Šeštadienis, balandžio 27 d.

AUTOBUSŲ STOTELIŲ REMONTO DARBAI

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Jonavos rajono savivaldybės administracija
188769070
Žeimių g. 13
Jonava
55158
LT
Asmuo ryšiams: Gintarė Griškonienė
Telefonas: +370 34920726
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.jonava.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=680445
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

AUTOBUSŲ STOTELIŲ REMONTO DARBAI
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – autobusų stotelių remonto darbai Jonavos mieste: esamų autobusų stotelių remonto ir naujų autobusų stotelių įrengimo darbai (toliau – Darbai). Preliminarūs stambiausi darbai ir jų kiekiai: 1. Esamų gatvės bortų ardymas – apie 240 m; 2. Esamos trinkelių (plytelių) dangos ardymas -apie 360 m2; 3. Naujų gavės bortų įrengimas – apie 400 m; 4. Asfalto dangos įrengimas su pagrindais – apie 307,5 m2; 5. Vejos bortų įrengimas ant betono pagrindo – apie 400 m; 6. Trinkelių (plytelių) dangos su pagrindais įrengimas – apie 720 m2; 7. Neregių vedimo ir įspėjamųjų paviršių dangos įrengimas – apie 80 m2; 8. Grunto išvežimas - apie 80 m3; 9. Paviljono įrengimas su suoliuku - 8 vnt. ; 10. Šiukšlių dėžės pastatymas - 8 vnt. Pastaba: nurodyti tik stambiausi preliminarūs pagrindiniai darbai ir jų kiekiai. Visi darbai ir jų kiekiai nurodyti techninėje specifikacijoje.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 159500.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45213311  -  Autobusų stočių statybos darbai
45213315  -  Autobusų stotelių stoginių statybos darbai
45232000  -  Pagalbiniai vamzdynų ir kabelių klojimo darbai
45233161  -  Pėsčiųjų takų statybos darbai
45233220  -  Kelių dangos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – autobusų stotelių remonto darbai Jonavos mieste: esamų autobusų stotelių remonto ir naujų autobusų stotelių įrengimo darbai (toliau – Darbai). Preliminarūs stambiausi darbai ir jų kiekiai: 1. Esamų gatvės bortų ardymas – apie 240 m; 2. Esamos trinkelių (plytelių) dangos ardymas -apie 360 m2; 3. Naujų gavės bortų įrengimas – apie 400 m; 4. Asfalto dangos įrengimas su pagrindais – apie 307,5 m2; 5. Vejos bortų įrengimas ant betono pagrindo – apie 400 m; 6. Trinkelių (plytelių) dangos su pagrindais įrengimas – apie 720 m2; 7. Neregių vedimo ir įspėjamųjų paviršių dangos įrengimas – apie 80 m2; 8. Grunto išvežimas - apie 80 m3; 9. Paviljono įrengimas su suoliuku - 8 vnt. ; 10. Šiukšlių dėžės pastatymas - 8 vnt. Pastaba: nurodyti tik stambiausi preliminarūs pagrindiniai darbai ir jų kiekiai. Visi darbai ir jų kiekiai nurodyti techninėje specifikacijoje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 159500.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 4.5 prioriteto „Skatinti darnų judumą ir plėtoti aplinkai draugišką transportą, siekiant sumažinti anglies dioksido išmetimus“ projektą Nr. 04.5.1-TID-R-514-21-0003 „Darnaus judumo priemonių diegimas Jonavos mieste“.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pašalinimo pagrindai taikomi tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi, todėl Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) (konkurso sąlygų 3 priedas).
Tiekėjas turi teisę būti ypatingo statinio statybos rangovu (teisinis pagrindas: LR Statybos įstatymo 18 straipsnis).
Statiniai:
- susisiekimo komunikacijos: keliai ir/ar gatvės.
Statybos darbų sritys: bendrieji statybos darbai (žemės darbai)
Jeigu atestatas apima visą bendrųjų statybos darbų sritį, t. y. neišskirtas konkretus žemės darbų pogrupis arba jeigu pogrupiai yra išskirti ir tarp jų yra nurodytas žemės darbų pogrupis, toks atestatas atitiks keliamus reikalavimus.
Jeigu pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – reikalavimą turi atitikti kiekvienas ūkio subjektų grupės narys (-iai), pagal jų prisiimamus įsipareigojimus pirkimo sutarčiai vykdyti.
Tiekėjas gali remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais tik tuomet, kai tie subjektai, kurių pajėgumais buvo pasiremta, patys atliks darbus, kuriems reikia jų pajėgumų.
Subtiekėjai, kuriuos tiekėjas pasitelks pirkimo sutarties vykdymui (kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, kad atitiktų pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus), privalo turėti teisę verstis ta veikla, kuriai jis
pasitelkiamas.
Pateikiama:
Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka išduoto tiekėjo kvalifikacijos atestato kopija (papildomo dokumento nereikalaujama, jei perkančioji organizacija pati galės patikrinti šiuos duomenis VĮ Statybos sektoriaus vystymo agentūros interneto svetainėje http://www.ssva.lt/cms/registrai arba pateikiama nuoroda į nacionalines duomenų bazes bet kurioje valstybėje narėje, prie kurių perkančioji organizacija turės galimybę tiesiogiai ir neatlygintinai prisijungusi ir susipažinti su reikalaujamais dokumentais) arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduoto dokumento kopija*.
Pateikiama skaitmeninė dokumento kopija.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Kadangi sutartį numatoma finansuoti naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas LR finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 k. d. apmokėjimo terminai, numatoma, kad su Rangovu už tinkamai ir laiku atliktus darbus perkančioji organizacija atsiskaitys ne ilgiau nei per 60 kalendorinių dienų nuo darbų atlikimo dienos.
Preliminarioje sutartyje numatyta bauda - 8000 Eur.
Pagrindinėje sutartyje numatyta bauda - 5 proc. pradinės sutarties vertės ir delspinigiai, kurių dydis yra 0,04 proc. pradinės sutarties vertės.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:  3
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-04
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-03-03
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-04
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais pradinis susipažinimas vyks elektroniniu būdu Viešojo pirkimo komisijos posėdyje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Pradiniame susipažinime su pasiūlymais tiekėjų atstovai nedalyvauja. Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai viešųjų pirkimų įstatyme nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-15
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.