Autobuso viešasis pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Pakruojo rajono savivaldybės administracija
288733050
Kęstučio g. 4
Pakruojis
83152
LT
Asmuo ryšiams:
Eglė Ilekytė
Telefonas:
+370 42169085
El. paštas:
egle.ilekyte@pakruojis.lt
Faksas:
+370 42169085
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.pakruojis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5542
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=789660Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=789660&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Autobuso viešasis pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34121000
-
Autobusai ir tolimojo susisiekimo autobusai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Autobusas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34121000
-
Autobusai ir tolimojo susisiekimo autobusai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Autobusas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
70
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Pirkėjui sutikus, Prekių pristatymo terminas gali būti pratęsiamas tik pirkimo sutartyje nustatytų aplinkybių egzistavimo laikotarpiui, bet ne ilgiau nei 2 mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) turi pateikti:
1. pasiūlymą pateikęs tiekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
3. kiekvienas kitas ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas.
Su pasiūlymu teikiamas tik EBVPD (pirkimo sąlygų 4 priedas). Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti pirkimo sąlygų 3 priede nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų.
Kvalifikacijos reikalavimai dėl teisės verstis atitinkama veikla pateikiama pirkimo dokumentuose.
1. pasiūlymą pateikęs tiekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
3. kiekvienas kitas ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas.
Su pasiūlymu teikiamas tik EBVPD (pirkimo sąlygų 4 priedas). Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti pirkimo sąlygų 3 priede nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų.
Kvalifikacijos reikalavimai dėl teisės verstis atitinkama veikla pateikiama pirkimo dokumentuose.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkėjas atsiskaito su Tiekėju ne vėliau kaip per 30d. nuo Sąskaitos gavimo dienos.
Apmokėjimo sąlygos: Pirkėjas už Prekes moka Tiekėjui pagal Pirkėjo ir Tiekėjo patvirtintą mokėjimų grafiką. Prekės įsigyjamos finansinės nuomos (lizingo) būdu, lygiomis dalimis (išskyrus pradinį įnašą, kuris yra lygus 15% nuo Prekių vertės su PVM), per 60mėn. laikotarpį, skaičiuojant nuo Prekių perdavimo naudotis Pirkėjui dienos.
Dėl vėlavimo taikomi 0,02% dydžio delspinigiai.
Nutraukus Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo, mokama 5000Eur (taikoma Tiekėjui) dydžio bauda.
Apmokėjimo sąlygos: Pirkėjas už Prekes moka Tiekėjui pagal Pirkėjo ir Tiekėjo patvirtintą mokėjimų grafiką. Prekės įsigyjamos finansinės nuomos (lizingo) būdu, lygiomis dalimis (išskyrus pradinį įnašą, kuris yra lygus 15% nuo Prekių vertės su PVM), per 60mėn. laikotarpį, skaičiuojant nuo Prekių perdavimo naudotis Pirkėjui dienos.
Dėl vėlavimo taikomi 0,02% dydžio delspinigiai.
Nutraukus Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo, mokama 5000Eur (taikoma Tiekėjui) dydžio bauda.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-11-21
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2025-02-21
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-11-21
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje bei kituose komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros, tiekėjai arba jų įgalioti atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
76299
LT
Telefonas:
+370 65216037
El. paštas:
siauliu.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-11-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje