Audros padarinių šalinimas Žagarės dvaro parke

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Žemaitijos saugomų teritorijų direkcija
306109002
Dumbrių g. 3, Ožtakių k., Varnių sen.
Telšių r. sav.
88324
LT
Asmuo ryšiams: Vida Paulauskienė
Telefonas: +370 61462498
El. paštas: zemaitija@saugoma.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=752460
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Audros padarinių šalinimas Žagarės dvaro parke
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

2023 m. rugpjūčio 7 d. prasiautusi audra suniokojo Žagarės dvaro parko sutvarkytą ir naujai sukurtą infrastruktūrą. Atliekant audros padarinių šalinimo darbus reikia: 1. atlikti lauko apšvietimo (įrenginių) tinklų remonto darbus; 2. infrastruktūros remonto (pakeitimo naujais elementais) darbus. Rangovas turi įvertinti Objekte esančios infrastruktūros elementų būklę ir numatyti atstatymą į projektinę padėtį, remontą, sugadintos infrastruktūros demontavimą ir liekanų pašalinimą, audros sugadintos infrastruktūros elementų pakeitimą naujais. Esant poreikiui, numatyti atstatomų (remontuojamų) elementų apdailos atkūrimą/perdažymą, gerbūvio darbus.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45000000  -  Statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Žagariškių k., Žagarės m., Žagarės sen., Joniškio r. sav., Žagarės regioniniame parke, Žagarės dvaro sodyba
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

2023 m. rugpjūčio 7 d. prasiautusi audra suniokojo Žagarės dvaro parko sutvarkytą ir naujai sukurtą infrastruktūrą. Atliekant audros padarinių šalinimo darbus reikia: 1. atlikti lauko apšvietimo (įrenginių) tinklų remonto darbus; 2. infrastruktūros remonto (pakeitimo naujais elementais) darbus. Rangovas turi įvertinti Objekte esančios infrastruktūros elementų būklę ir numatyti atstatymą į projektinę padėtį, remontą, sugadintos infrastruktūros demontavimą ir liekanų pašalinimą, audros sugadintos infrastruktūros elementų pakeitimą naujais. Esant poreikiui, numatyti atstatomų (remontuojamų) elementų apdailos atkūrimą/perdažymą, gerbūvio darbus.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.12)

Informacija apie elektroninius katalogus

Pasiūlymai turi būti pateikti elektroninių katalogų forma arba į juos turi būti įtrauktas elektroninis katalogas
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Bus sudaroma preliminarioji sutartis (kol bus gautas finansavimas) su tiekėju, kurio pasiūlymas, vadovaujantis pirkimo sąlygose nustatyta tvarka, bus pripažintas laimėjęs.
2. Preliminarioji sutartis galioja 36 mėn.
3. Darbų vykdymo sutartis (-ys) bus sudaroma(-os), tik gavus finansavimą.
4. Darbų vykdymo sutartis/ys bus pasirašomos pagal gautą finansavimą numatytų darbų atlikimui.
5. Darbų vykdymo sutartis įsigalioja, kai Rangovas per 10 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo, Užsakovui pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Užtikrinimo vertė – 3 (trys) procentai Sutarties kainos be PVM
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su vieninteliu veiklos vykdytoju
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-03-15
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-03-15
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

ŠIAULIŲ APYGARDOS TEISMAS
Dvaro g. 83
Šiauliai
76299
LT
Telefonas: +370 65216037
Faksas: +370 41524755
Interneto adresas: https://sat.teismas.lt

VI.5)

Paskelbimo data

2024-02-29

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Tiekėjų kvalifikacinės atrankos kriterijuose
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.