93.000 litrų, benzinas A-95 ~ 5.000 litrų. Perkamas kuro kiekis yra preliminarus.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
09132000
-
Benzinas
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Pakruojo m.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Preliminarūs perkamų degalų kiekiai: dyzelinas ~ 93.000 litrų, benzinas A-95 ~ 5.000 litrų. Perkamas kuro kiekis yra preliminarus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, pareikšdami, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų ir, kad jie tenkina pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, turi pateikti užpildytą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“ (toliau – EBVPD) pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
14.5. Tiekėjas be papildomo mokesčio iki kiekvieno mėnesio 5 dienos, pateikia Perkančiajam subjektui kortelių ataskaitų sąrašą ir E-sąskaitas – faktūras apmokėjimui. Visi atsiskaitymai su tiekėju vykdomi bankiniu pavedimu į atsiskaitomąją sąskaitą, nurodytą sutartyje. Už praeitą mėnesį įsigytas Prekes atsiskaitoma pagal pateiktą sąskaitą iki einamojo mėnesio 30 dienos.
14.6. Parduodamų Prekių tiekimas tiekėjo degalinėse turi būti garantuotas nuo 07:00 iki 21:00 septynias dienas per savaitę, fiksuojant įsigyjamų Prekių kiekį ir kainą tiekėjo magnetinėmis kreditinėmis kortelėmis.
14.8. Jeigu tiekėjas pažeidžia sutarties punktus (atitinkančius šių pirkimo dokumentų 14.5 ir 14.6 p.), Perkančiajam subjektui pareikalavus, privalo sumokėti: 150 (šimtą penkiasdešimt) eurų baudą už kiekvieną pažeidimo atvejį (įskaitant pasikartojančius tokius pat pažeidimus).
14.6. Parduodamų Prekių tiekimas tiekėjo degalinėse turi būti garantuotas nuo 07:00 iki 21:00 septynias dienas per savaitę, fiksuojant įsigyjamų Prekių kiekį ir kainą tiekėjo magnetinėmis kreditinėmis kortelėmis.
14.8. Jeigu tiekėjas pažeidžia sutarties punktus (atitinkančius šių pirkimo dokumentų 14.5 ir 14.6 p.), Perkančiajam subjektui pareikalavus, privalo sumokėti: 150 (šimtą penkiasdešimt) eurų baudą už kiekvieną pažeidimo atvejį (įskaitant pasikartojančius tokius pat pažeidimus).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-18
Vietos laikas:
14:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-04-18
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-18
Vietos laikas:
14:45
Vieta:
Pakruojo m. Pramonės g. 1
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 83
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |